Розробка автоворонок для медбізнесу та бьютісектора

Автоворонка допоможе вам знизити витрати на продаж ваших послуг, якщо:

  • Ваші послуги продаються важко, адміністраторам, лікарям і співробітникам необхідно проводити тривалі багатоетапні консультації для продажу
  • Ваші послуги не вважають потрібними для себе або не знають, навіщо вони потрібні
  • У ваших послуг довгий цикл купівлі - вони потребують тривалого впливу на клієнта, консультацій і пояснень, щоб схилити до купівлі

Разработка автоворонок для медбизнеса и бьютисектора

Розробка

Просування

Навчання

Дизайн і друк

Лідогенерація та автоматизація продажів

Технічна підтримка медичних сайтів

Зростання продажів цільовим пацієнтам при зниженні витрат

Ціль автоворонки

Найти зацікавлених у ваших послугах клієнтів серед тисяч користувачів. Збільшити лояльність до вашої компанії, познайомити з вашими послугами та забезпечити максимальну конверсію.

Завдання автолійки

Створити тунель дотиків, який буде прогрівати відвідувачів вашого сайту. Створити продукти, які будуть залучати відвідувачів у взаємодію, аж до покупки ваших послуг.

Чому автоворонка продажів вам потрібна прямо зараз?

Автоворонка дає змогу залучати нових цільових клієнтів пасивно, без витрат на управління воронкою. Налаштувавши автоворонку, досить приймати вхідні заявки від цільових клієнтів, які вже хочуть потрапити до вас.

Відвідувачу дуже складно зробити вибір відразу, на користь незнайомої компанії. Тому, наше завдання зробити все, щоб ви не втратили потенційного клієнта. Спочатку ми переводимо його у вашого підписника (e-mail або чат-бот), потім в основного клієнта.

Що ви отримаєте?

Нами буде розроблено Лід Магніт (для збору бази) і продукт Тріпваєр (для надання позитивного досвіду взаємодії з вашою компанією). Після цієї системи торкань довіра клієнта вийде на новий рівень.

Автоворонка дає змогу наочно відобразити та спланувати етапи продажів і отримати дані, які дозволять знизити витрати на отримання нових клієнтів.

І головне – зрозуміти:

  • співвідношення кількості потенційних клієнтів до реальних
  • кількість потенційних клієнтів, лідів та реальних клієнтів на кожному етапі
  • конвертацію на кожному етапі (частку лідів, які успішно перейшли з одного етапу на наступний)
  • тривалість та складові етапу продажу
  • середню тривалість продажу
  • частку успішних продажів
  • динаміку продажів загалом

Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі запитання.

Поділитися