Медичний маркетинг в епоху пандемії
Головна >
Зростання кількості випадків коронавірусу у світі призвело до того, що всі великі й малі гравці медичної галузі виступили спільно і допомогли в поширенні інформації про COVID-19. З тією тривожною швидкістю, з якою цей вірус заражає людей, стає величезною проблемою запропонувати адекватну підтримку навіть за наявності найкращих медичних технологій. Ми не знаємо, як довго розроблятимуть вакцину і скільки ще може захворіти людей по всьому світу. Очевидно тільки те, що на викорінення цього смертельного захворювання знадобиться більше часу, ніж розраховували уряди країн і міжнародні організації. Маркетологи у сфері охорони здоров’я використовують цифрові інструменти, щоб контролювати зростаючу паніку серед людей і підтримувати працездатність системи охорони здоров’я. Вони використовують соціальні мережі, щоб спілкуватися з людьми і пропонувати їм заходи безпеки під час COVID-19.
Ваша лікарня, клініка, або просто медичний бізнес повинні публікувати онлайн-повідомлення про заходи безпеки та ініціативи, вжиті ними для боротьби з COVID-19. Це необхідна інформація, яка може бути корисна новим і поточним пацієнтам, наприклад, будь-які зміни годин роботи, доступність лікарів для індивідуальних консультацій, заходи, вжиті для безпеки в конкретному лікувальному закладі.
У цей час кризи, коли люди не можуть покинути свій дім, а телефони державних лікарень і гарячих ліній більшості організацій залишаються поза зв’язком через постійні дзвінки, багато людей вдаються до інформації в Інтернеті.
Як правильно вести свою інформаційну кампанію за часів COVID?
Якщо ви не зможете оновити свій сайт або локальні сторінки захворювань, людям буде складно зібрати потрібну інформацію. Постарайтеся оперативно змінювати сторінки сайту або будь-якого інформаційного ресурсу, який у вас є, під потреби пацієнтів – так залишається менше запитань і менше сумнівів.
Якщо ви запускали рекламну кампанію в Інтернеті до початку COVID-19, вам необхідно переконатися, що ваше рекламне повідомлення відповідає нинішній ситуації. Відредагуйте свої повідомлення та рекламні пропозиції – з урахуванням тих природних страхів і потреб, які є у пацієнтів у такий час.
Якщо ви маєте справу з онкологічними пацієнтами, вагітними жінками або літніми пацієнтами, ви маєте дати їм відчути себе в безпеці. Щоб уникнути ризику передачі COVID-19, ви маєте вжити для них спеціальних заходів і повідомити їм про це в соціальних мережах, на сайті або під час приймання дзвінків.
Як залучати нових пацієнтів у смутні часи?
Маркетинг слугує цифровими вхідними дверима, щоб направляти пацієнтів до потрібних ресурсів і варіантів надання допомоги залежно від їхніх потреб. Телемедицина є новою для більшості систем охорони здоров’я і навіть приватних клінік, тому, як і під час запуску будь-якої кампанії, переконайтеся, що ви розумієте свої можливості та потреби пацієнтів. Телемедицина – це віддалені консультації пацієнтів через електронні засоби зв’язку. Якщо ви налагодите такий сервіс у себе в клініці – зможете завойовувати нових пацієнтів.
Ключові слова – потужний ресурс у маркетингу. Вести гнучкі рекламні кампанії – значить завжди дивитися на зміни навколо. Google Trends може бути цінним інструментом для розуміння популярності пошукових запитів за певний період часу. Важливо адаптувати ключові слова до поточних тенденцій пошуку. Хоча багато користувачів нині шукають інформацію, використовуючи у своїх запитах “коронавірус” або “COVID-19”, інші шукають більш загальні ключові слова. Цінність цих пошукових запитів – вони можуть більше розповісти про потреби ваших клієнтів у цей час.
Турбота про пацієнтів – зараз як ніколи людина почувається беззахисною перед впливом пандемії та поширенням сезонних захворювань. Рівень стресу зашкалює, десятки новинних повідомлень про коронавірус впливає на людину щодня. Якщо ви зможете показати пацієнтам свою турботу та заспокоїти їх у такий нелегкий період – довіри до вас, ваших лікарів та вашого бізнесу буде безмірною. Для цього використовуйте смс-розсилки, спілкуйтеся з користувачами в соціальних мережах, знімайте відео та розповідайте про свої запобіжні заходи в епоху пандемії. Довіра – безцінна валюта, і зараз найкращий час цю валюту завоювати.
Автор
Поділитися
Запитати у фахівця