“Серйозні” галузі як ще один привід для креативу
Головна >
Маркетинг у медицині це, звісно, просування серйозних наукових розробок і досліджень, але трохи креативу не зашкодить.
Медицина, нерухомість, сучасні сервіси – у таких традиційно “серйозних” галузях нелегко завоювати аудиторію. Саме час проявити трохи креативу.
Популярним брендам або відомим продуктам легко бути присутніми в Інтернет. Важко знімати веселе вірусне відео про нерухомість або написати популярну серед тисяч статтю про програмне забезпечення.
Тому в “нудних” сферах не потрібно боятися проявляти креатив – трошки творчості та відв’язних веселощів піде на користь бізнесу. Не залежно від товарів і послуг, які ви продаєте.
ЗДОРОВ’Я
Тема охорони здоров’я у більшості асоціюється з довгими науковими статтями, нецікавими простим користувачам новинами та міркуваннями про медицину і хвороби. Компанія Probiotics Now пішла іншим шляхом – цікавий контент у зрозумілій формі, корисна інформація про здоров’я і не тільки. Наприклад, популярний пост про приготування домашнього йогурту доповнено популярним практичним відео від компанії – 170 тис. переглядів на Youtube.
Ще один цікавий приклад креативного підходу – компанія Goodbye Crutches, що продає милиці. Основна проблема цього товару – ним не цікавляться і ніхто не знає, де його знайти і як вибрати.
Процес вибору компанія полегшує одразу ж, пропонуючи невеличкий і зрозумілий тест і одразу отримати відповідь та поради щодо вибору милиць.
ІНШІ СФЕРИ
Нерухомість
Пошук відповідного житла – справжній головний біль для кожного. При цьому багато агентств нерухомості обмежуються фотографіями квартир і будинків, не пропонуючи будь-який інший контент.
Агентство Memphis Invest ламає стереотип, що склався, залучаючи аудиторію пізнавально-розважальними відео з YouTube. З їхньою допомогою вони розповідають про типові дні з життя компанії, висвітлюють помилки покупців, формування цін і оцінку вартості нерухомості.
Онлайн-сервіси
Компанія Dropbox використовує кумедний спосіб нагадування про себе. Вони виключили нудний контент з онлайн-розсилки і спілкуються простою зрозумілою мовою, з ілюстраціями та смайликами. Як тут не загрустити разом із сервісом через те, що ви нічого туди не завантажували.
Вебінар-платформа GoToMeeting так само активно використовує соцмережі. Twitter бренду – один із найкращих прикладів доброзичливого корпоративного мікроблогу, створеного заради фоловерів.
Туалетний папір
Хто, як не виробники туалетного паперу можуть потішатися над собою і з гумором ставиться до своєї продукції. Такі бренди, як Charmin, Снігова Панда готують суцільний потік гумору та розваг. Чого тільки вартий хештег “tweetfromtheseat”, який наводить на думку, що ви пишете в Twitter, сидячи в туалеті.
Вражає, що ці бренди не бояться підтримувати розмову і відповідати користувачам на їхні повідомлення.
Джерело: likeni.ru. Автор: Марина Дьоміна
Поділитися
Запитати у фахівця