11 бюджетних способів залучення клієнтів у клініку
Головна >
- Спосіб №1 – Сайт, що продає
- Спосіб №2 – Контекстна реклама
- Спосіб №3 – Таргетована реклама
- Спосіб №4 – Зовнішня реклама
- Спосіб №5 – Просування в довідниках
- Спосіб №6 – Купонні сайти
- Спосіб №7 – Участь у виставках і проведення заходів
- Спосіб №8 – Робота з базою
- Спосіб №9 – Групи в соціальних мережах
- Спосіб №10 – Чат-боти
- Спосіб №11 – Купівля лідів
З кожним роком кількість приватних медичних клінік стрімко зростає. Тому перед їхніми керівниками стоїть складне завдання – не тільки зберегти своїх клієнтів, а й залучити нових. Зробити це нескладно, якщо грамотно використовувати можливості маркетингу. Розглянемо докладніше найефективніші методи залучення клієнтів у клініку.
Спосіб №1 – Сайт, що продає
Ресурс інформуватиме клієнтів про послуги, які вони можуть отримати в клініці. На його створення не обов’язково витрачати багато грошей, головне, щоб він відповідав таким вимогам:
- був адаптований під будь-який пристрій (персональний комп’ютер, мобільні гаджети);
- містив перелік усіх послуг з описом і цінами, інформацію про клініку і лікарів;
- мав зручну форму запису на прийом;
- не суперечив законодавству.
Щоб підвищити його конверсію, потрібно регулярно розміщувати на сайті експертну інформацію про послуги, які клієнт тут зможе отримати.
Спосіб №2 – Контекстна реклама
Дуже часто необхідність звернутися до лікаря з’являється у людини спонтанно. У такому разі вона відкриває пошуковик і вбиває потрібний запит. Контекстна реклама працює таким чином: рекламодавець визначає ключові слова, при введенні яких, користувач на перших рядках побачить сайт рекламодавця. За кожен перехід клініка повинна заплатити пошуковику певну суму. Ціна кліка може змінюватися залежно від пропозицій конкурентів.
Спосіб №3 – Таргетована реклама
Таку назву має реклама в популярних соціальних мережах. Рекламодавець вказує параметри своєї цільової аудиторії (стать, вік, регіон проживання та інші дані). Саме ця категорія людей зможе побачити оголошення. Її ефективність буде повністю залежати від зовнішнього вигляду банера, його змісту і правильної вибірки аудиторії.
Спосіб №4 – Зовнішня реклама
Цей вид реклами є найдорожчим, тому фахівці радять періодично проводити оцінку її окупності. Де найкраще розміщувати зовнішню рекламу:
- У метро, на автобусних зупинках, підземних переходах. Робити це краще в районі, де розташовується клініка.
- У багатоповерхових будинках, на інформаційних дошках, квитанціях ЖКГ.
- Обмінюватися листівками з власниками іншого бізнесу (аптеки, продуктові магазини, спортивні клуби), які працюють у тому ж районі. При цьому важливо орієнтуватися на цільову аудиторію. Наприклад, у фітнес-центрі непогано запропонувати послуги дієтолога.
Спосіб №5 – Просування в довідниках
Для цього інформацію про клініку потрібно розмістити на Гугл або Яндекс Картах та інших подібних ресурсах. Важливо, щоб пропозиція була максимально розгорнутою, з якісним фото і докладним описом послуг.
Також багато пошукових систем складають свої тематичні довідники, наприклад, spr.ru, 2gis.ru тощо. У видачі вони завжди йдуть упереміш з інформаційними порталами. Інформацію про свою клініку потрібно розмістити в довідниках, які входять до першої двадцятки за відповідним для вас запитом.
Спосіб №6 – Купонні сайти
Хорошим способом просування клініки може стати розміщення інформації про неї на ресурсах – купонаторах. Розміщуючи тут свій купон, важливо, щоб він мав привабливий дизайн і містив таку інформацію:
- перелік послуг, які клієнт може отримати в цьому медичному закладі зі знижкою;
- період дії акції;
- заклик до купівлі купона для отримання знижки, що цікавить.
Купивши одну послугу за вигідною ціною, клієнт згодом може звернутися сюди вже без купона, якщо йому сподобається якість послуг, що надаються.
Спосіб №7 – Участь у виставках і проведення заходів
Беручи участь у районних медичних фестивалях і виставках, можна не тільки роздати свої флаєри, а й провести лотерею, для участі в якій буде запропоновано заповнити певну форму, вказавши свої контактні дані.
Ще ефективніше працюють заходи безпосередньо в клініці. Приміром, проведення дня відкритих дверей, майстер-клас на тему, яка хвилює багатьох тощо. На такому заході учасникам пропонують знижку на консультацію або прийом фахівця, яка діятиме обмежений час (протягом тижня або місяця після заходу).
Під час проведення заходу, важливо взяти у відвідувача максимум контактної інформації. З її допомогою клієнта можна буде повернути в клініку, надіславши йому цікаву пропозицію, знижку з нагоди Дня народження або іншого свята.
Спосіб №8 – Робота з базою
Клініки часто прагнуть залучити якомога більше нових клієнтів, при цьому забуваючи про тих, хто вже у них лікувався. Для цього рекомендується вести базу пацієнтів у будь-якій доступній програмі (МІС, CRM тощо). Сюди вносять ПІБ клієнта, дату його народження і відвідування, діагноз, іншу інформацію. Це дасть змогу робити їм особисту розсилку з інформацією, яка може зацікавити конкретну людину.
Щоб не втратити вже наявних клієнтів, всередині клініки рекомендується:
- сформувати та поширити між співробітниками скрипт спілкування з пацієнтом, який базується на доброзичливості;
- попередити виникнення можливих конфліктів до, під час і після прийому;
- пропонувати оформлення податкового вирахування з наданих послуг;
- робити несподівані для пацієнта подарунки та знижки.
Після прийому не можна забувати:
- давати пацієнтові поворотну листівку;
- розсилати СМС з акціями, які можуть зацікавити клієнта;
- робити розсилку з корисною інформацією на електронну пошту.
Спосіб №9 – Групи в соціальних мережах
Хороший ефект можуть дати групи в соціальних мережах, які ведуться від імені фахівців клініки. Це забезпечить нативну рекламу. Написати текст можна самостійно, але довірити підготовку візуального контенту краще фахівцеві. Це гарантовано збільшить охоплення аудиторії.
Крім експертних статей, тут можна розміщувати всілякі кейси, відгуки відвідувачів. Якщо клініка займається естетичною хірургією, реставрацією зубів або іншою подібною діяльністю, добре можуть спрацювати фото пацієнтів до і після пройденої процедури.
У соцмережі обов’язково потрібно розмістити форму запису і посилання на сайт клініки. Це дасть змогу потенційному клієнту одразу ж записатися на прийом після ознайомлення з інформацією.
Крім власної групи, просувати свою клініку можна в загальних спільнотах про здоров’я, де на запитання відповідають не медики, а звичайні люди. Для цього потрібно вибрати ті з них, де активність становить не менше 50-100 повідомлень на добу. Щоб перевести людей, які цікавляться здоров’ям, у свою групу, потрібно:
- Вивчити свіжі запитання і переконатися в тому, що людина, яка їх поставила, проживає у вашому місті.
- З особистої сторінки написати цьому користувачеві повідомлення. Його текст може бути таким: “Доброго дня! Побачила ваше запитання в групі з неврології. Якщо для вас це ще актуально, то проконсультуватися можна з кваліфікованим неврологом у групі (дати посилання на свою групу). Здоров’я Вам!”.
- Якщо користувач вирішить поставити запитання в групі, важливо оперативно на нього відповісти. Для цього потрібно зв’язатися з лікарем, який грамотно все пояснить. Після можна зв’язатися з людиною, але вже з офіційного акаунта клініки, щоб запросити на прийом. При цьому добре було б запропонувати їй персональну знижку.
У такий спосіб можна залучити у свою групу гарячих пацієнтів, зробивши їх підписниками і простимулювавши активність в обговореннях. Це дасть змогу іншим людям звернути увагу на групу.
Спосіб №10 – Чат-боти
Незважаючи на те, що цей інструмент належить до інноваційних, він уже довів свою ефективність. Своєрідна автоворонка здатна провести клієнта від реклами до відвідування фахівця за допомогою чат-бота в месенджері. Спрощені чат-боти працюють як лендінг – вони отримують контакт людини і передають його адміністратору клініки, який потім зв’язується з потенційним клієнтом.
Чат-бота зробити не складно. В інтернеті можна знайти масу інструкцій. Але краще все ж звернутися до фахівця. Відразу не всім вдається отримати бажаний результат. У таких випадках бота рекомендують регулярно тестувати та змінювати його скрипт.
Спосіб №11 – Купівля лідів
Лідогенератори – один із найдоступніших і найдешевших способів залучення нових клієнтів. Тут гроші стягуються тільки за підтвердження запису на прийом. Сервіс самостійно налаштовує платний пакет, актуалізує ціни і просуває клініку.
Скориставшись цими простими способами, можна залучити до своєї клініки нових клієнтів і нагадати про себе чинним відвідувачам.
Поділитися
Запитати у фахівця