Для вирішення цієї ситуації наша компанія виводить на ринок додатковий комплекс послуг, спрямований на прибутковий розвиток даного каналу продажів для медцентрів.
- Вартість продажів у страховому сегменті дешевша
- Набагато вищі темпи зростання доходів
- Швидше наростають обсяги продажів
- Медичний центр набагато швидше демонструє себе ринку (зростання іміджу)
- Швидше росте лояльність клієнтів
- Більше і частіше спрацьовують рекомендації (горезвісне сарафанне радіо)
- Прогнозований дохід як в короткостроковій, так і середньостроковій перспективах
- Можливість розширення переліку послуг без додаткових інвестицій
- Додатковий обсяги продажів від постстрахового обслуговування клієнтів.
Чому це важливо?
На сучасному етапі МЦ може залучати клієнтів з двох сегментів, роздрібного та корпоративного.
На початку своєї діяльності будь-яке підприємство зацікавлене в якнайшвидшому закритті своїх потужностей і відсутності простою. І вирішує цю задачу саме корпоративний сегмент.
У чому вигода роботи в корпсегменті?
Продаж в цьому каналі дешевший роздрібного
Набагато швидше можна наростити обсяги доходів
Цей сегмент більш прогнозований в середньо- і довгостроковій перспективах, ніж корпоративний.
Які компанії в корпсегменті цікаві МЦ?
Істинний інтерес представляють Страхові компанії. Обсяг ринку медпослуг в страхуванні становить зараз 2 млрд. грн. І це зростаючий сегмент. У Києві за рік відрахування до медичних центрів становить 800 млн. грн.
Інші корпоративи не цікаві, оскільки при рівних витратах на просування послуг дають в рази менше відпрацювання, до того ж вони специфічні в плані послуг, що використовують. Їм можна хіба що запропонувати профогляди або вакцинацію на більш-менш постійній основі.
Як зайти в висококонкурентний страховий сегмент?
На ринку все і завжди в динаміці змінюється. Це призводить до того, що в силу різних причин страховики переводять свої потоки з одних медценрів на інші.
Для того, щоб стати партнером страхової компанії, мало просто хотіти з нею працювати, потрібно зробити вигідну пропозицію. Для цього необхідно розібратися в тому, з якими проблемами стикаються страховики при обслуговуванні своїх клієнтів в медцентрах, і запропонувати рішення таких проблем на своєму майданчику.
Де цьому навчитися?
Медмаркетинг