Особистий бренд лікаря в інстаграмі

Головна > Особистий бренд лікаря в інстаграмі

insta

Як лікарю розвивати особистий бренд в Instagram

Розвиток особистого бренду лікаря в Instagram – досить ефективний спосіб просування, який дає змогу лікарю спілкуватися зі своїми пацієнтами та потенційними клієнтами, демонструвати свою експертність, працювати на благо своєї репутації, підвищувати рівень доходів.

Соціальні мережі з кожним днем стають дедалі важливішим інструментом комунікації з клієнтами. Сьогодні пацієнт не хоче лікуватися у “будь-якого” лікаря, а обирає найкращого фахівця зі свого медичного питання, навіть якщо територіально той розташований не дуже близько. І якщо раніше “сарафанне радіо” передавало з рук у руки телефон і номер кабінету хорошого лікаря, то сьогодні пацієнти пересилають один одному посилання на інстаграм вподобаного медичного фахівця.

Яких цілей допоможе досягти публічний профіль в Instagram

Публічний профіль лікаря в Instagram допоможе:

  • Презентувати себе для широкої аудиторії.
  • Підвищити вашу ділову репутацію в медичному середовищі, сформувати авторитет в очах адміністрації клініки, де ви працюєте.
  • Встановлювати нові контакти, важливі для професійної діяльності.
  • Поліпшити комунікацію з пацієнтами та потенційними клієнтами.
  • Відчувати себе більш незалежним.
  • Збільшити приплив нових клієнтів.
  • Збільшити власний дохід.

Соцмережі дають змогу взаємодіяти з клієнтами, отримати зворотний зв’язок, дізнатися, що насамперед цікавить ваших потенційних клієнтів.

Личный бренд врача в инстаграмм

Звичайно, можна добре працювати, заслужити репутацію висококваліфікованого фахівця і мати достатньо клієнтів, не підключаючи соцмережі. Але з кожним роком це стає все складніше.

Лікар – це експертна професія, а соціальні мережі та Instagram зокрема дає хорошу можливість для демонстрації своєї експертної думки.

Чому Instagram – чудовий майданчик для розвитку особистого бренду лікаря

  • Instagram – популярна і швидкозростаюча соціальна мережа, яка найближчими роками найімовірніше буде на піку популярності.
  • Ця соцмережа дає можливість максимальної персоніфікації сторінки. В основі Instagram лежить комунікативний принцип “від людини до людини”. Відповідно у людини є відчуття, що вона може безпосередньо поговорити з фахівцем, поставити важливі питання, які її цікавлять.
  • Технічні можливості інстаграму дають змогу давати різноплановий контент: завантажувати фото, відео, текстову інформацію, гарно оформляти і подавати інформацію, зацікавлювати читача.

Початковий етап роботи з Instagram

Початковий етап роботи над створенням і просуванням особистого бренду в Instagram – це позиціонування і планування.

  1. Потрібно зрозуміти, хто ваша цільова аудиторія і які в неї потреби.
  2. Визначити, у чому ваша унікальність, чому людям будете цікаві саме ви.
  3. Подивитись сторінки конкурентів, розібратися, які у них плюси і мінуси.
  4. Поставити собі цілі щодо просування.
  5. Продумати, який саме контент ви будете публікувати, який вигляд матиме інформація з візуального погляду.
  6. Вивчити функції і можливості інстаграм, інструменти просування, які ви зможете використовувати.

Яку інформацію публікувати в Instagram

Дуже важливо заздалегідь продумати, чим саме ви будете ділитися з підписниками сторінки, яку корисну інформацію ви можете їм запропонувати. Поширена помилка – публікації “про все на світі”. Не потрібно писати про що-небудь, просто, щоб зробити черговий пост. Контент має бути профільним, цікавим читачам, що дає їм цінну інформацію.

Личный бренд врача в инстаграмм

Потрібно відразу ж, на найперших етапах роботи визначитися зі стилем викладу. Писати треба простою зрозумілою мовою, щоб для людини без медичної освіти інформація була зрозуміла і цікава.

Яким має бути візуальне подання інформації

Ще на етапі планування потрібно продумати не тільки стиль викладу, а й те, який візуальний вигляд матимуть ваші пости в Instagram.

Особливістю цієї соцмережі можна назвати орієнтованість на візуальний контент. Це створює як обмежувальні рамки для роботи, так і нові можливості. Переважна кількість користувачів переглядає Instagram у смартфонах, це треба враховувати при складанні візуального ряду. Картинки мають бути яскравими, такими, що запам’ятовуються, і не містити занадто дрібних текстових деталей.

Поширеною помилкою лікарів є не надто естетичні картинки. Лікарю може здатися природним показувати фото об’єктів своєї роботи, наприклад, результати хірурга “до” і “після”. Але подібні зображення можуть бути не надто “фотогенічними” і для неспеціаліста інколи можуть мати відразливий вигляд. Тому іноді краще публікувати схематичні зображення, ніж давати “живу” картинку.

Гарний вигляд має сторінка, де зображення подані в одному стилі, дають не тільки візуальну, а й основну текстову інформацію.

Останнім часом дуже популярний відеоформат. Якщо вам легко і зручно записувати короткі відео за темою – це гарний варіант подачі інформації. Також популярні подкасти, аудіозаписи.

Існує безліч нюансів подачі інформації, і якщо розібратися з ними самостійно вам складно, можна звернутися по допомогу до маркетологів, smm-щиків. Але вам потрібні фахівці з досвідом роботи саме з медтематикою. Крім того, треба бути готовим до того, що повністю відсторонитися від ведення сторінки не вийде. Сторінка в Instagram – це презентація вас, ваших знань і навичок, тому вам необхідно буде брати участь у створенні контенту.

Кілька прикладів красивих, інформативних, добре оформлених сторінок:

Кілька простих правил для роботи в Instagram

  1. Робіть публікації регулярно, але необов’язково занадто часто. Навіть 2-4 рази на тиждень буде достатньо.
  2. Прислухайтеся до аудиторії. Слідкуйте, чим цікавляться читачі, відповідайте на запитання, працюйте з темами, якими цікавляться.
  3. Дозволяйте собі не тільки експертний, а й особистий контент. Це персональний блог лікаря, відповідно особисті фото створюють відчуття щирості, близькості читачів і лікаря. Однак важливо не перестаратися з подібною інформацією. Якщо більше половини інформації в профілі буде фото з подорожей та сімейних свят, то потенційним клієнтам буде важко помітити та отримати важливу їм експертну інформацію.
  4. Використовуйте хештеги. Це допоможе ваші читачам простіше знаходити потрібну їм інформацію.

Правильний підхід до роботи з Instagram допоможе залучати потенційних клієнтів, формувати довіру, підвищувати популярність і впізнаваність.

Автор

Корчак Маргарита

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.