Просуваємо
Навіщо потрібно просування медичного сайту?
- дає максимальні результати по залученню потенційних клієнтів
- підвищує відвідуваність сайту
- кількість дзвінків і заявок на лікування збільшується в 3-4 рази
- продажі окуповують витрати на просування
Маркетингові послуги для фармацевтичних компаній
Щоб бути успішним у сфері виробництва і продажу ліків та медикаментів, надання фармацевтичних послуг, необхідно звертати увагу на Інтернет, де представлена цільова аудиторія і є маса маркетингових можливостей.
Чому саме контекстна реклама?
- Це один з найбільш швидких способів залучення потенційних клієнтів в клініку
- Це інструмент, який приводить людей, вже зацікавлених в послугах вашого профілю
- Це гнучкий метод залучення аудиторії
Ефективний канал для комунікації та взаємодії з активною і готовою платити аудиторією. Цей маркетинговий інструмент відмінно підійде як для b2b, так і b2c. Компанії з медичної сфери можуть отримати чудові результати від просування в цій популярній, соціальної мережі, яка активно розвивається.
Чому відеовідгуки потрібні вашій клініці?
- За допомогою відеовідгуків можна показати високий рівень професіоналізму у вашій клініці.
- Відеовідгукинабагато ефективніше текстових, так як створюється ефект співпереживання.
- Можна впливати на велику аудиторію користувачів, так як йде велике охоплення аудиторії.
Для чого потрібно просування відео на Ютуб і відеохостингу?
- YouTube є найбільшим хостингом для відео, щодня кількість переглядів перевищує 4 мільярди!
- Якщо відео в ТОП на YouTube - воно може потрапити на перші позиції за конкурентними запитами в Google, а звідти вже привести безпосередньо на ваш сайт.
Правильно налаштована реклама в соціальній мережі:
- Привертає увагу платоспроможної цільової аудиторії.
- Демонструє ефективний інструмент вирішення проблеми.
- Мотивує на вчинення потрібної вам дії.
- Допомагає в просуванні груп та пабліків.
Чому клініці потрібні групи в соцмережах?
- Щоб постійно нагадувати про свою присутність.
- Підвищити впізнаваність клініки.
- Створити зручний канал спілкування з аудиторією.
- Збільшити охоплення аудиторії.
- Оперативно інформувати про події, акції, заходи.
Чому вашій клініці потрібна оцінка ефективності реклами?
- Ви хочете скоротити витрати на рекламу
- Вам потрібна висока ефективність кампанії, конверсія
- Ви хочете збільшити кількість відвідувачів на сайті
Що таке SEO-аудит?
SEO-аудит дозволяє зрозуміти, що не дає вашому сайту потрапити на перші позиції в пошукових системах.
Аудит пошукового просування визначає, чи відповідає ваш сайт усім необхідним вимогам пошукових систем.