Чому вам варто розробити маркетингову стратегію?
Якщо ви стартап, невеликий медичний або б'юті бізнес
Для вас маркетингова стратегія полегшить вихід на ринок, допоможе визначити свою Унікальну Пропозицію. Дасть чітке розуміння того, що і як робити, щоб максимально швидко досягти позитивних результатів. Допоможе в створенні позитивного іміджу і оперативному наповненні клієнтської бази. Дасть значно швидше зростання обсягів продажів і високу конкурентоспроможність.
Якщо у вас бізнес, який вже працює на ринку певний час і хочете поліпшити своє становище, збільшити масштабність бізнесу
Маркетингова стратегія створить вам нову систему позиціонування. Збільшить кількість клієнтів. Допоможе залучити нових постійних клієнтів.
Якщо ваш бізнес вже давно на ринку і ви шукаєте нові точки росту й можливість повернути прибутковість
Маркетингова стратегія допоможе розробити нове позиціонування, сформує правильний продуктовий портфель. Допоможе повернути інтерес до ваших послуг. Підвищити кількість постійних клієнтів. Поліпшити якість послуги.
Що ви отримаєте в портфелі Маркетингової стратегії?
- Сформовані цілі вашого маркетингу по SMART з урахуванням бізнес-цілей всієї організації.
- Основну і додаткову цільові аудиторії, їх аналіз і прописані аватари, які допоможуть продавати
- Аналіз ваших поточних каналів комунікації (в тому числі й сайту) з точки зору продажів, ефективності й прибутковості
- Аналіз ринку і ваших конкурентів, порівняльні дані.
- Пропозиції по УТП (унікальна торгова пропозиція) та іншим групами товарів
- Аналіз наявних у розпорядженні компанії зовнішні та внутрішні цифрових інструментів і каналів. Оцінку доступних, але ще не використовуваних.
- Тональність вашого просування в Інтернеті, спосіб і час доставки повідомлень
- Планування інтернет-просування, KPI для кожного каналу і бюджетування, орієнтування на досягнення цілей
- Рекомендації фахівців для втілення системи в життя: набір інструментів онлайн-продажів, рекомендації щодо розвитку сайту, seo-стратегії, smm-стратегії, direct-маркетингу