Які вимоги у Google до медичних сайтів
Головна >
Для будь-якої медичної організації дуже важливо донести інформацію про послуги, що надаються, своїм потенційним клієнтам. Створення власного сайту – один із способів це зробити. Але недостатньо просто створити сайт і наповнити його інформацією, потрібно щоб він добре котирувався у пошукових систем. Для цього медичний сайт має відповідати певним критеріям.
Хто і як оцінює медичні сайти в Google
Якість сайту оцінюють асесори. Це співробітники корпорації Google, які використовують спеціальні алгоритми для того, щоб аналізувати сайти, оцінювати їхній рівень і якість. Від цієї оцінки залежатиме, де з’являтиметься ваш сайт у результатах пошукової видачі Google, і відповідно, як легко ваші потенційні клієнти знаходитимуть інформацію, представлену на вашому сайті.
Є спеціальне керівництво, дотримуючись якого асесори оцінюють медичні сайти, і є спеціальна шкала з градацією від високої до низької оцінки.
Найнижчу оцінку дають сайтам і сторінкам, які не надають корисної інформації, поширюють ненависть, дезінформують. Перевіряється, щоб інформація, надана на вашому сайті, не вводила в оману.
Для подальшого аналізу медичних сайтів та їхніх сторінок застосовуються спеціальні критерії.
Категорія YMYL та критерії E-A-T
Медичні сайти потрапляють під визначення YMYL (Your Money or Your Life / Ваші Гроші або Ваше Життя) – тобто це сайти, що можуть впливати на ваше життя, здоров’я і благополуччя. До таких сайтів звернена більш пильна увага Google.
Для сайтів, що підпадають під цю категорію, Google ввів критерії якості сторінки E-A-T, де Е – Експертність, А – Авторитетність, Т – Надійність (expertise, authoritativeness, and trustworthiness).
Якщо асесор вважає, що за якимось із цих критеріїв ваш сайт недостатньо гарний, оцінка погіршується і сайт знижується в пошуковій видачі. Ваше завдання зробити так, щоб кожен із перерахованих вище критеріїв для вашого сайту був на високому рівні.
Експертність
Цей критерій Google оцінює насамперед рівень контенту, який ви пропонуєте.
Щоб показати експертність сторінки, потрібно, щоб вона:
- Розкривала певну тему.
- Була оптимізована під певні запити користувачів.
- Була розбита на розділи, які б висвітлювали різні аспекти тематики.
- Текст має бути грамотно написаний без граматичних і стилістичних помилок.
- Було зазначено, що автор тексту або людина, яка перевірила інформацію, – медичний фахівець потрібного профілю.
Також підвищують експертність контенту наявність на сторінці фото, таблиць, графіків, діаграм.
Авторитетність
Тут ідеться про репутацію компанії серед інших експертів і лідерів думок у вашій галузі.
Для того щоб підвищилася авторитетність сайту і сторінки, потрібно, щоб на вас і ваш сайт посилалися. Що більше буде згадок про вас у Google, то краще.
Дуже добре, якщо ваш автор публікуватиметься на інших ресурсах з медичною тематикою, якщо інші сайти дають посилання на ваш сайт, якщо на “просторах інтернету” на сторонніх ресурсах є позитивні відгуки про вашу компанію, про рівень ваших медичних послуг.
Щоб підвищити авторитетність сайту, можна брати участь на тематичних форумах, давати експертні відповіді на запитання користувачів, де демонструвати свої знання і володіння питанням.
Надійність
Перевіряючи надійність, асесори звертають увагу на правдивість, прозорість і точність інформації.
Надійність сайту можна підвищити, вказуючи автора статті, його медичні регалії та спеціалізацію. Також можна зробити кнопку, що переводить на сторінку автора, де можна буде детальніше почитати про цього фахівця.
Гугл сприймає сайт як надійніший, якщо у вас є перелік авторів і лікарів, де вказано не тільки імена та прізвища, але є фотографія, описано досвід роботи фахівців, їхню спеціалізацію, досягнення. Якщо ваш фахівець є на Вікіпедії, можна додати посилання на його сторінку. Перевагою будуть фото дипломів, сертифікатів.
Підвищує надійність сайту детальна контактна інформація, із зазначенням телефонів, контактів через месенджери, точної адреси, наявність форми зворотного зв’язку. Добре, якщо до адреси буде “підтягнута” карта Google, де буде позначено ваше місце розташування.
Рекомендується робити на сайті сторінки:
- “Про нас” із детальною інформацією про компанію,
- “Відгуки клієнтів”, де розміщувати свіжі відгуки про роботу вашої клініки, історії одужання. Приклад
- “Новини”. У цьому розділі інформація повинна оновлюватися, бути актуальною і містити фактично точну інформацію
- Сторінки користувацької угоди та інформація про збереження персональних даних.
Перевагою буде додавання сайту в медичні каталоги, участь у рейтингах, наявність нагород.
Однозначно варто докласти додаткових зусиль для поліпшення критеріїв E-A-T: давати більш якісний контент, залучати до роботи з сайтом кваліфікованих фахівців, подавати інформацію з турботою про клієнтів. Це допоможе поліпшити SEO просування сайту, підвищити його у видачі Google, що зрештою позитивно позначиться на просуванні вашої медичної компанії та підвищенні її рейтингів.
Поділитися
Запитати у фахівця