iStat24

Головна > iStat24

Знаходимо рішення для будь-якого завдання.
Просто розкажіть нам про нього!

istat

iStat24 – це повністю автоматичний лічильник статистики для сайту, сервіс колтрекінгу, який дає повну інформацію про відвідувачів сайту, оцінки ефективності всіх рекламних каналів.

Для чого потрібен iStat

Різні рекламні кампанії дають різну віддачу, і кількість вхідних дзвінків є прямим Показником, наскільки ефективна реклама.

Як показує практика, під час купівлі товару або послуги більшість користувачів (60% і більше) віддають перевагу дзвінку до call-центру продавця.

Таким чином, оцінюючи ефективність рекламної кампанії за кліками, зазвичай, враховується більше 60% даних. До того ж, відвідуваність може бути і “накрученою”, тоді як накрутити дзвінки практично нереально.

Переваги iStat

  • Особистий кабінет, в якому відображені всі дзвінки в реальному часі
  • Звіти ефективності рекламних кампаній
  • Голосове сповіщення оператора про джерело дзвінка
  • Для додаткового аналізу надається звукозапис усіх розмов
  • Розсилка на е-мейл пропущених дзвінків
  • Подробна розсилка на е-мейл
  • .мейл пропущених дзвінків
  • Експорт статистики дзвінків в Excel і XML
  • Інтеграція з Google Analytics
  • Інтеграція з CRM – системами

Як це працює

Відстеження ефективності реклами відбувається за допомогою підміни номерів

  • За кожною рекламною кампанією закріплюється окремий телефонний номер
  • На сайті встановлюється спеціальний скрипт iStat, який підміняє телефонний номер на сайті залежно від того, з якої реклами прийшов відвідувач
  • Клієнт набирає номер, який бачить на сайті, дзвінок непомітно для того, хто дзвонить, переадресовується до кол-центру продавця.
  • Всі дзвінки фіксуються в системі. Заходячи в особистий кабінет iStat можна побачити ефективність рекламних каналів і дізнатися вартість дзвінка

Система iStat дозволяє вказати середню вартість кліка для кожного рекламного джерела. Знаючи кількість кліків з кожної реклами, вартість кліка та кількість дзвінків – система автоматично вираховує середню вартість кожного дзвінка.

Далі, знаючи скільки в середньому вам потрібно дзвінків для отримання одного замовлення, знаючи середню вартість одного дзвінка – можна зробити висновки про ефективність кожного з рекламних каналів.

За допомогою iStat можливо:

  • Налаштовувати привітання та голосове меню
  • Налаштовувати послідовну та паралельну переадресації, переадресацію на групу номерів у відсотковому співвідношенні, переадресацію за розкладом
  • Розглядати детальну аналітику поведінки відвідувача до моменту здійснення дзвінка, включно з мультиканальними послідовностями.
  • Визначати номер того, хто завоняв
  • Работати з сервісом через підключення SIP номерів незалежно від географії
  • Оцінювати роботу співробітників вашого кол-центру.