Тренди другої половини 2017 року
Головна >
Email маркетинг на 2017 рік. Які в моді тенденції маркетингу? Основні тренди емеіл маркетингу в поточному році.
Історія електронної пошти почалася ще 1965 року. З того часу вона почала потихеньку розвиватися та вдосконалюватися.
Нині електронна пошта є досить зручним і швидким способом надсилати повідомлення, зокрема повідомлення рекламного характеру. Слід зазначити, що як мінімум 72% користувачів вважають за краще відправляти повідомлення за допомогою email-адреси, ніж через соціальні мережі. Цим активно користуються маркетологи, бо кожен витрачений долар на рекламний електронний лист у результаті генерує близько 45 доларів.
Світові експерти також висловлюють свою думку про сучасні тенденції email-маркетингу.
1. Чад Уальт, керівник компанії Litmus стверджує, що надалі email-пошта не працюватиме за системою “налаштував і забув”. Усе відбуватиметься в реальному часі. Email-розсилки застосовуватимуться як довгострокові стратегії, а також дадуть змогу вдосконалити розсилку листів, для того, щоб вони якнайкраще впливали на кількість покупок і на відвідування окремих сайтів.
2. Алекс Вільямс стверджує, що email-маркетинг дуже добре розвивається на мобільному ринку. Незабаром з’являться технології, що дають змогу відкривати поштові скриньки відбитками пальців, а також швидко підтверджувати email-платежі. Які саме операційні системи почнуть першими користуватися мобільним функціоналом, Android чи iOS, поки що невідомо, проте це точно станеться.
3 Метью Сміт, голова фірми Really Good Emails, говорить про те, що цього року відбудеться справжня революція в дизайні електронної пошти. Впроваджуватимуться готові шаблони і контентні модулі. Це дасть змогу застосовувати менше зусиль під час розроблення дизайну, і відвести більше часу для створення актуального для сучасності контенту. Дизайн, на думку Сміта, має бути гнучким і практичним для користувача.
4. На думку Даніель Коделли, email-маркетинг повинен, перш за все, ґрунтуватися на трьох основних принципах: необхідний контент, цільовий сегмент, а також своєчасне надсилання листа. При цьому, враховувати всі три принципи дає змогу автоматична система надсилання листів. Тобто, електронна пошта має бути “розумною”. Завдяки цьому можна отримувати якомога більше функцій і можливостей.
5. Андреа Вільт прогнозує, що маркетологи ефективно інтегруватимуть дані про користувача та його потреби з його пристроєм. За цим принципом, можливо, буде завойовувати нових клієнтів, і формувати стійкі продуктивні відносини. Зокрема, це відбуватиметься через те, що маркетологи з мобільних пристроїв намагаються витягнути якомога більше інформації про користувача. Які сайти він переглядає, які додатки завантажує, в які ігри грає тощо.
6. Еmail-маркетинг дає змогу найкраще вибудовувати тісні взаємовідносини з потенційними клієнтами, а от побачити по-новому email-маркетинг дасть змогу універсальна формула Особистість + Профіль + Мета = Продуктивність. Основна мета полягає в тому, щоб якомога краще заповнити профіль кожного підписника. Від цього покращиться сегментація ринку, відповідно, покращиться й актуальність пропозицій.
7. Нині маркетологам доступні різні функції роботи з email. Можна відстежувати кількість переглядів, кліків у певному листі, навіть місцезнаходження одержувача. Надалі, як стверджує Рос Ходжіс, голова компанії Campaign Monitor, кожен маркетолог зможе вивести показники ROI на вищий рівень і визначити, як впливає розсилка листів на регулярні повторні покупки.
Поділитися
Запитати у фахівця