3 основні завдання медичного онлайн-маркетингу

Головна > 3 основні завдання медичного онлайн-маркетингу

59

Три ключові особливості успішного медичного онлайн-маркетингу включають роботу з тими споживачами, які приймають рішення, необхідність конкретизувати свою комунікацію і створювати контент, яким цікаво ділитися з іншими, якщо вірити дослідженням компанії Fluency Media.

В інфографіці Fluency Media (переклад MedMarketing) дивіться стислий огляд онлайн-поведінки споживачів медичних послуг, топ запитів у пошукових системах і топ “соціальних друзів”, з якими споживачі діляться інформацією.

3 основні завдання медичного онлайн-маркетингу

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.