Чек-лист для кожної клініки: чи отримуєте клієнтів з інтернет?

Головна > Чек-лист для кожної клініки: чи отримуєте клієнтів з інтернет?

checklist_570x380

Якщо ви замислилися про те, чи достатньо ефективний ваш сайт і чи потрібне йому доопрацювання – пройдіть наш короткий тест ефективності сайту.

Але зауважте – найчастіше пацієнти не шукають ваш сайт навмисно. Практично кожен 2-ий відвідувач сайту прийшов до вас у пошуках розв’язання проблем зі здоров’ям або відповіді на питання, що його турбують. Тому сайт має не тільки розповісти про послуги клініки, а й максимально ефективно презентувати можливості лікування, відповісти на запитання потенційного клієнта і, за можливості, розв’язати проблему пацієнта.

На жаль, керівництва багатьох клінік досі не усвідомлюють цінність власного сайту для успішного бізнесу і пускають на самоплив його розвиток. У цьому немає нічого дивного – офлайн-продажі та розвиток медичних напрямків видається дієвішим для підвищення продажів, ніж простий веб-сайт.

Якщо ви замислилися про те, чи достатньо ефективний ваш сайт і чи потрібне йому доопрацювання – пройдіть наш короткий тест ефективності сайту. На всі питання відповідайте тільки “Так” або “Ні”.

Ви відстежували ефективність вашого сайту?
Сторінки сайту завантажуються швидко?
Ви оновлюєте інформацію кілька разів на місяць?
На сайті легко знайти потрібну інформацію (про ціни, запис на прийом, лікування)?
У вашій клініці є сторінки в соцмережах?
Ви регулярно ведете їх?
Ви використовуєте сервіси аналітики для аналізу ефективності сайту?
На кожній сторінці сайту одразу зрозуміло, чим ви можете допомогти відвідувачам?
Чи легко на сторінках знайти заклик до дії?
“Ключові” слова в тексті сайту не впадають в око?
Контактні дані вашої клініки з’являються на кожній сторінці сайту?
Сайт вашої клініки з’являється на першій сторінці пошукових систем?
Ваш сайт оптимізовано для пошукового маркетингу?
Ваш сайт тестувався в різних браузерах?
Ви не оновлювали дизайн сайту цього року?
Якщо ви відповіли “ні” на більшість запитань – вам настав час зайнятися модернізацією сайту та переглянути свою політику маркетингу й присутності в Інтернеті. Але не забувайте, що для досягнення потрібного результату – залучення більшої кількості клієнтів, підвищення продажів – підхід до модернізації сайту та комплексу маркетингу має бути таким же професійно організованим, як і ваш підхід до розвитку клініки.

Тому, зайнявшись присутністю вашого бізнесу в Інтернет, запам’ятайте кілька “табу” для вашого сайту.

Ви. Веб-сайт, це не саморобка на вихідні. Ніхто не сумнівається у вашому вмінні вести бізнес і розвивати власну клініку, але займатися веб-сайтом повинні фахівці, які пройшли відповідне навчання. Тим паче ваш власний робочий графік не дасть вам змоги приділяти достатньо уваги розробці сайту аж до того, що ви просто закинете його модернізацію і просування.

Родинники і друзі. Зрозумійте правильно – ваші близькі можуть чудово розбиратися у вашій справі, вміти створювати сайти або просувати їх. Але вам варто згадати одне з головних бізнес-правил: не наймайте тих, кого не зможете пристрелити! Щоб отримати найбільш якісні та професійні послуги точно в строк, працювати з неупередженими до вас і вашої справи фахівцями, варто знайти професіоналів на стороні.

Це може зробити навіть студент. Якщо ви не хочете витрачати час на пояснення та навчання – одразу звертайтеся до професіоналів. Тим паче, кваліфіковані фахівці знають значно більше нюансів і особливостей створення сайтів та їх просування, ніж новачки. Тут усе так само, як і в медицині.

Найдешевший варіант. Ми не проти економії бюджету і скорочення витрат, але залучення головного джерела доходів – нового клієнта – вимагає гарантовано якісної роботи. А економія коштів потягне за собою економію зусиль і, на жаль, ви можете отримати тільки те, за що готові були заплатити.

Творчий підхід. Безсумнівно, креативні дизайнери, які знають тренди і “фішки” можуть зробити вам яскравий сучасний сайт. Але не дозволяйте їм забувати про бізнес-ціль вашого сайту. Яскравий сучасний сайт не завжди найбільш продає.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.