Мета автоворонки
Знайти зацікавлених у ваших послугах клієнтів серед тисяч користувачів. Збільшити лояльність до вашої компанії, познайомити з вашими послугами і забезпечити максимальну конверсію.
Завдання автоворонки
Створити тунель торкань, який буде прогрівати відвідувачів вашого сайту. Створити продукти, які будуть залучати відвідувачів до взаємодії аж до покупки ваших послуг.
Чому автоворонка продажів вам потрібна прямо зараз?
Автоворонка дозволяє залучати нових цільових клієнтів пасивно, без витрат на управління лійкою. Налаштувавши автоворонку, досить приймати вхідні заявки від цільових клієнтів, які вже хочуть потрапити до вас.
Відвідувачу дуже складно зробити вибір відразу, на користь незнайомої компанії. Тому, наше завдання зробити все, щоб ви не втратили потенційного клієнта. Спочатку ми переводимо його в вашого підписника (e-mail або чат-бот), потім в основного клієнта.
Що ви отримаєте?
Нами буде розроблений Лід Магніт (для збору бази) і продукт Тріпваер (для надання позитивного досвіду взаємодії з вашою компанією). Після цієї системи торкань довіра клієнта вийде на новий рівень.
Автоворонка дозволяє наочно відобразити і спланувати етапи продажів та отримати дані, які дозволять знизити витрати на отримання нових клієнтів.
І головне – зрозуміти:
- cпіввідношення кількості потенційних клієнтів до реальних
- кількість потенційних клієнтів, лідів і реальних клієнтів на кожному етапі
- конвертацію на кожному етапі (частку лідів, що успішно перейшли з одного етапу на наступний)
- тривалість і складові етапу продажів
- середню тривалість продажу
- частку успішних продажів
- динаміку продажів в цілому