Особливості медичного контенту
Головна відмінність медичного контенту – це 100% інформативність. Тут не може бути неперевірених даних або поверхневої, легковажної подачі матеріалу. Поріг входження тут досить високий, тому автор, який лише поверхово розбирається в темі, тут може тільки нашкодити.
Стаття, яка розміщується на медичному порталі, повинна відповідати таким вимогам:
- 100% достовірність викладеного матеріалу;
- доступність подачі інформації (при використанні складного терміну важливо його розшифрувати);
- відсутність закликів до самостійного лікування;
- повнота інформації – після читання статті у людини не повинно виникати додаткових питань.
Чому варто довірити написання медичного контенту професіоналу?
Достовірність і повнота викладеної інформації – це не єдина вимога до якісного контенту, який дійсно буде працювати. Інтернет-пошуковики мають свої критерії оцінки якості сайту. Для них важлива унікальність тексту, наявність ключових слів, правильно прописані заголовки й підзаголовки, а також безліч інших критеріїв. Без усього цього сайт навряд чи зможе піднятися в пошуковій видачі на перші рядки.
Тому хороший медичний копірайтер, крім профільної освіти, повинен вміти писати тексти в різних стилях, критично оцінювати всю доступну в джерелах інформацію і знати основи SEO-технологій.
Який контент ми пропонуємо?
Переважна більшість медичного контенту створюється для звичайного користувача, у якого немає часу заглиблюватися в деталі та довго вивчати сайт. На рішення звернутися саме до вас у нього йде не більше 2-3 хвилин. Тому так важливо заручитися підтримкою потенційного клієнта вже з перших секунд. Людина повинна відразу бачити переваги та вигоди, які вона може отримати, записавшись саме в цю клініку. Вирішити це завдання може грамотно написаний текст, який простою мовою відповість на всі питання і спровокує бажання відразу ж зателефонувати в медичний заклад.
У нас можна замовити:
- Опис захворювань. Такий контент вимагає максимальної точності викладеного матеріалу. Але, крім викладених фактів, ми зможемо акуратно підштовхнути пацієнта до запису саме в вашу клініку.
- Тексти, що продають. Ми допомагаємо своїм клієнтам продавати послуги.
- Опис методів діагностики або використовуваного медичного обладнання.
- Інформація про лікарів. Ми зможемо розповісти про лікаря так, щоб викликати довіру у потенційного клієнта.
- Написання інструкцій, посібників, порад на медичну тематику.
Як ми працюємо над контентом?
Щоб написати якісний медичний контент, ми працюємо за такою схемою:
- Отримуємо докладний опис проблеми у практикуючого лікаря. Це може бути фахівець клініки замовника або наш консультант. Ми співпрацюємо з декількома медичними центрами, тому з пошуком достовірної інформації проблем не виникає.
- Обробляємо отримані дані з урахуванням вимог маркетингу і SEO-просування. Для цього аналізуємо нішу послуг, вивчаємо цільову аудиторію. Тому, крім практичної користі, наш контент виконує ще й рекламну функцію.
- Фінальне вичитування матеріалу кваліфікованим редактором, що має медичну освіту. Ми співпрацюємо з фахівцями різних напрямків.
Хто наші клієнти?
Зазвичай написання статей на медичну тематику замовляють власники медичних клінік, центрів та інтернет-ресурсів. Середовищем наших клієнтів також є виробники медичного обладнання і лікарських препаратів, центри естетичної медицини, стоматологічні клініки, приватні лікарі. Для всіх ми створюємо якісний матеріал, здатний залучити нових клієнтів до бізнесу.
Якщо вам потрібен медичний контент для сайту клініки, заповніть онлайн-форму на сайті, і ми зв'яжемося з вами.