Робота з YCLIENTS підвищить вашу привабливість серед клієнтів, збільшить продуктивність роботи компанії і в кінцевому рахунку підвищить ваш прибуток.
Для кого підходить використання YCLIENTS
YCLIENTS – один із сучасних інструментів для оптимізації виробничих процесів, який підходить для медичних компаній. Це спеціальна програма, яка була створена для бізнесу, що працює в сфері надання послуг.
YCLIENTS буде корисна як невеликим медичним компаніям, наприклад, таким як приватний стоматологічний кабінет, так і великим мережам, у яких клініки розташовані в різних містах.
Це інтуїтивно зрозумілий сервіс, що робить роботу з ним доступним не тільки для просунутих користувачів. Програма створена для того, щоб можна було зручно вести роботу з клієнтами, оцінити ефективність роботи установи і надалі вносити корекції в стиль роботи для підвищення продуктивності і більшої зручності ваших клієнтів.
Які модулі включає YCLIENTS
Програма має досить великі можливості в підключенні різних модулів. Які саме з них включати – ви можете вирішити, виходячи з ваших потреб і завдань.
- Онлайн-запис,
- Електронний журнал,
- Програма лояльності,
- Мобільні додатки,
- Налаштування комунікаційних каналів (повідомлення по смс, чат-боти і т. д.),
- Програми лояльності (акції, кешбек, сертифікати),
- Аналітика,
- Розрахунок зарплат..
Що дає впровадження YCLIENTS
- Збільшується кількість продажів. Завдяки віджету «онлайн-запис» у клієнтів з'являється можливість самостійно записуватися на прийом, причому робити це в неробочий час, записуватися до декількох фахівців, оплачувати послуги онлайн. Це дуже зручно для багатьох клієнтів і стає фактором, завдяки якому людина вибирає саме вашу послугу.
- Оптимізується робота з журналом. Синхронізація електронного розкладу дає можливість співробітникам відразу ж бачити зміни в графіку, визначати своє завантаження. З'являється можливість працювати з журналом у кількох співробітників одночасно, працювати з різних пристроїв.
- Загальна клієнтська база дозволяє бачити особливості роботи з кожним клієнтом: як часто він звертався, з яких питань, які послуги цікавили і т. д.
- Система автоматизована і самостійно підтримує комунікацію з клієнтом. Повідомляє йому про акції і знижки, нагадує про запланований візит до лікаря, відправляє привітання в день його народження і т. д.
Статистика дає можливість бачити, які послуги найбільш затребувані, звідки прийшов клієнт, щільність відвідувань, як часто люди повторно звертаються до того чи іншого фахівця, проаналізувати інформацію і використовувати її для підвищення ефективності роботи компанії.
Як відбувається впровадження YCLIENTS
Компанія Медмаркетинг допоможе вам налаштувати цей сервіс з урахуванням специфіки та спеціалізації вашого медичного закладу і ваших вимог. Для цього ми:
- Проведемо аудит, визначимо потреби вашої компанії і завдання.
- Налаштуємо систему, підключимо необхідні віджети.
- Завантажимо в систему ваші клієнтські бази.
- Відкоригуємо систему під ваші потреби, протестуємо її роботу.
- Навчимо ваших адміністраторів роботі в системі, допоможемо розібратися в нюансах її роботи.