Віртуальний тур для стоматологів та інших медпрацівників
Головна >
Хочете дізнатися, як такий інструмент як віртуальний тур зможе залучити до вас ще більше пацієнтів? Тоді читайте наш матеріал!
Ви – один із тих обраних медпрацівників, який вирішив внести інвестиції для розширення цільової аудиторії? Ви створили у своєму кабінеті унікальну атмосферу, як у СПА-салоні? Чи ви пробігли кілька зайвих кілометрів, щоб привітати потенційних пацієнтів?
Ми вирішили написати про те, як такий інструмент як віртуальний тур може принести користь вам. Але є і зворотний бік такого інтерактивного погляду на вашу практику. Річ у тім, що крім потенційних пацієнтів, на вас також звернуть увагу і ваші конкуренти.
Невелике введення
Хто може сказати, скільки пацієнтів, проїжджаючи повз вашу клініку щодня, зайшли б до вас, якби просто змогли зазирнути до вас у коридор?
Знання розширюють ваші права і можливості. Відкривши віртуальні вхідні двері, ви пропонуєте зайти до вас потенційних пацієнтів. Так як ви даєте можливість дізнатися, в якому кабінеті ви працюєте, причому, людям не потрібно навіть для цього виходити з дому. Це досить перспективний інструмент!
Віртуальний тур долає бар’єри, даючи змогу потенційним пацієнтам “побачити” ваш кабінет або поліклініку, “походити” вашою приймальнею і коридором.
Нехай люди знають
Якщо у вашій роботі є щось особливе, ви маєте дати людям можливість дізнатися про це. Віртуальний тур дає змогу виділити те, що відрізняє вашу практику від інших. Н, додавши трохи творчості, ви можете зробити ще більше.
Грамотно вітайте ЦА
Тільки небо є межею того, що можна показати вашій цільовій аудиторії у віртуальному турі.
Ви можете проводити конкурси, особливо, якщо працюєте з дітьми. За допомогою нескладного реквізиту, можна перетворити віртуальний тур на справжні пошуки скарбів!
Для цього достатньо правильно встановити камеру, наприклад:
- На книжкових полицях,
- Під стільцями,
- У темних кутах.
І сказати вашим віртуальним відвідувачам, що десь тут заховані скарби. Переможці можуть забрати свій реальний приз, прийшовши насправді до вашого кабінету!
Або просто поставте у вашому медзакладі опудала тварин. Наприклад, вельми цікаво буде побачити рентген жирафа.
На додачу до таких веселощів та ігор, тур дає можливість позитивно побачити ваш кабінет, і “подружитися” з вашим стоматологічним кріслом або іншим медичним обладнанням. Добре розроблений тур допоможе уникнути неприємних сюрпризів, коли пацієнти бояться до вас заходити.
Переконання тривожних пацієнтів стоматологів
Небагато людей вважають похід до зубного лікаря чимось приємним, і більшість дуже бояться таких відвідувань.
На думку Пітера Мільгрома, доктора стоматології в Університеті штату Вашингтон у Сіетлі, приблизно 5-8 % американців уникають стоматологів зі страху. Причому 20% вважає, що йти до стоматолога потрібно тільки в разі крайньої необхідності.
На жаль, страх перед стоматологом може перерости в справжню проблему, особливо, якщо були такі передумови, як втрата зуба.
Оскільки ці чинники відіграють велику роль у стоматологічній практиці, багато лікарів уже втомилися створювати гостинну і заспокійливу атмосферу для своїх тривожних пацієнтів. Це добре, але як же ці люди дізнаються про це все, якщо ніколи не були у вашому кабінеті? Хто насправді побачить вашу практику, крім пацієнтів, які у вас уже є?
Тут на допомогу вам прийде віртуальний тур, який можна переглянути на:
- комп’ютері,
- ноутбуці,
- планшеті,
- мобільному телефоні.
Більші можливості надає цей інструмент тим медустановам, які спеціалізуються на SPA-процедурах. Адже він “показує” потенційним пацієнтам, що саме ви можете запропонувати йому з арсеналу з догляду за обличчям і тілом. Це чудова можливість підштовхнути людину, щоб вона записалася на прийом.
Віртуальний тур для кабінетів косметичної хірургії
Багато людей соромляться звертатися до косметичного хірурга, бо мало що знають про цю сферу медицини. Нам відомо все про сімейну медицину, але світ косметичної хірургії може здатися космічним.
Віртуальний тур може допомогти вам, оскільки дає можливість скласти враження про вашу практику в будь-який час доби. Таким чином, люди заспокоюються, що бачать ваш професіоналізм, і їм легше зняти слухавку телефону, щоб записатися до вас на прийом.
Поділитися
Запитати у фахівця