News-roll по п’ятницях – №9
Головна >
У сьогоднішньому news-roll: Чи можна підрахувати ROI для контенту, Ефективні формати маркетингових активностей в аптеці, Як соцмедіа впливають на просування сайту.
- У п’ятничному News-roll №9 від MedMarketing читайте:
- Чи можна підрахувати ROI для контенту?
- Ефективні формати маркетингових активностей в аптеці
- Як соцмедіа впливають на просування сайту
- Доктор Glass. Як модний гаджет може врятувати ваше життя
- Додаток Mango Health привчить вас приймати пігулки вчасно – і без усякого насильства
У п’ятничному News-roll №9 від MedMarketing читайте:
- Чи можна підрахувати ROI для контенту?
- Ефективні формати маркетингових активностей в аптеці.
- Як соцмедіа впливають на просування сайту.
- Доктор Glass. Як модний ґаджет може врятувати ваше життя.
- Додаток Mango Health хоче привчити вас приймати пігулки вчасно – і без жодного насильства.
Чи можна підрахувати ROI для контенту?
Нещодавнє дослідження SmartInsights і HubSpot показало, що головною проблемою для маркетологів наразі є вимірювання ROI контенту. 45% маркетологів Європи зізналися, що основною складністю для них є виробництво якісного контенту та вимірювання його ROI.
Ефективні формати маркетингових активностей в аптеці
21 березня 2014 р. у конференц-центрі “Дім Пашкова” відбувся семінар на тему “Ефективні формати маркетингових активностей в аптеці. Практичні програми. Як це працює?”, організаторами якого виступили компанії “МОРІОН” і “UkrComXPO”. Захід провела Юлія Клименюк, практик-маркетолог з досвідом роботи понад 15 років у національних і локальних роздрібних мережах (від категорійного менеджера до директора напряму), експертка з питань аптечного ритейлу, керівниця відділу маркетингу Аптечної мережі 9-1-1.
Як соцмедіа впливають на просування сайту
У середовищі фахівців пошукового маркетингу досі не вщухають суперечки про силу впливу соціальних сигналів на результати пошуку. З одного боку, сигнали в соціальних мережах піддаються легшій накрутці, з іншого, наявні алгоритми, особливо останнім часом, стали точно визначати нечесну гру в соціальних медіа.
Доктор Glass. Як модний гаджет може врятувати ваше життя
У медицині окуляри вже використовуються на кількох експериментальних майданчиках і приносять відчутну користь не тільки в екстрених випадках, а й у повсякденній роботі, даючи змогу економити багато часу. Замість паперової роботи тепер можна більше часу проводити, безпосередньо приймаючи пацієнтів, проводячи операції, підвищуючи кваліфікацію. У центрі “Бет-Ізраель” на дверях палати наклеєні QR-коди. Зчитавши їх, Glass одразу ж розкажуть про історію хвороби і всі останні аналізи та процедури того чи іншого пацієнта. У медичній школі Стенфордського університету окуляри використовують для навчання студентів: доповнена реальність одночасно дає змогу побачити рентгенівське зображення, просто дивлячись на ту чи іншу ділянку тіла пацієнта, а також руки хірурга-викладача, який показує, що і як треба робити. Залишається тільки повторювати ці рухи.
Додаток Mango Health привчить вас приймати пігулки вчасно – і без усякого насильства
Новий хіт серед еппів для здоров’я, Mango Health, розрахований на тих, хто вічно забуває або лінується регулярно приймати прописані лікарем ліки. Додаток допомагає налагодити прийом таблеток, не дратуючи своєю нав’язливістю і не викликаючи бажання видалити його зі смартфона.
Поділитися
Запитати у фахівця