Як налаштувати відстрочений постінг у соцмережах?
Головна >
Відкладений постинг дає можливість завчасно планувати публікації постів у спільнотах і групах.
Що, якщо ви хочете привітати користувачів із Днем медика, але точно знаєте, що у вас не буде доступу до мережі? Вихід знайдено!
Відкладений постинг дасть змогу вам не перебувати постійно біля монітора, а вирішувати поточні справи та залишатися на зв’язку з громадськістю.
Можливість заздалегідь запланувати потрібну публікацію дає масу переваг у роботі, основні з яких:
- Значна економія часу. Погодьтеся, не завжди є можливість опублікувати пост у чітко призначений час. Або, наприклад, ви запланували для себе тривалу відпустку, без можливості виходу в інтернет?
- Чітке дотримання таймінгу. Якщо ви ретельно промоніторите історію взаємодії з користувачами, то зможете виділити графік активності аудиторії на вашій сторінці. І надалі публікувати пости в найактивніший час, коли вас читають найбільше людей.
Навіть якщо пік активності припаде на 8 ранку або 12 ночі – з відкладеним постингом не потрібно чекати настання “гарячої години” біля комп’ютера, а просто приготувати публікацію заздалегідь, коли буде час.
- Креативність. Можливість заздалегідь підготувати пост дасть більше часу для фантазії та польоту творчості у створенні контенту.
- Загальне інформування. У вас буде достатньо часу, щоб врахувати всі нюанси, про які ви хотіли повідомити підписників. Акції в клініці, графік роботи у святкові дні, інформація про нововведення – все це не залишиться поза увагою передплатників.
Давайте детальніше розберемося з сервісом відкладеного постингу для соціальних мереж Вконтакте, Facebook і Однокласники.
Деяка складність полягає і в тому, що для кожної мережі ця функція має різні назви.
Вконтакте (Таймер)
Для того, щоб запланувати публікацію на певний час, вам потрібно зайти на сторінку вашої спільноти.
Далі у стрічці, де ви публікуєте нові пости, додаємо публікацію, якою ви хочете поділитися, і натискаємо на вкладку ЩЕ.
Зі списку, що випадає, вибираємо пункт “Таймер”.
Тут же виставляємо за допомогою календаря дату публікації і точний час.
Невеликий лайфхак – намагайтеся не планувати публікації на рівний час. Уявіть, скільки постів вийде рівно о 18:00? Встановіть часовий таймер на позначці о 18:03, це дасть вам змогу не загубитися в потоці інших повідомлень.
Далі натискаємо кнопку “У чергу” і відкладений пост готовий.
Усі публікації такого типу зникають з вашої стрічки, але ви завжди зможете знайти їх у вкладці “Відкладені”. Цифри поруч показують кількість запланованих постів.
Три крапки в правому верхньому кутку публікації дасть змогу редагувати відкладений пост – підкоригувати текст, час виходу і змінити фото. Нижче кнопка ВИДАЛИТИ.
Функція відкладеного постингу також знаходиться в основній стрічці. Після додавання поста в правому нижньому кутку, біля кнопки “Опублікувати”, натискаємо на стрілочку.
У випадаючому списку вибираємо пункт “Запланувати”. Далі підбираємо відповідну дату публікації та час.
Натискаємо кнопку “Запланувати”. Тепер ваш пост перебуватиме в основній стрічці, у спеціальному меню.
Перегляд відкладеної публікації автоматично перенаправить вас у меню “Інструменти публікації”, яке має такий вигляд:
Клік на пост переведе вас у меню попереднього перегляду публікації.
Тут же внизу є можливість підкоригувати текст, за допомогою функції “Редагувати”. Список, що випадає, дасть змогу змінити графік виходу поста, або видалити його зовсім.
Одна з головних незручностей відкладеного постингу в Facebook – неможливість змінити або додати зображення в запланований пост.
Однокласники
Тут діє приблизно такий самий принцип. Після додавання новини у стрічку, у лівому кутку знаходимо іконку календаря.
Вибираємо конкретну дату і час, натискаємо зберегти. Відкладений пост буде опубліковано точно в строк.
Сторонні сервіси відкладеного постингу
Якщо ви хочете, щоб потрібний контент одночасно публікувався відразу в декількох соціальних мережах, тоді вам потрібні спеціальні сервіси.
З їхньою допомогою ви зможете додавати публікації лише в одну панель, яка опублікує інформацію в різних соціальних мережах.
На сьогоднішній день таких сервісів кілька десятків. Є, як і платні, так і безкоштовні версії. Найпопулярніші: Buffer, Hootsuite, “Фідмен”, Time2Post, NovaPress. Незабаром ми зробимо детальний огляд цих сервісів, тож стежте за нашими оновленнями!
Кожен із них дає змогу заздалегідь планувати обрані публікації в потрібних соціальних мережах. Ми обов’язково розповімо про кожен з них більш детально в наступній статті.
А на завершення, хотіли б вас застерегти, що не варто занадто часто захоплюватися відкладеним постингом. Адже рано чи пізно аудиторія зрозуміє, що з нею ведуть діалог не “тут” і не “зараз”, а за чітко створеним планом. Але погодьтеся, не все можна запланувати. У соціальних мережах інформаційні приводи з’являються за частки секунди. І щоб бути в тренді, потрібно вчасно “увімкнутись” і обіграти актуальну тему.
Використовуйте цей сервіс, як рідкісну паличку-виручалочку, а не основний інструмент роботи з потенційною аудиторією.
Поділитися
Запитати у фахівця