How do young people choose doctors?
Головна >
Маркетинг у медицині передбачає активну роботу маркетолога клініки з громадськістю, соціальними мережами, залучаючи клієнтів, і докладати зусиль до їх утримання.
Коротка показова розмова нью-йоркського журналіста з молодою 25-річною дівчиною. Усього чотири запитання повністю відображають звички молодих людей у виборі медичних послуг.
Що впливає на ваш вибір медичної клініки чи лабораторії?
Усе починається з пошуковиків. Потім інтернет-огляди, відгуки, рекомендації від друзів. Звісно, я виберу клініку з мережі мого медстархування, але обирати її буду за допомогою Інтернету та знайомих.
Як ви обиратимете лікаря?
Це залежатиме від рекомендацій мого лікуючого лікаря, мого основного постачальника медпослуг
Куди б ви звернулися для отримання медичної інформації?
Насамперед до Інтернету, крім того, я запитаю свого лікаря про різні нюанси лікування.
Ви звертаєте увагу на рекламу медпослуг?
Однозначно ні
Висновок:
Очевидно, що молоді люди сьогодні вважають за краще отримувати необхідну інформацію в Інтернеті, користуючись офіційними сайтами та відгуками на сторонніх ресурсах і не довіряючи традиційній рекламі. Цей короткий діалог відмінно ілюструє десятки досліджень поведінки споживачів при виборі медичних послуг.
Як наслідок – у ситуації, що склалася, маркетологам варто приділяти більше уваги репутації клініки та лікарів, активніше розвивати соціальні зв’язки з клієнтами та підтримувати їх на належному рівні.
Поділитися
Запитати у фахівця