Ми знаємо, як робити правильних ботів, які будуть зручні і для вас, і для ваших пацієнтів!
Чому впроваджувати чат-ботів потрібно вже сьогодні?
Історія розвитку трендів
1996 рік
Початок епохи сайтів, SEO і контекстної реклами
«Буде 2 види бізнесу: в Інтернеті, і мертві» Білл Гейтс
2006 рік
Епоха соціальних мереж
Клієнти йдуть до тих, хто проявляє активність в соціальних мережах.
2012 – пік продажів через Instagram і зародження таргетованої реклами в соціальних мережах.
2008 рік
Епоха мобільних додатків і таргетованої реклами
Стів Джобс запустив Appstore і епоху мобільних додатків, які сьогодні вже майже ніхто не скачує
2016 рік
Епоха месенджерів
У квітні 2016 року Марк Цукерберг презентував чат-бот платформу Facebook, чим запустив новий тренд – месенджерів і чат ботів, який топові ЗМІ світу назвали найбільшим з моменту запуску Google пошуку.
А тепер задайте собі питання:
Що б Ви зробили, як підприємець в сфері медицини, якби Ви мали цю інформацію 20-30 років тому?
Наприклад, в 2004-2008 р.р. Ви б в числі перших, без конкуренції і серйозних фінансових витрат почали домінувати в своєму напрямку через ТОП 3 в Google і Яндекс.
Або, може, в 2008-2011 ви б в числі перших, без конкуренції і з «копійчаним» бюджетом, набрали тисячі підписників у соціальних мережах?
Цей список можна продовжувати далі, але суть одна!
"Успіх Вашого бізнесу – це вміння увійти в тренд раніше всіх"
За допомогою розробленого нами чат бота для месенджера (фейсбук, вайбер, скайп…), Ви:
- Автоматизуєте процес продажів і підтримку пацієнтів
- Збільшите відкриття листів до 99%
- Знизите вартість повторних продажів до 0 грн.
ТОП 5 запитань від наших клієнтів
Що таке чат-бот простими словами?
«Чат-бот» – це віртуальний співрозмовник. На сьогоднішній день, чат-ботом найчастіше є діалогове вікно месенджера (фейсбук, вайбер, скайп), з яким користувачі можуть взаємодіяти.
В основі чат-бота лежить програма, яка управляється заздалегідь написаними алгоритмами або штучним інтелектом.
Одним з найбільш відомих прообразів чат-бота є програма «Еліза», яка пародіювала мовні патерни психотерапевтів. Її створив Джозеф Вейзенбаум в 1966 році.
Якщо раніше чат-боти найчастіше використовували в розважальних цілях, то сьогодні вони стали реально працюючим маркетинговим інструментом і знаходять серйозну популярність і широке застосування в бізнесі.
Навіщо потрібен чат бот і як його можна застосувати в медичному закладі?
Варіант впровадження чат-бота в кожному випадку індивідуальний. Найбільш поширений варіант: створення.
Скільки коштує розробка бота?
Ціна створення бота безпосередньо залежить від завдань, які повинен виконувати чат-бот, від функціоналу, який Ви хочете отримати, і складності реалізації з точки зору програмування.
Все рухається в бік автоматизації і роботизації – це факт, і за цим майбутнє. Наша порада – починати вже зараз і бути в числі перших, потім буде менш ефективно і набагато дорожче.
Скільки часу займає розробка бота?
Все теж багато в чому залежить від складності завдання. Але в середньому розробка простих ботів, які не потребують інтеграції зі сторонніми системами займає 2-3 дні. Якщо щось складніше – може зайняти тижні. Так само якщо бот вже працює в одному з месенджерів, запустити його в Фейсбуці або, наприклад, в вайбері – справа одного дня.
Чи можна інтегрувати бота з інфраструктурою медичного закладу?
Можна. Якщо у вас вже є CRM система або API, інтеграція можлива.
Важливо пам'ятати
Немає сенсу створювати чат-бот тільки для факту перебування в тренді. Кожен чат-бот повинен мати ідею, конкретну мету і зрозумілі маркетингові задачі.
Надзвичайно важливо розуміти, як саме чат бот повинен збільшити потік пацієнтів, продажів і грошей. Створити унікальний і потрібний сервіс для ваших клієнтів. Або автоматизувати рутинні або витратні процеси в Вашому медичному закладі.
Залишилися питання?
Телефонуйте!