Замовити дзвінок
02000, Київ, вулиця Лаврська 9
Увійти
MedMarketing - перша компанія медичного маркетингу
Просування медицини
Підвищення продажів
Послуги
  • Розробляємо
    • Сайт медичної організації
    • Лендінг послуги або напрямку
    • Мобільні додатки
    • Фірмовий стиль клініки
    • Створення каналу Youtube
    • Дизайн рекламної продукції
  • Просуваємо
    • Базове SEO
    • Контекстна реклама
    • Просування в Instagram
    • SMM і партизанський маркетинг
    • Просування в Facebook
    • Просування в Ютуб
    • Налаштування реклами в соціальних мережах
    • Просування в соціальних мережах
  • Підвищуємо ефективність
    • Відеовідгуки пацієнтів
    • Підміна номера / Call tracking
    • Оцінка ефективності реклами
    • Аудит пошукового просування
  • Навчаємо і консультуємо
    • Консультація для власників бізнесу
    • Корпоративне навчання
    • Семінари для клінік і лікарів
Кейси
  • Готові рішення
  • Лендінги
  • Продуктові сайти
  • Сайти аптек
  • Сайти лікарів
  • Сайти клінік
  • Сайти санаторіїв
  • Сайти стоматологій
Блог
Компанія
  • Про компанію
  • Наша команда
  • Партнери
  • Відгуки
  • Питання відповідь
  • Новини
Курси
  • Готові сайти за 5 днів
  • Відеокурс. Просування медицини в соціальних мережах
  • Медичний бізнес. Відеокурси
  • Навчальний курс "Медичний стартап"
Контакти
ще
    MedMarketing - перша компанія медичного маркетингу
    Послуги
    • Розробляємо
      • Сайт медичної організації
      • Лендінг послуги або напрямку
      • Мобільні додатки
      • Фірмовий стиль клініки
      • Створення каналу Youtube
      • Дизайн рекламної продукції
    • Просуваємо
      • Базове SEO
      • Контекстна реклама
      • Просування в Instagram
      • SMM і партизанський маркетинг
      • Просування в Facebook
      • Просування в Ютуб
      • Налаштування реклами в соціальних мережах
      • Просування в соціальних мережах
    • Підвищуємо ефективність
      • Відеовідгуки пацієнтів
      • Підміна номера / Call tracking
      • Оцінка ефективності реклами
      • Аудит пошукового просування
    • Навчаємо і консультуємо
      • Консультація для власників бізнесу
      • Корпоративне навчання
      • Семінари для клінік і лікарів
    Кейси
    • Готові рішення
    • Лендінги
    • Продуктові сайти
    • Сайти аптек
    • Сайти лікарів
    • Сайти клінік
    • Сайти санаторіїв
    • Сайти стоматологій
    Блог
    Компанія
    • Про компанію
    • Наша команда
    • Партнери
    • Відгуки
    • Питання відповідь
    • Новини
    Курси
    • Готові сайти за 5 днів
    • Відеокурс. Просування медицини в соціальних мережах
    • Медичний бізнес. Відеокурси
    • Навчальний курс "Медичний стартап"
    Контакти
    ще
      MedMarketing - перша компанія медичного маркетингу
      • Послуги
        • назад
        • Послуги
        • Розробляємо
          • назад
          • Розробляємо
          • Сайт медичної організації
          • Лендінг послуги або напрямку
          • Мобільні додатки
          • Фірмовий стиль клініки
          • Створення каналу Youtube
          • Дизайн рекламної продукції
        • Просуваємо
          • назад
          • Просуваємо
          • Базове SEO
          • Контекстна реклама
          • Просування в Instagram
          • SMM і партизанський маркетинг
          • Просування в Facebook
          • Просування в Ютуб
          • Налаштування реклами в соціальних мережах
          • Просування в соціальних мережах
        • Підвищуємо ефективність
          • назад
          • Підвищуємо ефективність
          • Відеовідгуки пацієнтів
          • Підміна номера / Call tracking
          • Оцінка ефективності реклами
          • Аудит пошукового просування
        • Навчаємо і консультуємо
          • назад
          • Навчаємо і консультуємо
          • Консультація для власників бізнесу
          • Корпоративне навчання
          • Семінари для клінік і лікарів
      • Кейси
        • назад
        • Кейси
        • Готові рішення
        • Лендінги
        • Продуктові сайти
        • Сайти аптек
        • Сайти лікарів
        • Сайти клінік
        • Сайти санаторіїв
        • Сайти стоматологій
      • Блог
      • Компанія
        • назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Наша команда
        • Партнери
        • Відгуки
        • Питання відповідь
        • Новини
      • Курси
        • назад
        • Курси
        • Готові сайти за 5 днів
        • Відеокурс. Просування медицини в соціальних мережах
        • Медичний бізнес. Відеокурси
        • Навчальний курс "Медичний стартап"
      • Контакти
      • Мій кабінет
      • Кошик0
      Будьте на зв'язку
      02000, Київ, вулиця Лаврська 9
      kc@medmarketing.com.ua
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • YouTube
      • Google Plus

      Кейс Хмільник

      • Блог
      • Портфоліо
      • Сайти санаторіїв
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      Задача
      Після зустрічі з керівництвом санаторію «Хмільник» і виявлення їх бізнес-цілей, було прийнято рішення, що модернізувати наявний сайт можна, зважаючи на його нелогічну структуру, тому потрібна повна зміна інтернет-ресурсу. При цьому одна з головних проблем полягала в тому, щоб зберегти трафік: 600-700 переходів з пошуку щодня.
      Сфера
      санаторій
      Сайт
      http://khmilnyk-zdrav.com.ua/
      Замовити проект
      Задати питання
      Наші фахівці дадуть відповідь на будь-яке питання по проекту

      В першу міжнародну компанію «МедМаркетинг», орієнтовану на просування медичного бізнесу в мережі Інтернет, звернувся профспілковий санаторій «Хмільник», з проханням модернізувати їх сайт. Річ у тім, що керівник їхнього маркетингового відділу була у нас на семінарі, після чого дізналася, що їх сайт не відповідає ряду сучасних вимог.

      1 етап
      Формування структури і прототипування

      Ми виконали дуже велику аналітичну роботу, перш ніж приступили до прототипування. Уточнивши з керівництвом санаторію «Хмільник» всі нюанси, фахівці інтернет-маркетингового агентства «МедМаркетинг» розробили наступні прототипи:

      • Головна
      • Про санаторій
      • проживання
      • Новини
      • Контакти та інші

      Структура поточного сайту була, скоріше, інформаційної, ніж та що продає, тобто інтернет-ресурс більше розповідав про санаторій та про головні методи лікування - радонотерапія, ніж мав на меті - збільшення потоку приїжджих.

        Загальна стилістика сайту, і, в цілому, подача інформації - були не продумані і не відповідали сучасним тенденціям сайтобудування. 

        Проблеми старого сайту:

        • Хоча в структурі сайту робоче меню присутнє, але воно було розкидано по різних розділах.
        • Назви, неоднозначні для розуміння відвідувачів.
        • Була відсутня сторінка опису номерів, хоча це одне з найважливіших для відвідувачів сайту.
        • Розділ «Контакти» був розбитий за трьома сторінками:

        - Як до нас дістатися; 
        - Контактна інформація; 
        - Зв'язатися з нами.

        • Внутрішні сторінки сайту, які повинні були виконувати функцію продажу - містили поширену помилку, будучи просто масив тексту з вкрапленнями тематичних фото. Було незрозуміло, що робити користувачеві після того, як він ознайомився з інформацією.

      Що ми зробили:

      • Ми створили нову, більш структуру, яка продає. Але при цьому тримали в розумі той факт, що прибуткові сторінки сайту потрібно зберегти. Їх загальна кількість - 87 штук.
      • Ми повинні були залишити точно такі ж адреси сторінок, перенести всі url, мета-дані, врахувати всі H-теги на сторінці, і, по можливості, зберегти внутрішню вагу сторінок. Тому була розроблена попередня схема розподілу сторінок старого сайту на новій структурі.
      • Прибрали такий розділ як «Пацієнтам», так як весь сайт, в принципі, відноситься до пацієнтів.
      • Захований на старому сайті важливий розділ «Статті» винесли в перший рівень.
      • Решта підрозділів ми розподілили між розділами «В санаторії» і «Статті».
      • З розділу «Сервіс» ми винесли такі важливі розділи як «Проживання» та «Харчування». При цьому сам розділ «Сервіс» прибрали.
      • Як ми говорили вище, сторінка «Контакти» представляла з себе три різних сторінки, які ми об'єднали на одній, надавши наступну інформацію:
      • • Карта проїзду;
        • Різні способи того, як можна дістатися;
        • Форма для зворотнього зв'язку.

      З сайту прибрали зайві віджети, наприклад, погоди, курсу валют, так як вони були наскрізними зовнішніми посиланнями, а інформацію, що міститься в них, легко знайти в Інтернеті.

      2 етап
      Відрисовка дизайну та програмування

      Фахівці агентства «МедМаркетинг» здійснили повну зміну зовнішнього вигляду сайту. Ми запропонували керівництву санаторію «Хмільник» кілька варіантів кольорових гам, з яких було віддано перевагу коричневим тонам.

      Ми використовували такі кольори і відтінки:

      • Світло коричневий
      • Темно коричневий
      • Білий
      • Зелений
      • Кілька відтінків сірого
      • Кілька відтінків бежевого, для відтінення деяких блоків.

      Ця ж колірна гамма була витримана і в оновленому логотипі санаторію «Хмільник».

      У топ сайту ми винесли розділи «Часті питання» і «Забронювати», причому останній - було видно тільки з головної сторінки, хоча, по суті, є головним CTA-елементом сайту.

      Сторінка «Питання-відповідь» на старому сайті була захована внизу в правій колонці, і знайти її було дуже нелегко, але ж саме це є важливою інформацією для відвідувачів. Адже санаторій «Хмільник» - це унікальне за своїми методиками лікування місце. І багато хто шукає відповіді на питання про те, з якого віку можна застосовувати радонові ванни, чи є протипоказання і багато іншого. Крім того, є багато спільних питань, які стосуються номерів, оплати, путівок. І для цільової аудиторії санаторію «Хмільник» це може бути суттєвим аргументом на користь того, щоб придбати путівку - є знижки, особливі умови для певних груп населення. Саме тому ми виділили цей розділ і зробили його доступним, зрозумілим і читабельним.

        У підсумку, ми розділили меню на робоче і адміністративне. За основу ми взяли чотири сторінки старого сайту, які перейменували:

        • Показання - Що ми лікуємо?
        • Медичні процедури - Як ми лікуємо?
        • Діагностичні тести - Діагностика
        • Оздоровчі програми - Програми оздоровлення.

      При переході на сторінку по кожному з цих напрямків, ми бачимо великий текстовий блок, фото галерею, а також форму для бронювання номерів, в якій є можливість вказати точну дату в'їзду-виїзду, кількість гостей, а також вибір типу номера.

      Над цими чотирма основними категоріями, ми бачимо ще одне меню, яке складається з наступних розділів:

      • Про санаторій;
      • Ціни;
      • Проживання;
      • Харчування;
      • Новини;
      • Статті;
      • Галерея;
      • Контакти.

      Незважаючи на простоту, було вельми складно розподілити по ним інформацію, яка вже була на старому сайті. Але було необхідно це зробити, щоб користувачам було простіше знайти інформацію, щоб простежувалася певна структура й логіка.

      Всі напрямки робочого меню на новому сайті мають дворівневу структуру. Справа в тому, що на старому сайті всі сторінки з переліком категорій (наприклад, розділ «Показання») були кінцевими, тобто, можливості перейти на окремі сторінки по конкретних захворювань просто не було. На новому сайті ми виправили цю проблему, передбачивши створення дворівневого робочого меню. 

      На всіх сторінках робочого меню міститься блок переваг, два текстових блоку, форма бронювання, а також карта проїзду.

      Головна сторінка

      Щоб не втомлювати відвідувачів великими обсягами тексту, ми спробували максимально прибрати їх з головної сторінки і представити у вигляді іконок, інфографіки, або ж просто з можливістю прочитати більш докладно - на іншій сторінці.

      Наприклад, інформація про санаторій - читаємо кілька речень на головній сторінці, потім користувачеві пропонується «Читати далі», якщо він хоче більш детально ознайомитися з даними відомостями.

      І тоді автоматично сторінка прокручується нижче, і людина знаходить інформацію про спеціалізації, програми та інші не менш важливі нюанси, що відносяться до санаторію «Хмільник».

      Після цього йде блок з відео про санаторій «Хмільник». Натиснувши на відповідну кнопку, перед нами виникає спливаюче вікно pop-up, і ми можемо переглянути ролик.

      Про санаторій

      Так як велика кількість інформації на сайті стосується саме цього розділу, ми виділили відразу кілька основних підпунктів, які можна побачити при наведенні мишкою на відповідну кнопку.

      Ми постаралися зробити сторінку «Історія створення» більш доступною для сприйняття за допомогою темно-коричневих кіл, усередині яких написані дати.

      Таким чином, у користувача буде за що «зачепити» очі, і інформація не буде виглядати нудною або нагромадженою.

      Відомості про радонову воду, радонотерапію, показань і протипоказань, цікаві факти, а також правила прийому цієї води - ми також помістили на окремі сторінки, тому що таких унікальних наукових даних більше ніде немає, і багато хто приходить на сайт санаторію «Хмільник» саме з метою ознайомитися з цим явищем ближче.

      Щоб ці сторінки не були стомлюючі для очей, через велику кількість тексту, внизу сторінок, де це можливо, ми зробили фото галерею.

      Кожну фотографію можна переглянути більш докладно у спливаючому вікні pop-up.

      Ціни

      Цей розділ є одним з найбільш затребуваних, тому ми постаралися надати інформацію в ньому максимально доступно і зрозуміло. Ціни виділені не тільки кольором шрифту, але також тим, що вони написані на прямокутнику світло-коричневого кольору.

      Проживання

      У цьому розділі ми розташували мінімум тексту, і максимум фотографій, так як користувачам цікаво, як саме виглядають номера.

      Харчування

      Цей розділ цікавий тим, що ми представили інформацію про режим харчування у вигляді невеликої таблиці.

      Внизу сторінки також представлена ​​невелика фото галерея.

      Новини

      Оригінально представлений розділ «Новини», причому він в урізаному вигляді також є на Головній сторінці. Анонс кожної новини видно на чорно-білій картинці, причому всі зображення унікальні, і несуть той сенс, який міститься в новинах.

      У цьому ж блоці, якшо по кнопці «Читати далі», відвідувач потрапляє на окрему сторінку, де написана сама новина. Причому, цікаво те, що та картинка, яка на Головній сторінці була чорно-білою, тут вже кольорова, і розгортається в більшому розмірі.

      Статті

      Цей розділ виконаний у вигляді блогу: зліва невелика картинка, праворуч - кілька пропозицій з початку статті.

      Клікнувши на кнопку «Читати далі», потрапляємо на сторінку конкретного матеріалу, де подається досить багато інформації, яка має чітку структуру.

      Галерея

      Так як фотографій в санаторії «Хмільник» досить багато, наше завдання полягало в тому, щоб структурувати їх найбільш логічно і зрозуміло для цільової аудиторії. В результаті у нас вийшло п'ять основних напрямків:

      • Фото санаторію.

      Це фотографії, які відносяться до будівлі самого санаторію, а також прилеглої до нього території.

      • Лікування та діагностика.

      Це всі зображення, які якимось чином пов'язані з проходженням лікування в санаторії «Хмільник», а також з діагностичними маніпуляціями.

      • Номери.

      Тут є можливість ознайомитися з тим, які є номери, які меблі в них представлена, а також розглянути у всіх деталях інтер'єр кімнат.

      • Сервіс, дозвілля.

      У санаторії часто проводять різні культурно-розважальні заходи, до того ж на самій території пропонується ряд послуг, які мають не лікувальний, а скоріше розслаблюючий характер.

      • Наші нагороди.

      Історія у санаторію «Хмільник» досить довга, а якість обслуговування і саме лікування - визнані багатьма установами.Тому кількість дипломів, сертифікатів та інших нагород - дійсно вражає. 

      Програмування здійснювалося на CMS під назвою Drupal. Новий сайт адаптивний: є і планшетна, і мобільна версії.

      3 етап
      Підготовка контенту і наповнення

      Сайт виконаний на трьох мовах: українською (відображається за замовчуванням), російською та англійською. Всі фотографії в галереях мають різний формат і розташовані в різних за розміром квадратах і прямокутниках, що виглядає стильно і нетривіально.

      Це зроблено, тому що цільова аудиторія санаторію «Хмільник» - люди не тільки з території України, але також з ближнього і далекого зарубіжжя.

      Результат



      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      • Кейс Хмільник
      Наші фахівці дадуть відповідь на будь-яке питання за послугою
      Задати питання
      Менеджери компанії з радістю дадуть відповідь на ваші питання, проведуть розрахунок вартості послуг і підготують комерційну пропозицію.
      Замовити проект

      послуги

      Назад до списку
      Підпишіться на нашу розсилку!
      Компанія
      Про компанію
      Наша команда
      Партнери
      Відгуки
      Питання відповідь
      Новини
      Продукти
      Готові сайти за 5 днів
      Відеокурс. Просування медицини в соціальних мережах
      Медичний бізнес. Відеокурси
      Навчальний курс "Медичний стартап"
      Послуги
      Розробляємо
      Просуваємо
      Підвищуємо ефективність
      Навчаємо і консультуємо
      Наші контакти


      +38 044 33 83 003
      kc@medmarketing.com.ua
      02000, Київ, вулиця Лаврська 9
      © 2021 Все права защищены.
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • YouTube
      • Google Plus
      0

      Кошик

      Ваш кошик порожній

      Виправити це просто: виберіть в каталозі товар, і натисніть кнопку «В кошик»
      В каталог