1 етап
Формування структури і прототипування
«Менопейс Оріджинал» являє собою комплекс вітамінів і корисних речовин для жінок в період менопаузи. З огляду на те, що вік цільової аудиторії 40+, перед нашим агентством стояла наступна задача: зробити простий за структурою і змістом Лендінг, який був би зрозумілий жінкам з симптомами клімаксу. Для цього, перш за все, потрібно було максимально розкрити всі переваги продукту.
Структура Лендінга повністю відповідає поставленому завданню - вона проста і логічна. Всі елементи читабельні як самі по собі, так і в поєднанні один з одним.
2 этап
Відрисовка дизайну та програмування
Дизайн Лендінга продуманий до дрібниць. Як писалося вище, ми хотіли багато елементів «приховати», щоб цільова аудиторія нового бренду була максимально широкою. Візуальна концепція, відповідна колірьоровій гамі упаковки «Менопейс Оріджинал», включає в себе кілька основних кольорів:
- червоний;
- зелений;
- білий;
- рожевий;
- блакитний.
Поєднання яскравих, і в той же час приглушених тонів дає необхідне емоційне забарвлення. Ми даємо важливу інформацію, але при цьому не нав'язуємо її цільовій аудиторії.
На початку Лендінга йде тест, за допомогою якого можна визначити, чи є у жінки симптоми клімаксу. Якщо відвідувачці цікава більш детальна інформація щодо її результату в пройденому тесті, можна натиснути на кнопку «Читати більше», і перейти на сайт фармацевтичної компанії «Дельта Медікал», де є більш докладний опис з усіх питань.
У наступному врізі «Перевіримо себе», клікнувши по одній кнопці, можна дізнатися про симптоми в нормальному стані, а по інший - при клімаксі. Зручно те, що спочатку можна натиснути на одну кнопку, потім закрити список, що випадає, а потім - на іншу. Або ж одночасно на одну, і на другу - щоб порівняти симптоми.
Потім ми бачимо ще один блок з інфографікою, де доступно пояснюється, як забути про клімакс. Описується, як називається той чи інший період під час менопаузи, відповідно до віку:
- 40-42 роки - Менопаузальний перехід або пременопауза.
- 51 рік - Перименопауза.
- 65-70 років - Постменопауза.
У цьому ж інформаційному блоці йдеться про те, що клімакс - це нормальний фізіологічний стан будь-якої жінки, і просто потрібно працювати на випередження для того, щоб добре себе почувати. Оптимальний початок терапії - період Менопаузальний перехід.
Основний посил всієї інформації на Лендінзі: жінці за сорок краще заздалегідь подбати про своє здоров'я, не чекаючи тривожних симптомів. Чим раніше визнати, що є клімактеричний синдром, тим ефективніше можна зберегти молодість.
Після йде безпосередня демонстрація «Менопейс Оріджинал». Найголовніша його перевага - що це не гормональний засіб, тому наші дизайнери виділили цю перевагу більш жирним шрифтом, а також червоним кольором.
Завдяки даного препарату у жінки є можливість:
- боротися з симптомами клімаксу, використовуючи резерви власного організму;
- не застосовувати гормони, які дуже часто рекомендуються жінкам в цей період;
- крім того, «Менопейс Оріджинал» має в своєму змісті до 22 найважливіших компонентів, які сприятливо позначаються на загальному стані жінки.
Наступний блок - це блок з цифрами. Так як саме їм найбільше довіряють люди, ми виділили його за допомогою цікавих дизайнерських рішень. Блок зліва зроблений на рожевому фоні у вигляді великої стрілки, яка як би вказує на другий блок, зроблений на білому фоні. Це зроблено свідомо, тому що інформація в обох блоках логічно доповнює одна одну.
У першому блоці знаходиться список тих симптомів клімаксу, які зменшуються при прийомі препарату «Менопейс Оріджинал». Відсотки написані праворуч від назви ознак менопаузи, а поруч зроблений ніби бігунок. Створюється враження, що його можна взяти і перетягнути мишкою вліво, і, таким чином, зменшити ці самі симптоми. Внизу йде «штамп» з написом: «Доведено в клінічних дослідженнях», що дійсно правда, так як даний препарат пройшов всі необхідні клінічні дослідження.
Другий блок цікавий тим що, випадають описи кожного з пунктів прояву клімаксу:
- Баланс гормонів;
- Спокійні нерви;
- Довга молодість;
- Здорове серце;
- Комплекс мінералів.
Знову ж, таке «прихований» опис дає можливість водночас не нав'язуватися тієї частини жінок, які не зізнаються собі в проявах клімаксу, і в той же час задовольнити тих, хто вже «змирився» з цим, і хоче докладніше розібратися в кожному окремому пункті.
Внизу жирним шрифтом червоного кольору підкреслюється, що дія препарату починається вже після одного місяця застосування.
Далі ми бачимо акуратний невеликий блок, де за допомогою кнопки «Вибери аптеку», можна дізнатися, де придбати «Менопейс Оріджинал». Користувача «перекидає» на сайт http://tabletki.ua, де можна уточнити ціни в тій чи іншій аптеці, а також подивитися їх розташування.
Далі йде інформаційний блок, в якому детально описується, які саме вітаміни входять в «Менопейс Оріджинал». А склад дійсно значний - 22 життєво важливих компонента!
Після цього розташований важливий блок, де ми бачимо велику фотографію жінки за 40, а праворуч від неї напис в оригінальному елементі у вигляді кола «Залишити відгук».
Ми вирішили не розміщувати відгуки на самому Лендінзі, так як це зайняло б багато місця. Тому, при натисканні на цю кнопку, відвідувач сайту потрапляє на інший ресурс - http://www.otzyvua.net/menopeys.html Тут можна детально ознайомитися з усіма відгуками.
Також ми розмістили два віджети груп «Молоді й щасливі: територія 40+» в таких соціальних мережах як Facebook і Однокласники. Користувач відразу ж може до них приєднатися, натиснувши відповідну кнопку.
рограмування Лендінзі здійснювалося на CMS Друпал, яка, на думку фахівців агентства «МедМаркетинг», оптимально відповідає всім вимогам, які стояли перед нами.
3 етап
Підготовка контенту і наповнення
Фахівці агентства «МедМаркетинг» довго думали над слоганом для даного бренду. Завдяки продуктивному брейнстормінгу, нам вдалося знайти те, що повністю відображало політику фармацевтичної компанії «Дельта Медікал» по відношенню до цього продукту. Слоган для «Менопейс Оріджинал» вийшов таким: «Живи на повну!» Таким чином, жінка за сорок отримує додаткову мотивацію - адже в цьому віці у багатьох виникають депресивні стани, і починається так звана криза 40 років.
Потрібно розуміти, що в цьому віці у жінок з'являються різні переживання, безпорадність, думки про власну нікчемність. Тут потрібно розуміти, що це пов'язано не тільки з психологічними нюансами, але ще і з фізіологічними. Так як саме в цьому віці починається пременопауза, тобто, клімакс ще не розвинувся в повній мірі, але вже активно дає про себе знати. І кожній жінці хочеться відчути смак до життя, відкрити для себе нові грані і, звичайно ж, стати ще більш привабливою. Тому слоган «Живи на повну!» Ідеально відображає внутрішній світ представниць прекрасної статі, яким вже за сорок, і дає їм поштовх почати нове життя - цікаве і захоплююче!
Результат