1 етап
Формування структури і прототипування
Найважче у створенні подібного інтернет-ресурсу - це не просто зібрати всю інформацію, а грамотно її розподілити. Все це дає можливість створити логічну зрозумілу структуру: коли відвідувач потрапляє на такий сайт, він відразу ж знає, розуміє на інтуїтивному рівні, куди йому натиснути, щоб отримати необхідні відомості.
В результаті, у нас вийшли такі сторінки основного меню, для яких ми і створили прототипи:
- Головна;
- Про автора;
- Бізнес-книги;
- Для лікарів;
- Для керівників медичного бізнесу;
- Відгуки та рецензії;
- Блог.
Крім основного меню, ми також окремо винесли такі вкладки як:
- Купити книгу (відбувається автоматична переадресацію на сторінку «Бізнес книги»);
- Отримати консультацію (виглядає у вигляді форми запису на консультацію до Віктора Трушу).
2 етап
Відрисовка дизайну та програмування
Сайт незвичайний своєю тематикою - практично це перша спроба на теренах України створити глобальну площадку для підготовки фахівців саме з комерційної медицині. Тому кольорова гамма тут не повинна була бути кричущою (так як це просто недоречно), і в той же час робити її непомітною, бляклою - було б теж неправильно. Тому наші дизайнери зупинили свій вибір на кольоровій гамі, яка включає в себе чорний, білий і глибокий жовтий відтінки.
Як вже зазначалося вище, на сайті представлено вісім основних сторінок, крім яких окремо винесені вкладки:
- Купити книгу;
- Отримати консультацію;
- Завантажити книгу безкоштовно.
Останні являють собою форму записи з мінімальною кількістю полів.
Цікаво також те, що верхнє меню, де йдуть основні вкладки, а також контактні дані - на всіх сторінках закріплено. Тобто при прокручуванні, воно завжди залишається у користувача на увазі.
Головна
На цій сторінці представлена фотографія Віктора Труша, слоган і цитата автора, яка визначає всю філософію сайту і всієї діяльності нашого замовника. Ознайомитися з ними можна нижче, в блоці - «дрібниця, а приємно».
У виді індивідуально підібраних іконок і невеликих текстових блоків - представлені основні переваги співпраці з фахівцем.
Окремо ми виділили можливість підписатися на розсилку - так як для багатьох лікарів або ж студентів медичних вузів - саме це становить найбільший інтерес. Форма запису при цьому зроблена з мінімальною кількістю полів - включаючи тільки найголовніше.
Нижче представлений блок «Що про нас говорять?», В якому можна переглянути Відеовідгуки про книги Віктора Труша, а також інтерв'ю з ним. Кожен ролик при кліці відкривається у вікні pop-up.
Окремо наші фахівці вирішили представити блок з фотогалереєю, де можна побачити зображення з різних заходів, які проводить Віктор Труш.
Після цього йде блок «Новини», в якому відображаються перші три поста з розділу «Блог», на кожен з яких можна перейти при натисканні кнопки «Читати».
Про автора
При попаданні на цю сторінку, користувач відразу ж бачить текстовий блок на темно-жовтому фоні і фото Віктора Труша - на світлому фоні.
Далі представлена біографія фахівця (вже на білому фоні), написана дуже живою і відвертою мовою.
Бізнес-книги
Сторінка представлена у вигляді списку товарів - в даному випадку, книг: по три в кожному ряду. Має наступні дані:
- Зображення книги;
- Автор;
- Назва;
- Невелика анотація.
При натисканні на кнопку «Детальніше», відбувається переадресація на сторінку товару, на якій ми бачимо наступні поля:
- Автор;
- Формат видання;
- Кількість сторінок;
- Рік випуску;
- Видавництво;
- Мова видання;
- Про книгу;
- Відгук;
- Опис.
Щоб втілити такий інструмент-маркетингу, як крос-продажі, на сторінці також є блок «Разом з цим товаром купують», з можливістю пагінації
Також окремо ми виділили важливу інформацію, яка стосується варіантів доставки обраної книги.
Для лікарів
На цій сторінці представлені продукти і послуги у вигляді меню з списком, що випадає (при натисканні на плюс).
З кожним пунктом можна ознайомитися більш детально, натиснувши відповідну кнопку внизу списку: користувача «перекидає» в PDF файл, де все розписано до дрібниць.
Окремою таблицею представлені ціни на всі види продуктів і послуг:
- Книги;
- Відео уроки;
- Практикуми;
- Консультації;
- Навчальні курси;
- Індивідуальна Коучингова програма.
Відгуки та рецензії
Тут є дві вкладки:
- Відео;
- Текст.
У першій вкладці у вигляді списку (по два відео в одному ряду) представлені ролики про Віктора Труша, а також його роботі. При кліці на значок Play, у спливаючому вікні pop-up можна переглянути необхідний контент.
У другій вкладці у вигляді списку представлені відгуки про роботу з фахівцем. Крім того, біля кожного тексту є «Читати повністю», при натисканні на яку - «випадає» подальший матеріал.
Блог
Таблиця являє собою список постів: по три в кожному ряду, з можливістю переходу на кожен матеріал окремо, додаванням картинок, а також з кнопкою «Підписатися на розсилку» - у верхньому правому куті.
При попаданні на сторінку новини, у кожного користувача є можливість залишити власний коментар в спеціальній формі.
Сайт зроблений адаптивним, що означає, що його можна переглядати не тільки на комп'ютері, але і на планшеті і смартфоні.
3 етап
Підготовка контенту і наповнення
Крім розробки самого сайту, ми також створили спільноти в декількох соціальних мережах, які ми ведемо і до цього дня. Для цього наші дизайнери намалювали банера щоб подати окремі послуги Віктора Труша, продумували структуру кожного пабліку. А SMM-спеціалісти ведуть пабліки, заповнюючи їх цікавими постами про медичний бізнес, а також інформують про заходи нашого клієнта.
Так як просування послуг Віктора Труша не може обмежитися тільки створенням сайту, ми запропонували цілий спектр послуг:
- Професійна фотосесія.
Всі зображення використовувалися на сайті, а також на інших ресурсах замовника.
- Відеозйомка в нашій студії.
У нас є все необхідне обладнання і реквізит, а також оператори, журналісти і сценаристи, які підготували зйомку і провели її. Ролики можна побачити як на сайті Віктора Труша, так і на його каналі, який також оформляли фахівці агентства «МедМаркетинг».
Результат