Facebook для лікарів: кілька порад ведення бізнес-сторінок
Головна >
Кілька порад про те, як правильно вести сторінки Facebook лікарям і медичним установам.
- Набір керівних принципів для забезпечення конфіденційності та юридичних нюансів
- Це просто та (здебільшого) безкоштовно.”
- Мислиться про вашу аудиторію, а не про вас.
- Знайомтеся з аудиторією Facebook зсередини.
- Створюйте контент, яким захочуть поділитися. Користувачі цінують перевірену і точну інформацію. Але хороший контент також надихає читачів на те, щоб поділитися ним, таким чином, збільшуючи вашу присутність у мережі Інтернет. Відстежуйте конкурси.
Є щось затягуюче в роботі з Facebook. Принаймні деякі люди, яких я знаю, занурюються в безодню соціальних мереж кілька разів на день. Не всі, звісно, але, наприклад, тільки в США щомісяця цю соц.мережу відвідує понад 150 мільйонів активних користувачів. Це більше, ніж половина всього дорослого населення нашої планети. І, як ви, ймовірно, знаєте, у Facebook “заглядає” понад 1,6 мільярда активних користувачів щомісяця по всьому світу.
Є щось затягуюче в роботі з Facebook. Принаймні, деякі люди, яких я знаю, занурюються в безодню соціальних мереж кілька разів на день. Не всі, звісно, але, наприклад, тільки в США щомісяця цю соц.мережу відвідує понад 150 мільйонів активних користувачів. Це більше, ніж половина всього дорослого населення нашої планети. І, як ви, ймовірно, знаєте, у Facebook “заглядає” понад 1,6 мільярда активних користувачів щомісяця по всьому світу.
Швидше за все, ви навіть читаєте цю статистику через вашу стрічку у Facebook. І це робить його найпопулярнішою соціальною мережею на планеті. (У нас немає даних з інших планет).
Верхні позиції вражають, але найцікавіше, це те, що ця соціальна мережа дає лікарям і медичним працівникам. Понад 90 відсотків респондентів, які брали участь в опитуванні National Research Corporation, вказали, що вони вже використовували популярну соц. мережу для збору інформації про систему охорони здоров’я.
І зовсім не дивно, що підковані професіонали у сфері інтернет-маркетингу схвалили соціальні медіа – і Facebook, зокрема, – для просування лікарень і медичних установ. Простіше кажучи, ця соц. мережа – чудове місце, де можна “зачепити” майбутніх пацієнтів, і “зберегти” їх там на деякий час.
Створити сторінку в Facebook дуже легко – на перший погляд. Ефективна сторінка у Facebook, як якісний інструмент маркетингу в медицині, потребує часу, уваги та серйозних роздумів про те, як саме це працює. Ось кілька порад про те, як правильно вести сторінки Facebook лікарям.
Набір керівних принципів для забезпечення конфіденційності та юридичних нюансів
Майже все, що публікується з Facebook, наповнене особистою присутністю – від селфі з цуценям до рецептів вашої бабусі. Але бізнес-сторінки мають вищі стандарти. До них належать і сторінки лікарів, кабінетів медичної практики. Вони пов’язані Правилами конфіденційності, з метою захисту інформації про фізичне та психічне здоров’я пацієнтів, тому й вимоги до таких сторінок значно вищі. Почніть з чіткого розуміння конфіденційності пацієнта, приватності, а також інших нормативних актів. І прищеплюйте таку політику всім в офісі.
Це просто та (здебільшого) безкоштовно.”
Створення сторінки Facebook – це просто та безкоштовно. Але майте на увазі, що вам доведеться докладати чимало зусиль, щоб постійно оновлювати інформацію на Facebook. Занедбана або застаріла сторінка може зашкодити вашому іміджу.
Мислиться про вашу аудиторію, а не про вас.
Успіх у соц. мережі залежить від залучення людей, які поділяють спільні інтереси. Для початку вислухайте свою потенційну аудиторію і визначте, які в неї інтереси, і що вона хоче знати. Ваша кінцева мета будується на задоволенні їхніх інтересів.
Знайомтеся з аудиторією Facebook зсередини.
Бізнес-сторінки у Facebook мають глибокий маркетинговий ресурс для збирання інформації про цільову аудиторію: географію користувачів, демографічні та інші дані.
Створюйте контент, яким захочуть поділитися.
Користувачі цінують перевірену і точну інформацію. Але хороший контент також надихає читачів на те, щоб поділитися ним, таким чином, збільшуючи вашу присутність у мережі Інтернет.
Відстежуйте конкурси.
Facebook створив невелике, але корисне “вікно” в плані онлайн рекламних і маркетингових інструментів. І це конкурси.
Відстежуйте конкурси.
Facebook створив невелике, але корисне “вікно” в плані онлайн рекламних і маркетингових інструментів. І це конкурси.
Поділитися
Запитати у фахівця