Ред Мед

Головна > Ред Мед

Знаходимо рішення для будь-якого завдання.
Просто розкажіть нам про нього!

redmed

Основною метою компанії є створення нестандартних інформаційних продуктів для лікарів, необхідних для підвищення успішності та конкурентоспроможності працівників медичної галузі, які допомагають лікареві монетизувати свої професійні знання та навички.

Інформаційні продукти “Ред Меду” вчать лікаря монетизувати свої професійні знання та навички, здобуті в університеті або медакадемії. Використовуючи ці видання, можна гарантовано отримати сучасну і затребувану інформацію, яка може бути застосована в медичній практиці.

Декілька фактів про агенцію “Ред Мед” та їхні наші продукти:

Лише унікальні продукти та унікальний контент. Усе, що користувач почує, прочитає та побачить у книжках, журналах, ресурсах тощо, вперше з’явилося тільки в “Ред Мед” і не має аналогів у світі.

Внутрішній стандарт підготовки матеріалу. “Ред Мед” готує і відбирає для вас тільки ті матеріали, які можна легко і швидко прочитати до кінця, чітко зрозуміти суть прочитаного, отримати задоволення від читання і відчути корисність витраченого часу.

Агенцію “Ред Мед” створила група незадоволених користувачів – слухали, читали, вивчали, дивилися і зрозуміли, що можна зробити щось принципово нове, що принесе більше користі і задоволення в життя читачів.

У роботі над продуктами відсутній формальний підхід. Кожен співробітник: автор, журналіст, редактор, дизайнер, медичний редактор, літературний редактор, маркетолог, менеджер з продажу викладається “на повну”, щоб читачі, слухачі, глядачі відчували себе в центрі турбот компанії “Ред Мед”.

Більшість редакційного колективу агентства мають вищу медичну освіту і стаж роботи в практичній охороні здоров’я. Тому співробітники так глибоко розуміють свою цільову аудиторію. “Ред Мед” ділиться зі слухачами тією інформацією, яку від усіх нас свідомо приховує держава.

Інформаційні продукти:

Журнал “Дільничний лікар”.

Єдиний в Україні спеціалізований медичний журнал у форматі “глянеца”. Журнал був названий неіснуючою лікарською спеціальністю і зроблено акцент на те, що журнал підходить для читання широкому колу лікарів. У цьому виданні порушуються серйозні питання, так і публікується контент пізнавально-розважального змісту. Журнал щомісяця випускається як у паперовій версії, так і в електронній.

Журнал “Приватний лікар”

Перший і поки що єдиний журнал для приватнопрактикуючих лікарів і лікарів, які працюють у приватних клініках. У нашій країні понад 20000 лікарів працюють у приватних клініках і потребують власного засобу масової інформації. На сторінках журналу “Приватний лікар” розглядаються проблеми, що існують у приватній медицині; подається інформація, що підвищує конкурентоспроможність лікаря, пишеться про зміни законодавства та нові можливості для відкриття власного бізнесу в медицині.

Бізнес-книги для лікарів

Серія книг та аудіокниг, що навчають лікаря монетизувати професійні знання та навички. Сьогодні доступно в продажу 2 книги: “Перший мільйон ЛІКАРСЬКОЮ ПРАКТИКОЮ” і “Перший мільйон МОЛОДОГО ЛІКАРЯ”. Найближчим часом вийде книга: “Зароби мільйон, керуючи ПОТОКАМИ пацієнтів”.

Бізнес-тренінги та консультації для лікарів

Групові та індивідуальні заняття з вивченням теоретичних засад і можливістю відпрацювання практичних навичок, спрямованих на відкриття та розвиток власного медичного бізнесу.

Перше Лікарське Радіо

Єдине у світі професійне лікарське радіо, доступне в усьому світі завдяки інтернет-технологіям.

Журнал “Вісник Клубу Панкреатологів”

Єдиний клубний журнал. Президент Українського Клубу Панкреатологів: Наталія Борисівна Губергриц. До Клубу входить еліта гастроентерології та хірургії пострадянських країн. Український Клуб Панкреатологів найчисленніший у світі регіональний Клуб.

Факультет приватної медичної практики

Навчальний курс (самовчитель) з відкриття, легалізації та розвитку свого медичного бізнесу.

Бізнес ТV для лікарів

Канал, що інформує лікаря про відкриття та оптимізацію й легалізацію своєї приватної медичної практики.