Кейс IVF

Задача

З клієнтом «Здоров`я родини» ми працюємо вже давно. Але в певний момент власник вирішив посилити такий напрямок як репродуктологія, шляхом збільшення списку послуг, що надаються в цій сфері.

Впроваджувалися такі напрямки:

  • ЕКЗ;
  • донорство;
  • Сурогатне материнство та ін.

На момент звернення з цим питанням клієнта до нас, на їх основному сайті був розділ – лікування безпліддя. У зв’язку з цим виникло питання – чи залишати цей розділ і збільшувати його за допомогою внутрішніх сторінок, або робити новий сайт.

Вивчивши ринок, а також спираючись на наш чималий досвід в розробці сайтів для клінік репродуктології та просуванні їх в мережі Інтернет, ми прийшли до висновку, що краще буде створити новий сайт. Справа в тому, що рівень довіри основної цільової аудиторії (а це жінки, які хочуть завагітніти, але у них не виходить з тих чи інших причин) до клініки із загальним профілем значно нижчий, ніж якби це був спеціалізований центр по репродуктології.