1 етап
Формування структури і прототипування
Основні проблеми старої версії сайту центру пародонтології «Perio Center»:
- Сторінки послуг були представлені у вигляді неоформленого масиву тексту.
- Головна сторінка - неінформативна.
- Дизайну не вистачало стилю, сучасності.
У підсумку, там, де сторінки були більш-менш адекватно оформлені - ми вирішили змінити тільки дизайн, і для деяких послуг зробити внутрішні Лендінги. Для цього проектувальники нашого агентства розробили кілька прототипів.
Модернізований сайт має більш логічну і зрозумілу архітектуру внутрішніх сторінок. Також ми зберегли позиції тих сторінок, які мали хороші результати в пошуковій видачі. Завдяки цьому керівник пародонтологічного центру «Perio Center» зміг продовжувати отримувати органічний трафік з пошукових систем, але вже з більшою конверсією.
2 етап
Відрисовка дизайну та програмування
Деякі сторінки ми практично не переробляли, зберігаючи той дизайн, який був на сайті до цього. Але більшість сторінок нам довелося перемалювати заново. Дизайнери агентства «МедМаркетинг» застосували для цього трендову flat-стілістіку, що дало можливість надати кожному елементу логічну завершеність і витонченість.
Чітка структура сайту дала змогу впорядкувати інформацію і зробити її більш доступною для відвідувачів.
Так як у центру є дві філії, які розташовані в різних містах, ми акцентували на цьому увагу в топі сайту, вказавши відповідні телефони. Там же ми розмістили кнопки соціальних мереж, де представлений «Періоцентр».
Тут же розташована кнопка «Для іногородніх і жителів інших країн», яка дублюється в робочому меню, так як це важливий напрямок в діяльності пародонтологичного центру.
І також в топі ми розмістили кнопку «Запис на прийом», при натисканні на яку відвідувач має можливість заповнити ось таку форму запису.
Головна сторінка
Потрапляючи на головну сторінку, ми бачимо велику яскраву картинку з написом «Лікування ясен з гарантією». Внизу є кнопка «Дізнатися більше про наш центр», натиснувши на яку відвідувач потрапляє на окрему сторінку з інформацією.
Далі ми бачимо оригінальне дизайнерське рішення для послуг центру, яке розробили фахівці інтернет-маркетингового агентства «МедМаркетинг». Полягає воно в тому, що на головній сторінці є оригінально оформлений блок, де в прямокутниках оранжевого кольору відображаються основні послуги центру пародонтології «Perio Center». Причому, при наведенні на будь-яку з них, виникає відповідна картинка. Про кожну послугу можна отримати більше інформації, натиснувши на кнопку «Детальніше».
Далі йде невеликий текстовий блок, де розповідається про сам центр, потім - в колах блакитного кольору у відсотках - відображаються відомості про необхідність лікування.
Нижче розташований слайдер, в якому можна розміщувати декілька різних банерів, з можливістю як автоматичної, так і ручної пагінації. Потім ми бачимо блок з корисними статтями на тему пародонтології, в ряд відображається три великі яскраві картинки з назвою матеріалу. Клікнувши на кнопку «Читати далі», відвідувач потрапляє на сторінку конкретної статті.
Пацієнтам
Єдина вкладка в робочому меню, праворуч біля якої є невелика помаранчева галочка, що закликає натиснути на неї. Навівши на неї, випадає список послуг, які надають в центрі пародонтології «Perio Center». Він дублює той, що ми бачимо на Головній сторінці, тільки зроблений у вигляді меню, що випадає, кожна послуга в якому написана на прямокутнику оранжевого кольору.
Як говорилося вище, ми робили модернізацію не всіх сторінок, але тиї, які ми переробили представляють собою окремий Лендінг, з чіткою структурою. Розглянемо один з таких landing page на прикладі сторінки «Лікування пародонтозу»: відразу ж ми бачимо яскраву картинку, з невеликим затемненням. Це зроблено для того, щоб одночасно і зображення привертало увагу, і в той же час - текст, який йде нижче в помаранчевому прямокутнику, в якому коротко розповідається, що ж це за захворювання, - був також помітним.
Далі описуються симптоми пародонтозу, які оформлені у вигляді таблиці без чітко виражених кордонів.
Після цього йде невеликий вріз з фотографією доктора, який займається лікуванням даного захворювання, і його коментарем з приводу різних нюансів пародонтозу. Нижче наводяться як приклад дві фотографії, на яких можна розглянути, як виглядають уражені ділянки зубів і ясен, - щоб відвідувач сайту міг відразу упевнитися, є у нього пародонтоз, чи ні. Якщо все ж симптоми спостерігаються, людина може відразу записатися на прийом до лікаря, натиснувши відповідну кнопку.
Потім ми бачимо невеликий вріз, де справа детально розписані переваги звернення до центру пародонтології «Perio Center», а зліва йде фотографія лікаря з кнопкою «Дивитися відео ролик», де фахівець відповідає на питання, пов'язані з лікуванням даного захворювання.
Нижче йде ще два блоки: з відгуками, конкретно по цьому захворюванню і невеликий СЕО-оптимізований текст.
Фахівці нашого агентства спеціально акцентували увагу саме на лікарях, їхніх коментарях, а також відеоконтенті. Так як в попередньому сайті цього не було, ми вважаємо, що таке оформлення дало можливість значно підвищити конверсію на модернізовану версію інтернет-ресурсу.
Крім цих стандартних блоків, які є у всіх Лендінгів, розроблених фахівцями інтернет-маркетингового агентства «МедМаркетинг», на деяких сторінках є додаткові блоки, які оформлені у вигляді яскравої картинки і необхідного тексту.
Лікарям
Центр пародонтології «Perio Center» пропонує співпрацю стоматологам і клінікам. У попередній версії ніякого акценту на цьому не робилося, внаслідок чого втрачалося чималенький прибутку. Ми ж розробили окремий Лендінг в рамках сайту, враховуючи, що це дуже важлива інформація, яка має безпосереднє відношення до розвитку бізнес-цілей клієнта. На цій сторінці ми постаралися максимально донести зацікавленим сторонам - які ж вигоди співробітництва з «Perio Center».
Спочатку ми бачимо велику яскраву картинку, трохи затемнену, щоб на ній добре відображався текст.
Потім в невеликих квадратах на блідо-блакитному фоні ми описуємо основні пункти взаємовигідної бізнес-співпраці.
Нижче розташовані ще два блоки, в одному з них - є фотографія керівника центру пародонтології «Perio Center», з його цитатою на цю тему. На цій же сторінці можна переглянути інтерв'ю з головним лікарем і керівником центру пародонтології «Perio Center».
Наші заходи
Фахівці інтернет-маркетингового агентства «МедМаркетинг» також вирішили зробити акцент, якого раніше не було, на заходах, які проводить «Perio Center». Для цього ми створили окрему вкладку - «Наші заходи», де представлена інформація про навчання пародонтологів і гігієністів, представлена в pdf-файлах, а також відеоролики майстер-класів, причому внизу є кнопка «Дивитися всі майстер-класи».
Натиснувши на неї, користувач потрапляє на канал «Perio Center», дизайн якого також розробляли наші фахівці.
Нижче йде оформлений так само блок - з Відеовідгуками про майстер-класах, а під ним - текстові відгуки колег.
Клінічні випадки
Сьогодні фотографії «До-Після» є трендовими в інтернет-маркетингових технологіях для медицини. Тому ми розробили цілу сторінку, яка розрахована не стільки на пацієнтів, скільки на лікарів-пародонтологів: тут наводиться текст, написаний скоріше науковою мовою зі специфічними термінами, і розбір складних випадків, з детальними фотографіями. Потім за допомогою зображень - показується результат роботи, причому кожну картинку можна розглянути більш детально, клікнувши по ній - відкриється спливаюче вікно pop-up.
Статті
Ця сторінка виконана у вигляді списку статей, кожну з яких можна відкрити, клацнувши по потрібный назві. Матеріали написані для лікарів-професіоналів, в деяких з них є додаткові зображення.
Міфи
Попередньо поговоривши з керівником «Perio Center», ми прийшли до висновку, що дуже часто у людей складається хибна думка по багатьох питань пародонтології. Саме тому ми запропонували створити окрему сторінку, де викриваються основні міфи в тій сфері, в якій працює центр. Оформлена вона в такий спосіб.
Спочатку жирним шрифтом написано певне твердження, поруч з яким - помаранчеве коло з лапками - це така аналогія, ніби хтось вимовляє цей самий міф. А внизу вже звичайним шрифтом описується, чому це твердження є хибним. Для динаміки всі текстові блоки мають різний обсяг.
Сайт був зроблений на інший CMS, і ми вирішили розробити його на Drupal, по-перше, для того, щоб з ним можна було робити подальші переробки, по-друге, щоб надати клієнту більш зручну адміністративну частину.
Нашим безперечним досягненням є те, що ми створили адаптивний сайт. Завдяки цьому, даний інтернет-ресурс можна переглядати не тільки на ПК, але і на планшеті й смартфоні.
3 етап
Підготовка контенту і наповнення
Крім дизайну і структури, завдяки СЕО-оптимізованим текстам, які писали наші копірайтери, кожен Лендінг є дійсно унікальним. А завдяки тому, що в нашому інтернет-маркетинговому агентстві працює власний медичний редактор, всі вони високо професійні, і становлять інтерес не тільки потенційним пацієнтам центру пародонтології «Періоцентр», але також вельми цікаві для фахівців, які працюють в цій галузі.
Також ми знімали відео, клієнт приходив в нашу спеціально обладнану студію для цього. Тут є: зручний диван, кілька стильних стільців, невеликий стіл, брендований фон «МедМаркетинг», і, звичайно ж, сучасна фото та відеотехніка.
Відеоролики виглядають ще більш стильними, завдяки тому, що наші фахівці створили плашки і заставки для них в корпоративному стилі центру пародонтології «Perio Center». У підсумку, і сайт, і весь контент на ньому - оформлені в єдиному стилі, що додатково підкреслює дизайнерське рішення.
Результати
Завдяки плідній роботі інтернет-маркетингового агентства «МедМаркетинг», а також тому, що керівник центру пародонтології «Періоцентр» у всьому нас підтримував і йшов назустріч, у нас вийшли чудові результати! Наприклад, за період з 29 травня по 28 червня 2016 року на сайті перебувало понад 1 000 відвідувачів, майже 3 000 переглядів.
І за цей же період було прийнято 62 цільових дзвінка.
Всі ці дані говорять про те, що конверсія склала 6% - а це дуже хороший результат!