Кейс Здоров’я Родини
Головна > Сайти клінік >
Задача
«Здоров’я родини» – это медицинский центр, который предоставляет полный спектр диагностических и лечебных услуг в области гинекологии, урологии и проктологии. Клиент обратился в нашу компанию с тем, чтобы бы разработали стратегию позиционирования клиники: модернизировали сайт, а также предложили комплексное решение по продвижению.
Сфера
медичний центр
Сайт
https://familyhealth.ua/
Що ми запропонували?
Модернізація сайту та розробка лендінгу
У клієнта вже був сайт, але він був неефективним, і був, скоріше, інформаційного характеру, а не інтернет-маркетинговим інструментом, що продає. Тому, перш за все, ми провели його аудит, в результаті чого представили замовнику детальний аналітичний звіт і список рекомендацій для впровадження змін:
- проаналізували адміністративну частину сайту, на предмет виявлення можливостей управління контентом
- проаналізували структура меню поточного сайту та склали нову
- розробили проєкт внесення змін до поточного дизайну сайту
- розробили структуру посадкових сторінок
Для окремих конкурсів, акційних пропозицій та програм лікування ми запропонували створити стрічку
SMM
Ми запропонували клієнту створити акаунти щонайменше у двох соціальних мережах: Вконтакті та Facebook, а також провести заходи зі зміцнення іміджу клініки на різних форумах.
Цілі просування в соціальних мережах для даного медцентру:
- Збільшення продажів послуг центру
Збільшення впізнаваності серед нових потенційних пацієнтів і, як наслідок, – збільшення відвідуваності основного ресурсу (сайту) медичного центру. Така мета є найбільш досяжною в середній та довгостроковій перспективі за активної роботи з аудиторією.
- Закріплення лояльності наявних клієнтів, утримання клієнтів
Звичайний чоловік або жінка, які живуть у мегаполісі, з великою вірогідністю зіштовхується впродовж дорослого життя з проблемами у сфері статевого здоров’я. При виникненні кожної подібної ситуації, медичний центр “Здоров’я Родини” має бути на виду, бути першим центром, про який подумає потенційний пацієнт. Для цього центр має становити цінність для пацієнта, супроводжувати його у звичайному житті.
- Активне управління репутацією
Робота з відгуками, спростування негативу, поширення позитивної інформації.
- Інформаційна підтримка пацієнтів, як на стадії ухвалення рішення щодо лікування в центрі, під час лікування, у період одужання та профілактики рецидивів
Повинні бути рекомендації щодо догляду та спостереження за власним здоров’ям, освіта пацієнтів задля запобігання зайвим суб’єктивним страхам, непорозумінню та завищеним очікуванням від лікування. При цьому підтримка для аудиторій, розділених за статтю та віком, буде дещо іншою, тому що патологія пацієнтів відрізнятиметься, а також базовий рівень знань про своє захворювання і методи його лікування.
SEO
Ми провели детальний SEO-аудит, під час якого з’ясували, на яких місцях у пошукових системах перебувають ті чи інші позиції. Після цього ми запропонували клієнту розбити на кілька основних груп ключові слова для просування. Кожна група являє собою основні види діяльності медичного центру.
Для подальшого просування ми рекомендували скласти ТЗ, в якому прописати всі вимоги щодо роботи з метаданими, текстами тощо.
Контекстна реклама
Наші фахівці запропонували:
- класичну контекстну рекламу
- ремаркетинг
- підміну номера (для глибокого аналізу поведінки користувачів)
- е-mail розсилку (більш ніж на 3 000 адрес)
Що було зроблено?
Медичний центр “Здоров’я сім’ї” отримав модернізований сайт, в результаті нашої роботи конверсія в середньому складає 4,5 %. Для просування задіяні найпотужніші інструменти: SEO, SMM, контекстна реклама. Регулярно проводяться різні конкурси, акції, – які ми продумуємо від створення концепції, до реалізації своїми потужностями і конкретних результатів. За допомогою цих інтернет-маркетинових інструментів, ми значно збільшили кількість нових пацієнтів у медичному центрі, а також підвищили лояльність тієї аудиторії, що вже тут була присутня.
Модернізація сайту та розробка лендінгу
Ми провели повний редизайн сайту:
- Оновлені елементи фонового поточного дизайну в .psd форматі
- HTML верстка макетів
- Роботи з інтеграції змін до чинного сайту
- Опрацювання, з точки зору дизайну паркових сторінок сайту
Для того, щоб можна було здійснювати SMM-просування, ми оптимізували тексти на сайті, щоб була можливість:
- Розміщати деякі тексти в соціальних медіа
- Відвідувачам відмічати вподобані матеріали сайту – “лайками” та кнопками “подобається”
- Ми також розмістили віджети соцмереж, з можливістю коментування матеріалів та текстів прямо на сайті
SMM
Після виявлення основних помилок, і пропозиції щодо виправлення ситуації, в цілому, було зроблено наступне:
Підготовлено сторінки в таких соціальних мережах як Facebook і Vkontakte, через деякий час в Однокласниках, а також створено канал на YouTube (наші дизайнери відмальовували плашки і заставки для відео, а оператор і журналіст займалися знімальним процесом);
Розробка додаткової архітектури сторінок (додаткові вкладки, елементи, шаблони).
Написання постів, при цьому ми дотримувалися приблизного співвідношення корисного (поради, рекомендації), розважального та брендованого контенту (поради лікарів, новини клініки). Тематика: жіноче і чоловіче здоров’я, вплив репродуктивного і статевого здоров’я на якість життя, профілактика і лікування захворювань у різні вікові періоди життя.
Підготовлено та налаштовано рекламні акаунти для залучення користувачів за допомогою тизерної реклами;
Підготовлено рекламні тексти і зображення для запуску реклами.
У підсумку, в середньому за місяць понад 520 користувачів ділилися новинами сторінки “Здоров’я Родини” за максимальної кількості публікацій 625, що припала на середину періоду. Середня кількість користувачів Facebook, які побачили її матеріали в стрічці або побачили рекламне оголошення, склала 11 741 особу. (Включаючи показатили переглядів Мені подобається, Поділитися, Коментувати від друзів).
Середня кількість показів матеріалів, пов’язаних зі Сторінкою “Здоров’я Родини”, склала 36 851 раз. Середня кількість кліків на новини сторінки (від передплатників та їхніх друзів) склала 452 кліки (включно з переходами на новини у стрічках друзів), з максимальним значенням 1 712 на кінець періоду.
Кількість залучених користувачів соціальних мереж Вконтакте і Facebook за цей період становить 1097 осіб.
SEO
У процесі роботи, на перших етапах, було зроблено:
- Здійснено перехоплення посилань
- Складено групи семантичних ядер для просування сайту
- Підготовлено ТЗ для першої групи сторінок (вимоги щодо роботи з метаданими, текстами тощо)
- Підготовлено ТЗ для першої групи сторінок (вимоги щодо роботи з метаданими, текстами тощо)
- .)
- Складено тексти для посилань і формування анкорів (на початковому етапі – близько 20 текстів, потім їх кількість збільшувалась, з урахуванням нових вимогою)
- Закуплено посилальну масу
Фахівці компанії Медмаркетинг здійснили:
- СЕО-оптимізацію щодо виправлення мета-даних
- Написали SEO-оптимізовані тексти (більше 20, в цілому)
- Опрацювали понад 1 353 запити
- Вибрали на першому етапі близько 400 ключових слів, з кожним місяцем запити додавались, а також “чистились” ті, що були (для більш ефективного просування)
Контекстна реклама
Компанія “Vortex” надає послуги просування для медичного центру “Здоров’я Батьківщини”, використовуючи контекстну рекламу в середньому за 1200 ключовими запитами (максимальне ядро – 2516 ключових фраз). Даний вид реклами здійснюється за допомогою Яндекса і Google, надалі були також підключені такі сервіси, як Мета, Бігун.
Крім того, ми також використовуємо банерно-медійну рекламу на сайтах-партнерах і ремаркетинг. Усі банери відмальовували дизайнери нашої компанії.
Переходів за контекстною рекламою (пошукова та медійна мережа) становить понад 60 % у загальній концепції просування.
Для прикладу, дані за один звітний місяць (в інших періодах – ці числа можуть відрізнятися):
У Google – 562 запити, загальна кількість показів – 69130, що свідчить про те, що CTR склав 8,31%.
У Яндекс – 1 790 запитів (за три місяці), загальна кількість показів – 24 6990, кліків – 4 402, що свідчить про те, що середній CTR – 1,78, а середня позиція показів – 2,45.
Таким чином, щомісяця кількість нових заявок і дзвінків підвищувалася, мінімум, у півтора-два рази.