Навіть компанії зі штатним маркетологом або цілим відділом потребують залучення фахівця «зі сторони». Часто маркетинг можна поліпшити, виправивши неочевидні помилки, змінивши напрямки, і точково – запровадивши нові інструменти.
Що ми зробимо для вашого бізнесу?
- Проаналізуємо компанію, сайт, інші інструменти і канали маркетингу
- Визначимо слабкі місця на всіх точках входу потенційних клієнтів
- Відзначимо всі можливі поліпшення для каналів маркетингу і взаємодії з клієнтом
Що ви отримаєте в результаті?
Розгорнутий звіт і список рекомендацій, які допоможу скоротити витрати, підвищити конверсію, залучити нових клієнтів, утримати існуючих.
Ви зможете впровадити рекомендації самі, за допомогою віддалених фахівців або нашого агентства.
Навіщо взагалі потрібен маркетинговий аудит?
Якщо ви шукаєте нових клієнтів, намагаєтеся зробити клієнтів постійними та досягти росту продажів, маркетинговий аудит допоможе зробити це більш вигідно і результативно для бізнесу. Ви отримаєте об'ємний PDF документ, який включає:
- Основні помилки в стратегії й позиціонуванні
- Слабкі місця в товарі/послугах і бренді.
- Перелік основних точок контактів і поради щодо їх поліпшення.
- Рекомендації по використанню рекламних каналів.
- Поради щодо поліпшення сервісу.
- Перелік нових, ефективних для вашої ніші, інструментів.
Як ми проводимо аудит
Краще вас компанію ніхто не знає. Саме тому нам знадобиться взаємодія з вашого боку – відповіді на ряд питань, дані зі статистики сайту і т. д.
Ми не цікавимося секретами компанії, фінансами і документацією. Наша мета – знайти помилки в просуванні, товарі та сервісі, щоб виправити їх і розкрити сильні сторони.
Етапи маркетингового аудиту
Знайомство
Знайомимося з компанією, її товарами і послугами, особливостями.
Інформація
Формуємо список питань, на які потрібні відповіді для кращого розуміння бізнесу, товарів, послуг.
Бренд
Визначаємо специфіку бренду, типові проблеми та питання потенційних клієнтів.
Суть УТП
Розкриваємо суть УТП (унікальної торговельної пропозиції) і продумуємо основні посили для рекламних кампаній і матеріалів.
Конкуренти
Аналізуємо конкурентів, щоб визначити їх слабкі і сильні сторони, зробити ваш бренд і маркетинг кращими.
Рекламні канали
Аналізуємо рекламні канали та інструменти для просування: короткострокового і довгострокового.
Бізнес-процеси
Формуємо список рекомендацій для бізнес-процесів: обробка заявок, розмови менеджерів з клієнтами, аналіз даних і т. д.
Рішення
Створюємо список необхідних дій і ресурсів для поліпшеня за результатами аудиту.