iStat24
Головна >
iStat24 – це повністю автоматичний лічильник статистики для сайту, сервіс колтрекінгу, який дає повну інформацію про відвідувачів сайту, оцінки ефективності всіх рекламних каналів.
Для чого потрібен iStat
Різні рекламні кампанії дають різну віддачу, і кількість вхідних дзвінків є прямим Показником, наскільки ефективна реклама.
Як показує практика, під час купівлі товару або послуги більшість користувачів (60% і більше) віддають перевагу дзвінку до call-центру продавця.
Таким чином, оцінюючи ефективність рекламної кампанії за кліками, зазвичай, враховується більше 60% даних. До того ж, відвідуваність може бути і “накрученою”, тоді як накрутити дзвінки практично нереально.
Переваги iStat
- Особистий кабінет, в якому відображені всі дзвінки в реальному часі
- Звіти ефективності рекламних кампаній
- Голосове сповіщення оператора про джерело дзвінка
- Для додаткового аналізу надається звукозапис усіх розмов
- Розсилка на е-мейл пропущених дзвінків
- Подробна розсилка на е-мейл
- .мейл пропущених дзвінків
- Експорт статистики дзвінків в Excel і XML
- Інтеграція з Google Analytics
- Інтеграція з CRM – системами
Як це працює
Відстеження ефективності реклами відбувається за допомогою підміни номерів
- За кожною рекламною кампанією закріплюється окремий телефонний номер
- На сайті встановлюється спеціальний скрипт iStat, який підміняє телефонний номер на сайті залежно від того, з якої реклами прийшов відвідувач
- Клієнт набирає номер, який бачить на сайті, дзвінок непомітно для того, хто дзвонить, переадресовується до кол-центру продавця.
- Всі дзвінки фіксуються в системі. Заходячи в особистий кабінет iStat можна побачити ефективність рекламних каналів і дізнатися вартість дзвінка
Система iStat дозволяє вказати середню вартість кліка для кожного рекламного джерела. Знаючи кількість кліків з кожної реклами, вартість кліка та кількість дзвінків – система автоматично вираховує середню вартість кожного дзвінка.
Далі, знаючи скільки в середньому вам потрібно дзвінків для отримання одного замовлення, знаючи середню вартість одного дзвінка – можна зробити висновки про ефективність кожного з рекламних каналів.
За допомогою iStat можливо:
- Налаштовувати привітання та голосове меню
- Налаштовувати послідовну та паралельну переадресації, переадресацію на групу номерів у відсотковому співвідношенні, переадресацію за розкладом
- Розглядати детальну аналітику поведінки відвідувача до моменту здійснення дзвінка, включно з мультиканальними послідовностями.
- Визначати номер того, хто завоняв
- Работати з сервісом через підключення SIP номерів незалежно від географії
- Оцінювати роботу співробітників вашого кол-центру.