Важлива особливість в просуванні фармацевтичного бізнесу – це велика конкуренція на ринку медичних препаратів.
Тому необхідно грамотно підходити до вибору каналів і інструментів просування, а також візуального оформлення рекламних кампаній і веб-ресурсів.
Чому фармації необхідне інтернет-просування?
- Підвищення впізнаваності бренду
- Робота з репутацією і завоювання довіри пацієнта
- Необхідний шлях розвитку в умовах сучасного ринку фарм. послуг
У роботі з фармацевтичною компанією ми враховуємо особливу специфіку її просування:
- Цільову аудиторію. Це аптеки, лікарі, а також пацієнти – кінцеві споживачі. Лікарі одночасно виступають і лідерами думок, яким довіряють пацієнти – основні споживачі.
- Особливі вимоги до контенту. Без грамотного контент-маркетингу неможливе просування бренду через мережу Інтернет.
- Важливу роль репутації бренду і його лідера думок в просуванні проекту.
На перших етапах роботи з фармацевтичним проектом фахівці MedMаrketing проводять комплексний аудит ринку:
аналіз кон'юнктури, виявлення конкурентів, вивчення цільової аудиторії
Також ми детально вивчаємо інформацію про предмет просування з метою ефективної роботи з брендом:
- Властивості. У споживача з тим чи іншим брендом асоціюються певні властивості і характеристики товару, які необхідні для задоволення його потреб. Ці властивості використовуються для рекламування і просування товару.
- Переваги. Споживачі хочуть купити не властивості, а переваги. Тому для успішного просування бренду його властивості необхідно представити у вигляді переваг.
- Цінність. Бренд несе інформацію про систему цінностей споживача.
- Індивідуальність і візуалізація бренду. Бренд/препарат буде залучати тих покупців, чиє сприйняття відповідає образу, створюваному цим брендом.
Інструменти просування фарм проекту в мережі інтернет
Для просування фармацевтичної компанії і продукції активно використовуються такі інструменти реклами:
- Промосайт;
- Лендінг;
- Активний SMM;
- Медійна реклама;
- Банерна реклама в тизерних мережах;
- Пошукове просування;
- Співпраця з лідерами думок.
Основою будь-якої реклами в інтернеті є промосайт. Це сторінка компанії, на якій можна знайти всю базову інформацію і контакти для зв'язку. Для більшої ефективності важливо створити правильний дизайн рекламного характеру.
Лендінг може служити як допоміжним ресурсом для промосайту, так і бути самостійним веб-ресурсом. На лендінгу розміщується інформація про конкретний продукт. Завдяки цьому ресурсу в мережі з'являється більше інформації про компанію/продукт.
SMM-просування включає в себе створення пабліків і груп у соціальних мережах, сторінки на каналі YouTube. Оскільки більшість людей щодня відвідують соцмережі, наявність реклами в них робить компанію доступнішою. SMM також включає в себе створення відгуків клієнтів і рекламних статей. Статті розміщуються не тільки на форумах і в блогах, але також на профільних сайтах. Важливим елементом є робота з репутацією і лідерами думок.
Медійна реклама дозволяє охопити великий обсяг аудиторії в максимально короткі терміни. За допомогою контекстно-медійної мережі реклама компанії з'являється на безлічі веб-сайтів і всередині різних додатків для гаджетів. У цій мережі діє лише одне основне правило: реклама повинна відповідати контексту ресурсу. Перевага системи полягає в тому, що підбір ресурсів здійснюється автоматично.
Як це працює?
Визначення контексту реклами здійснюється системою, завдяки ключовим словам. У фільтрі також можна вибрати країни і міста, в яких потрібно здійснювати покази реклами. Все це дозволяє заощадити час і фінансові кошти, а також зблизитися з найбільш цільовою аудиторією.
Банерна реклама в тизерних мережах – це приваблива картинка з інтригуючим написом. Її мета – зацікавити аудиторію і спонукати користувача натиснути на оголошення і перейти до інформації про товар або послугу.
Такий тип реклами найкращим чином підходить для товарів або послуг масового споживання, в т. ч фармацевтичної продукції.
Перевага тізера полягає не тільки в неординарному і привабливому оголошенні, але також у формі оплати. Ви не платите за час оренди простору. Оплата здійснюється за кожний окремий перехід за посиланням.
Пошукова реклама: реклама компанії розміщується в пошуковій системі GOOGLE, а також на інших сервісах і партнерських ресурсах цієї системи в GOOGLEPlay, «Покупки від GOOGLE», а також на картах і відео від найбільшої пошукової системи світу.
Переваги реклами в GOOGLE полягає в популярності ресурсу і в вигідності розміщення. Завдяки такій рекламі, компанія отримує найбільш цільову аудиторію. Це можна здійснити завдяки контекстній відповідності і демографічним налаштуванням. Рекламні оголошення групуються за ключовими словами. При їх введенні в пошуку користувач отримує не тільки запитувані сторінки, але також актуальну рекламу. Реклама може демонструватися користувачам з конкретних країн і міст.
Чому більшість обирає ці рекламні послуги?
Переваги цих інструментів реклами очевидні:
- Прийнятний бюджет;
- Висока ефективність;
- Можливість фільтрувати цільову аудиторію;
- Можливість легко керувати своєю рекламною компанією.
Чому Medmarketing?
Реклама в інтернеті дозволяє компанії бути набагато ближчою, доступнішою і зрозумілішою для своїх потенційних клієнтів. Але над розробкою рекламної компанії та її втіленням повинна працювати команда фахівців зі знанням специфіки просування медичного бізнесу.
Компанія MedMarketing спеціалізується в сфері медичного маркетингу. Наші фахівці мають досвід і знання специфіки фармацевтичного бізнесу.
- Більше 7 років роботи в сфері розробки сайтів і медичного інтернет-маркетингу.
- Індивідуальний підхід до кожного медичного проекту в залежності від профільності, цільової аудиторії і територіального охоплення.