Навіщо потрібні UTM-мітки в соціальних мережах, і як вони допомагають медичному бізнесу?

Головна > Навіщо потрібні UTM-мітки в соціальних мережах, і як вони допомагають медичному бізнесу?

na_glavnuyu_0

UTM-мітки – зручний інструментарій, який дасть змогу детально проаналізувати рекламну компанію та об’єктивно оцінити її ефективність.

Один з ефективних способів, який допоможе вам краще зрозуміти свою аудиторію – закріплення UTM-мітки.

Давайте розберемося, що це за інструментарій, і яким чином він буде корисний для вашого бренду.

Саме за допомогою UTM-міток маркетологи відповідають на цілу низку запитань, основні з яких:

  • Які публікації користуються популярністю в аудиторію?
  • Який пост додав “продажів”?
  • Чи підходить цільова сторінка під обраний заклик до дії?

Якщо підсумувати, то UTM-мітки дають змогу відстежувати конверсії та розуміти, звідки приходить трафік із сайту:

  • З якої соціальної мережі;
  • За допомогою якої публікації (посту в спільноті, таргетованої реклами, рекламної публікації в іншій групі);
  • І навіть із якого конкретного банера, оголошення або спільноти.

Здебільшого UTM-мітки використовують під час запуску таргетованої реклами або ж під час купівлі посту.

Чим корисні UTM-мітки в таргетингу?

Закріплені посилання в таргетованій рекламі дають змогу точно позначити аудиторію, яка краще конвертується. Також вони дають змогу зрозуміти: яке оголошення користується більшим попитом в аудиторії (з яким заголовком, зображенням і навіть текстом).

За допомогою UTM-мітки ви зможете більш ефективно налаштувати власну компанію (враховуючи інтереси спільноти). І проаналізувати, який формат у конкретно цій таргетованій рекламі буде найбільш підходящим і дасть максимальний ефект взаємодії з користувачами.

UTM-мітки в таргетованій рекламі

Давайте розглянемо більш предметно. Ви хочете запустити таргетовану рекламу для Вконтакте. Пропозиція – акція на косметологічні послуги для дівчат. Цільова аудиторія – дівчата 25-30.

Перший крок у налаштуванні: знайомство з компонувальником Google, який знаходиться за посиланням:

https://support.google.com/analytics/answer/1033867?hl=ru

Навіщо потрібні UTM-мітки в соціальних мережах, і як вони допомагають мед бізнесу?

Далі проходимо по конкретному посиланню, і заповнюємо форму, для якої діють загальні правила:

  • обов’язково пишемо всю інформацію латиницею;
  • в кожному пункті не повинно бути пробілів;
  • якщо вам потрібно розмежувати слова, використовуйте дефіс або нижнє підкреслення;
  • інші розділові знаки використовувати не можна;
  • також не можна використовувати CAPS LOCK у написанні.

Форма компоновщика Google міститиме такі пункти:

Адреса веб-сайту: вказуємо сайт Джерело кампанії: Вказуємо соціальну мережу, звідки буде йти трафік. У нашому випадку: Вконтакте. Канал кампанії: cpc (оплата за клік) або cpa (оплата за показ) Ключове слово: Це виключно підказка для вас. Тому пишіть, якийсь ідентифікатор. Для нашої компанії, це буде акція для дівчат віком 25-30. Тому вказуємо “girls25-30”. Зміст кампанії: і в цій категорії ми можемо стежити за різними параметрами. На зображенні у нас зображена дівчина, тому можемо вказати ключове слово “girls_kosmetolog”. Назва кампанії: даємо ім’я нашої компанії. Наприклад, Akcia.

Після натискаємо відправити. У результаті отримаємо згенероване посилання:

https://www.klinika.com/?utm_source=VKtarget&utm_campaign=girls25-30&utm_medium=cpc&utm_term=girls_kosmetolog&utm_content=Akcia

Навіщо потрібні UTM-мітки в соціальних мережах, і як вони допомагають мед бізнесу?

Її потрібно додати в кабінет таргетованої реклами.

У цьому прикладі ми розглянули варіант створення довгого посилання.

Створення короткої UTM-мітки

Для цього посилання потрібно лише не заповнювати поля “Ключове слово в кампанії” і “Зміст кампанії”. У результаті ми отримаємо посилання: https://www.klinika.com/?utm_source=VKtarget&utm_medium=cpc&utm_content=Akcia

Якщо для цієї таргетованої кампанії вам буде достатньо відстежувати тільки зазначені вище параметри, то ви можете обмежитися лише 3-ма пунктами.

Навіщо потрібні UTM-мітки в соціальних мережах, і як вони допомагають мед бізнесу?

Результати компанії можна перевіряти у власному кабінеті в Яндекс Метрики або Google Analytics.

UTM-мітки для рекламних публікацій

Давайте також розглянемо варіант створення посилань для постів у групах – рекламних або навіть звичайних.

У цьому випадку ми зможемо зрозуміти й оцінити:

  • ефективність розміщення рекламного посту в окремо взятій соціальній мережі;
  • результати розміщення всередині обраних спільнот;
  • взаємодія з публікацією.

Алгоритм заповнення форми такий самий:

  • адреса сайту;
  • соціальна мережа, що слугує джерелом кампанії.
  • У пункті канал компанії вказуємо “post”.
  • Далі за бажання вказуємо ключове слово.
  • Даємо ідентифікатор конкретно для цього типу реклами.
  • Привласнюємо ім’я компанії (за бажання).

Навіщо потрібні UTM-мітки в соціальних мережах, і як вони допомагають мед бізнесу?

У результаті всіх маніпуляцій, ми знову отримуємо зручний для Яндекс Метрики, або Google Analytics шифр, який і аналізує кожен клік потенційної аудиторії.

Важливо врахувати, що створене посилання занадто велике і громіздке. Тому може відлякати потенційну аудиторію. Ми радимо обов’язково його скорочувати за допомогою спеціальних сервісів, таких як: https://vk.com/cc, bit.ly, https://goo.gl/ та інші.

Поділитися

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.