Коллтрекінг є допоміжним інструментом у відстеженні ефективності рекламних кампаній.
У чому проявляється ефективність коллтрекінга?
Щоб реклама була максимально виправданою, необхідно вести її статистику, що дозволяє цілеспрямовано витрачати фінансові кошти.
При покупці послуги в інтернеті більше ніж 60% користувачів вважають за краще дзвінок в call-центр продавця. Оцінюючи ефективність рекламної кампанії за переходами ви, як мінімум, не враховуєте більше 60% даних.
Навіщо Call tracking потрібен вашому сайту?
Ви зможете відстежити сесію кожного відвідувача і джерело кожного дзвінка, що надходить з сайту.
Ви зможете визначити ефективність рекламної кампанії, буде доступна наступна інформація:
- з якого міста подзвонив пацієнт,
- за яким ключовому запиту він прийшов на сайт,
- скільки часу він перебував на сайті, перш, ніж подзвонити,
- це перший його візит або повторний.
Ви отримаєте:
- Персоналізацію
- Імідж
- Комунікації
- Продажі
Як працює коллтректінг?
Користувач заходить на сайт і бачить номер телефону - дзвонить і потрапляє на ваш телефон. Інший відвідувач бачить уже другий номер, але, зателефонувавши, він теж з'єднається з вашим номером телефону.
Трекинговий номер з переадресацією на кінцевого одержувача дзвінка виділяється під сесію користувача і підставляється скриптом автоматично в момент початку сесії.
Якщо дзвінок зроблений - ви точно знаєте, що це був за користувач. Вся інформація про нього відображається в статистиці.
Класичний коллтрекінг дозволяє відстежити джерело кожного дзвінка з точністю до рекламної кампанії.
Динамічний коллтрекінг дозволяє відстежити джерело кожного дзвінка з точністю до сесії відвідувача.
Як це працює:
- За кожною рекламною кампанією закріплюється окремий телефонний номер
- На сайті встановлюється спеціальний скрипт, який підміняє телефонний номер на сайті в залежності від того, з якоїю реклами прийшов відвідувач.
- Відвідувач набирає номер, який бачить на сайті, дзвінок непомітно для абонента переадресовується в колл-центр клініки.
- Всі дзвінки фіксуються в системі, в особистому кабінеті.
Ви отримуєте:
- Контроль і облік дзвінків пацієнтів
- Раціональний розподіл бюджету рекламної кампанії
- Можливість прослухати кожен дзвінок
Call Tracking покаже, звідки про вас дізналися
Ви будете знати рекламні канали, які дійсно дають віддачу
Ви зможете оцінити якість дзвінків, з кожного рекламного джерела і якість роботи call-центру
Чому варто звернутися в Medmarketing?
Команда MedMarketing має багаторічний досвід роботи в просуванні медичних проектів в мережі Інтернет. Наша історія успіху складається з успіхів наших клієнтів.
MedMarketing в роботі керується такими принципами, як висока якість послуг, що надаються, відповідальне ставлення до проектів, індивідуальний підхід до клієнта, робота на результат.
Зробіть свою рекламну кампанію більш ефективною!