Навчаємо і консультуємо
Наші дослідження показали, що медичні центри зазнають серйозних труднощів у побудові партнерських відносин зі страховими компаніями. З одного боку, ємність медичного страхового ринку в м. Києві становить 800 млн. грн., з іншого боку центри не в змозі запропонувати страховикам вигідне партнерство і задовольняються малими контрактами або взагалі підписують «мертві» договори, які не забезпечують їх клієнтами і як наслідок доходами.
Наша компанія, накопичивши значний досвід в Діджитал-просуванні медичних центрів на ринку, зіткнулася з ситуацією, яку можна охарактеризувати, як занижена конверсія лідов у візит. З цією проблемою в тій чи іншій мірі стикаються всі центри і залежить ця проблема від невміння завести теплого клієнта в клініку. Цю функцію в клініках виконують адміністратори.
Консалтинг в сфері медичних проектів, а також wellness індустрії.
Всі питання від створення й просування медичних сайтів, ефективного розміщення інтернет-реклами різного типу до роботи з фірмовим стилем і репутацією компанії.
Особлива увага до структури і дизайну веб-ресурсу, його юзабіліті, а також методам підвищення конверсії.
Хочете отримати цінні знання з розвитку медичного бізнесу і успішно просувати свій проект в мережі Інтернет?
Фахівці MedMarketing проводять корпоративне навчання як в групах з невеликою чисельністю співробітників (2-4), так і у великих колективах (10-15 человек).
Віддалений відділ маркетингу для медичних організацій – це
можливість підвищити ефективність маркетингових процесів
у вашій компанії, оптимізувати бізнес, збільшити його прибутковість,
знайти нові можливості для росту та розвитку.