Кому потрібен аутсорсинг відділу маркетингу?
У більшості компаній є штатні маркетологи, які виконують поточні завдання. Але стратегічний маркетинг, відкриття нових можливостей для бізнесу, робота з новими напрямками – для цих цілей потужностей «рідного» відділу маркетингу часто недостатньо. У таких випадках розумно підключити до процесу віддалений відділ маркетингу.
Вам варто віддати на аутсорсинг маркетингові задачі, якщо ви:
- Запускаєте на ринок новий продукт, і потрібно його активне просування.
- Перед компанією стоїть великий обсяг нових маркетингових задач.
- Тільки починаєте свій медичний бізнес і вам потрібні досвідчені фахівці для вибудовування маркетингової тактики і просування на ринок.
- Хочете поставити перед компанією нові або складні стратегічні завдання, і вам потрібна цілісна маркетингова тактика.
- Хочете оптимізувати бізнес-процеси компанії, підвищити продуктивність та прибутковість.
Які завдання можна вирішити за допомогою аутсорсингу відділу маркетингу?
Працюючи з маркетологами на аутосорсі, ви можете ставити перед ними завдання різного ступеня складності, які охоплюють практично всі напрямки маркетингової діяльності. Можна віддати на аутсорс виконання якоїсь певної вузької задачі, що вимагає кваліфікованого підходу, під яку у вас у штаті немає фахівця. Або ж ви можете повноцінно підключити віддалений відділ маркетингу до роботи вашої компанії.
Найчастіше на аутсорс віддають:
- Завдання з просування медичної компанії, причому як в онлайні, так і в офлайні.
- Вибудовування стратегії розвитку компанії.
- Роботу щодо підвищення впізнаваності бренду.
- Збільшення клієнтської бази та підвищення лояльності до вашої компанії і ваших медичних продуктів.
- Аналіз стану ринку, можливостей у вашій ніші.
- Аналіз роботи конкурентів і ваших перспектив.
Переваги віддаленого відділу маркетингу для клінік
Знайти висококваліфікованого маркетолога, що володіє необхідними вам знаннями і навичками, розумінням специфіки медичного маркетингу, досить непросто. Якщо ж ви звернетеся за допомогою до фахівців, які займаються роботою на аутсорсі і мають досвід різнобічної роботи в сфері маркетингу, знають особливості медичного ринку, вони зможуть запропонувати найбільш ефективні рішення для поставлених завдань.
Ще один плюс полягає в тому, що відділ маркетингу на аутсорсі – це вже спрацьована команда, яка зможе працювати злагоджено, швидко і якісно.
При правильно поставленій роботі делегування частини маркетингових завдань віддаленим співробітникам допоможе вам підвищити ефективність, вибудувати маркетингову тактику, оптимізувати бізнес-процеси, поліпшити показники просування вашої компанії.
MedMarketing давно працює в сфері медичного бізнесу, має великий досвід розробки маркетингової стратегії для різних медичних компаній, а також виконання будь-яких інших маркетингових завдань. Ми допоможемо вам структурувати і гармонізувати всі маркетингові процеси, посилити позиції вашої компанії на ринку, підвищити її продуктивність і прибутковість.