Поліграфічна продукція – популярний інструмент маркетингової стратегії, який успішно використовується медичними компаніями для просування своїх товарів і послуг на ринку. Це один з найдоступніших способів спілкування зі споживачем та інформування його щодо вашої діяльності.
Уміло виконаний дизайн поліграфічної продукції значно збільшує ймовірність того, що ваша інформація дійде до споживача, буде ним засвоєна і спонукатике його до дії, яка потрібна вам.
Чому дизайн поліграфії важливий для медичних компаній
Поліграфічна продукція здатна виконувати досить багато функцій:
- Інформувати цільову аудиторію про вашу діяльність, товари або послуги, які ви пропонуєте.
- Нести актуальну інформацію про новинки, просувати певні напрямки вашої діяльності, акцентувати увагу клієнтів на певних послугах.
- Передавати необхідний емоційний посил, який, на вашу думку, необхідно закласти в ту чи іншу інформацію.
- За допомогою візуальних образів полегшувати сприйняття медичної інформації та робити її більш простою для запам'ятання.
- Показати переваги вашого продукту, інформувати про вигоду придбання вашої послуги.
- Правильно позиціонувати ваш бренд на ринку медичних послуг.
- Підвищувати ступінь довіри споживача до вашого бренду.
Якісну поліграфію приємно тримати в руках. Вона позитивно впливає на ваш імідж, підвищує вашу впізнаваність. Уміло зроблений поліграфічний продукт, створений з урахуванням медичної специфіки, допоможе виділити вас серед конкурентів, залучити нових клієнтів, спонукати споживача вибрати саме ваш продукт або послугу.
Види поліграфічної продукції
У нас ви можете розробити дизайн всіх видів поліграфічної продукції:
- бланки,
- конверти,
- блокноти,
- листівки,
- візитки,
- буклети,
- плакати,
- листівки,
- календарі,
- каталоги,
- журнали.
Дизайн кожного поліграфічного продукту буде створюватися з урахуванням фірмового стилю компанії. Це допоможе зробити поліграфію ефективним інструментом, що вписується в загальну маркетингову стратегію.
Ви можете замовити у нас дизайн окремих видів поліграфії, але ми також готові працювати більш масштабно і комплексно: взятися за створення брендбуку, з опрацюванням місії, формуванням маркетингової стратегії, створенням фірмового стилю і дизайном поліграфічної продукції.
Переваги розробки дизайну поліграфії в «Medmarketing»
- Дизайнери компанії «Medmarketing» не тільки давно в професії, а й мають великий досвід роботи саме з медичними компаніями.
- Продукція розробляється таким чином, щоб вона була інформативною, привертала увагу, легко зчитувалася і спонукала до потрібного дії.
- Наші співробітники розуміють специфіку медичного сегмента, можуть подивитися на продукт як очима замовника, так і споживача, що важливо для того, щоб поліграфічний продукт успішно «спрацював».
- При створенні поліграфічної продукції враховуються особливості подачі матеріалу, що підходить для освітлення і просування медичних послуг.
- Виконуються всі технічні вимоги до друкованої продукції, враховується, в якому форматі має бути файл для коректного друку, правильного відображення кольорів.
Якісний дизайн демонструє вашу клієнтоорієнтованість, привертає увагу до компанії і допомагає переконати споживача перейти до активних дій (прийти на прийом до лікаря в вашу клініку, пройти обстеження у вашій лабораторії, купити препарат у вашій аптеці).
Правильно працюючи з поліграфією, як з маркетинговим інструментом, можна значно збільшити впізнаваність компанії та залучити нових клієнтів. Маючи великий і успішний досвід роботи з медичними компаніями, ми знаємо, як це зробити і допоможемо вам в цьому!