Просуваємо
Навіщо потрібно просування медичного сайту?
- дає максимальні результати по залученню потенційних клієнтів
- підвищує відвідуваність сайту
- кількість дзвінків і заявок на лікування збільшується в 3-4 рази
- продажі окуповують витрати на просування
Чому саме контекстна реклама?
- Це один з найбільш швидких способів залучення потенційних клієнтів в клініку
- Це інструмент, який приводить людей, вже зацікавлених в послугах вашого профілю
- Це гнучкий метод залучення аудиторії
Наявність власного майданчика в популярних сьогодні соціальних мережах - це важливий атрибут будь-якої соціально активної компанії на сучасному ринку.
Ефективний канал для комунікації та взаємодії з активною і готовою платити аудиторією. Цей маркетинговий інструмент відмінно підійде як для b2b, так і b2c. Компанії з медичної сфери можуть отримати чудові результати від просування в цій популярній, соціальної мережі, яка активно розвивається.
Для чого потрібно просування відео на Ютуб і відеохостингу?
- YouTube є найбільшим хостингом для відео, щодня кількість переглядів перевищує 4 мільярди!
- Якщо відео в ТОП на YouTube - воно може потрапити на перші позиції за конкурентними запитами в Google, а звідти вже привести безпосередньо на ваш сайт.
Правильно налаштована реклама в соціальній мережі:
- Привертає увагу платоспроможної цільової аудиторії.
- Демонструє ефективний інструмент вирішення проблеми.
- Мотивує на вчинення потрібної вам дії.
- Допомагає в просуванні груп та пабліків.
Чому клініці потрібні групи в соцмережах?
- Щоб постійно нагадувати про свою присутність.
- Підвищити впізнаваність клініки.
- Створити зручний канал спілкування з аудиторією.
- Збільшити охоплення аудиторії.
- Оперативно інформувати про події, акції, заходи.