Навіщо потрібні UTM-мітки в соціальних мережах, і як вони допомагають медичному бізнесу?
Головна >
UTM-мітки допоможуть вам точно розуміти: звідки приходить трафік на ваш сайт і надалі використовувати лише найефективніші види комунікації.
UTM-мітки – зручний інструментарій, який дасть змогу детально проаналізувати рекламну компанію та об’єктивно оцінити її ефективність.
Один з ефективних способів, який допоможе вам краще зрозуміти свою аудиторію – закріплення UTM-мітки.
Давайте розберемося, що це за інструментарій, і яким чином він буде корисний для вашого бренду.
Саме за допомогою UTM-міток маркетологи відповідають на цілу низку запитань, основні з яких:
- Які публікації користуються популярністю в аудиторію?
- Який пост додав “продажів”?
- Чи підходить цільова сторінка під обраний заклик до дії?
Якщо підсумувати, то UTM-мітки дають змогу відстежувати конверсії та розуміти, звідки приходить трафік із сайту:
- З якої соціальної мережі;
- За допомогою якої публікації (посту в спільноті, таргетованої реклами, рекламної публікації в іншій групі);
- І навіть із якого конкретного банера, оголошення або спільноти.
Здебільшого UTM-мітки використовують під час запуску таргетованої реклами або ж під час купівлі посту.
Чим корисні UTM-мітки в таргетингу?
Закріплені посилання в таргетованій рекламі дають змогу точно позначити аудиторію, яка краще конвертується. Також вони дають змогу зрозуміти: яке оголошення користується більшим попитом в аудиторії (з яким заголовком, зображенням і навіть текстом).
За допомогою UTM-мітки ви зможете більш ефективно налаштувати власну компанію (враховуючи інтереси спільноти). І проаналізувати, який формат у конкретно цій таргетованій рекламі буде найбільш підходящим і дасть максимальний ефект взаємодії з користувачами.
UTM-мітки в таргетованій рекламі
Давайте розглянемо більш предметно. Ви хочете запустити таргетовану рекламу для Вконтакте. Пропозиція – акція на косметологічні послуги для дівчат. Цільова аудиторія – дівчата 25-30.
Перший крок у налаштуванні: знайомство з компонувальником Google, який знаходиться за посиланням:
https://support.google.com/analytics/answer/1033867?hl=ru
Далі проходимо по конкретному посиланню, і заповнюємо форму, для якої діють загальні правила:
- обов’язково пишемо всю інформацію латиницею;
- в кожному пункті не повинно бути пробілів;
- якщо вам потрібно розмежувати слова, використовуйте дефіс або нижнє підкреслення;
- інші розділові знаки використовувати не можна;
- також не можна використовувати CAPS LOCK у написанні.
Форма компоновщика Google міститиме такі пункти:
Адреса веб-сайту: вказуємо сайт Джерело кампанії: Вказуємо соціальну мережу, звідки буде йти трафік. У нашому випадку: Вконтакте. Канал кампанії: cpc (оплата за клік) або cpa (оплата за показ) Ключове слово: Це виключно підказка для вас. Тому пишіть, якийсь ідентифікатор. Для нашої компанії, це буде акція для дівчат віком 25-30. Тому вказуємо “girls25-30”. Зміст кампанії: і в цій категорії ми можемо стежити за різними параметрами. На зображенні у нас зображена дівчина, тому можемо вказати ключове слово “girls_kosmetolog”. Назва кампанії: даємо ім’я нашої компанії. Наприклад, Akcia.
Після натискаємо відправити. У результаті отримаємо згенероване посилання:
https://www.klinika.com/?utm_source=VKtarget&utm_campaign=girls25-30&utm_medium=cpc&utm_term=girls_kosmetolog&utm_content=Akcia
Її потрібно додати в кабінет таргетованої реклами.
У цьому прикладі ми розглянули варіант створення довгого посилання.
Створення короткої UTM-мітки
Для цього посилання потрібно лише не заповнювати поля “Ключове слово в кампанії” і “Зміст кампанії”. У результаті ми отримаємо посилання: https://www.klinika.com/?utm_source=VKtarget&utm_medium=cpc&utm_content=Akcia
Якщо для цієї таргетованої кампанії вам буде достатньо відстежувати тільки зазначені вище параметри, то ви можете обмежитися лише 3-ма пунктами.
Результати компанії можна перевіряти у власному кабінеті в Яндекс Метрики або Google Analytics.
UTM-мітки для рекламних публікацій
Давайте також розглянемо варіант створення посилань для постів у групах – рекламних або навіть звичайних.
У цьому випадку ми зможемо зрозуміти й оцінити:
- ефективність розміщення рекламного посту в окремо взятій соціальній мережі;
- результати розміщення всередині обраних спільнот;
- взаємодія з публікацією.
Алгоритм заповнення форми такий самий:
- адреса сайту;
- соціальна мережа, що слугує джерелом кампанії.
- У пункті канал компанії вказуємо “post”.
- Далі за бажання вказуємо ключове слово.
- Даємо ідентифікатор конкретно для цього типу реклами.
- Привласнюємо ім’я компанії (за бажання).
У результаті всіх маніпуляцій, ми знову отримуємо зручний для Яндекс Метрики, або Google Analytics шифр, який і аналізує кожен клік потенційної аудиторії.
Важливо врахувати, що створене посилання занадто велике і громіздке. Тому може відлякати потенційну аудиторію. Ми радимо обов’язково його скорочувати за допомогою спеціальних сервісів, таких як: https://vk.com/cc, bit.ly, https://goo.gl/ та інші.
Поділитися
Запитати у фахівця