Замовити дзвінок
02000, Київ, вулиця Лаврська 9
Увійти
MedMarketing - перша компанія медичного маркетингу
Просування медицини
Підвищення продажів
Послуги
  • Розробляємо
    • Сайт медичної організації
    • Лендінг послуги або напрямку
    • Мобільні додатки
    • Фірмовий стиль клініки
    • Створення каналу Youtube
    • Дизайн рекламної продукції
  • Просуваємо
    • Базове SEO
    • Контекстна реклама
    • Просування в Instagram
    • SMM і партизанський маркетинг
    • Просування в Facebook
    • Просування в Ютуб
    • Налаштування реклами в соціальних мережах
    • Просування в соціальних мережах
  • Підвищуємо ефективність
    • Відеовідгуки пацієнтів
    • Підміна номера / Call tracking
    • Оцінка ефективності реклами
    • Аудит пошукового просування
  • Навчаємо і консультуємо
    • Консультація для власників бізнесу
    • Корпоративне навчання
    • Семінари для клінік і лікарів
Кейси
  • Готові рішення
  • Лендінги
  • Продуктові сайти
  • Сайти аптек
  • Сайти лікарів
  • Сайти клінік
  • Сайти санаторіїв
  • Сайти стоматологій
Блог
Компанія
  • Про компанію
  • Наша команда
  • Партнери
  • Відгуки
  • Питання відповідь
  • Новини
Курси
  • Готові сайти за 5 днів
  • Відеокурс. Просування медицини в соціальних мережах
  • Медичний бізнес. Відеокурси
  • Навчальний курс "Медичний стартап"
Контакти
ще
    MedMarketing - перша компанія медичного маркетингу
    Послуги
    • Розробляємо
      • Сайт медичної організації
      • Лендінг послуги або напрямку
      • Мобільні додатки
      • Фірмовий стиль клініки
      • Створення каналу Youtube
      • Дизайн рекламної продукції
    • Просуваємо
      • Базове SEO
      • Контекстна реклама
      • Просування в Instagram
      • SMM і партизанський маркетинг
      • Просування в Facebook
      • Просування в Ютуб
      • Налаштування реклами в соціальних мережах
      • Просування в соціальних мережах
    • Підвищуємо ефективність
      • Відеовідгуки пацієнтів
      • Підміна номера / Call tracking
      • Оцінка ефективності реклами
      • Аудит пошукового просування
    • Навчаємо і консультуємо
      • Консультація для власників бізнесу
      • Корпоративне навчання
      • Семінари для клінік і лікарів
    Кейси
    • Готові рішення
    • Лендінги
    • Продуктові сайти
    • Сайти аптек
    • Сайти лікарів
    • Сайти клінік
    • Сайти санаторіїв
    • Сайти стоматологій
    Блог
    Компанія
    • Про компанію
    • Наша команда
    • Партнери
    • Відгуки
    • Питання відповідь
    • Новини
    Курси
    • Готові сайти за 5 днів
    • Відеокурс. Просування медицини в соціальних мережах
    • Медичний бізнес. Відеокурси
    • Навчальний курс "Медичний стартап"
    Контакти
    ще
      MedMarketing - перша компанія медичного маркетингу
      • Послуги
        • назад
        • Послуги
        • Розробляємо
          • назад
          • Розробляємо
          • Сайт медичної організації
          • Лендінг послуги або напрямку
          • Мобільні додатки
          • Фірмовий стиль клініки
          • Створення каналу Youtube
          • Дизайн рекламної продукції
        • Просуваємо
          • назад
          • Просуваємо
          • Базове SEO
          • Контекстна реклама
          • Просування в Instagram
          • SMM і партизанський маркетинг
          • Просування в Facebook
          • Просування в Ютуб
          • Налаштування реклами в соціальних мережах
          • Просування в соціальних мережах
        • Підвищуємо ефективність
          • назад
          • Підвищуємо ефективність
          • Відеовідгуки пацієнтів
          • Підміна номера / Call tracking
          • Оцінка ефективності реклами
          • Аудит пошукового просування
        • Навчаємо і консультуємо
          • назад
          • Навчаємо і консультуємо
          • Консультація для власників бізнесу
          • Корпоративне навчання
          • Семінари для клінік і лікарів
      • Кейси
        • назад
        • Кейси
        • Готові рішення
        • Лендінги
        • Продуктові сайти
        • Сайти аптек
        • Сайти лікарів
        • Сайти клінік
        • Сайти санаторіїв
        • Сайти стоматологій
      • Блог
      • Компанія
        • назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Наша команда
        • Партнери
        • Відгуки
        • Питання відповідь
        • Новини
      • Курси
        • назад
        • Курси
        • Готові сайти за 5 днів
        • Відеокурс. Просування медицини в соціальних мережах
        • Медичний бізнес. Відеокурси
        • Навчальний курс "Медичний стартап"
      • Контакти
      • Мій кабінет
      • Кошик0
      Будьте на зв'язку
      02000, Київ, вулиця Лаврська 9
      kc@medmarketing.com.ua
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • YouTube
      • Google Plus

      ПРОТОТИПУВАННЯ МЕДИЧНИХ САЙТІВ

      • Блог
      • ПРОТОТИПУВАННЯ МЕДИЧНИХ САЙТІВ
      09.11.2017

      93% послуг сьогодні продаються за допомогою Інтернету. Кількість сайтів в інтернеті перевищила мільярд ще у 2014 році.


      Розглянемо такий етап розробки сайту як прототипування - етап не можна упускати, якщо ви хочете щоб ваш сайт був продуманим і не останнім у списку.

      Зараз, в епоху інформаційних технологій та інтернетонізаціі всіх сфер життєдіяльності людини-споживача, кожна поважаюча себе клініка або лікар з приватною практикою звертаються в веб-студії за розробкою сайтів.

      Після звернення в спеціалізовану компанію вам відправляють комерційну пропозицію, де одним з пунктів послуг є прототипування.

      Давайте розглянемо що це таке і з чим його "їдять", щоб розуміти важливість цього процесу в циклі розробки сайту.

      Прототипування — це процес, який йде після аналізу ринку і сфери ваших послуг та аналізу структури майбутнього вашого проекту.

      Під час етапу прототипування командою професіоналів (а це ваш менеджер проектів, який знає про ваш проект все і навіть більше; дизайнер, який допомагає організувати структуру на сайті таким чином, щоб все відповідало новітнім тенденціям і йшло в ногу з часом; розробники, які будуть програмувати внутрішній функціонал сайту,) готується майбутня структура сайту, розташування елементів на сторінках.

      За допомогою розробленого прототипу також показується інтерактивність розташованих елементів на сторінці та базовий функціонал сайту. При цьому враховуємо всі поведінкові фактори цільової аудиторії майбутнього ресурсу.

      Так ми повторюємо для кожної нетипової сторінки на сайті, тобто для всіх сторінок, крім повторюваних.

      Якщо це, припустимо, 100 товарів, або 25 новин, або 10 акцій - ми опрацьовуємо прототип одного товару, однією новини або однієї акції, так як інші повторюються за шаблоном.

      Прототипи також називають сітками. Сітки є трошки простіші ніж прототип. Різниця в тому, що прототип, розроблений за допомогою спеціалізованої програми, може мати вигляд майже готового сайту. Сітки схожі більше на ескіз або схему, накреслену на папері або дошці.

      Важливо пам'ятати і знати, що прототип або сітка не є дизайном сайту, як би добре вони не виглядали.

      Все це робиться за допомогою спеціалізованих програм і онлайн ресурсів.

      Серед найпопулярніших встановлюваних програм на пк це:

      Axure RP

      Microsoft Visio

      Justinmind

      Серед популярних он-лайн ресурсів

      Balsamiq Mockups

      Wireframe

      Ninjamock

      Moqups

      Не виключаємо також паперове прототипування на папері або на дошці.

      Так чи є важливий етап проектування?

      Найдорожчі помилки - це ті, які не виправлені на початку розробки проекту.

      Раніше я писала вже про те, що для реалізації "сітки" збирається команда, яка буде далі працювати над вашим проектом. Продумуються всі оптимальні варіанти розміщення елементів на сайті, а також "юзабіліті" для того, щоб користувачеві було не тільки приємно дивитися на "картинку" після промальовування дизайну, але і зручно користуватися вашим сайтом або он-лайн ресурсом.

      Тому, після затвердження прототипів і запуску проекту в розробку, кожна наступна правка буде коштувати додаткових тимчасових і фінансових витрат. І чим ближче до здачі проекту, тим дорожче вона обходиться.

      Тому, якщо ви розумієте, що у вас сайт не з однією картинкою і абзацом, а вам вже готові малювати дизайн без етапу прототипування - задумайтеся чи потрібно робити сайт в цій компанії. Мають місце бути варіанти, коли прототипи робить одна компанія, а дизайн і розробку - інша.

      Особливості прототипування медичних сайтів

      У чому ж особливість прототипування медичних сайтів та чому краще звернутися в компанію, яка спеціалізується на медицині або має в портфоліо хоча б 5 різнопрофільних медичних сайтів?

      Наш користувач, і ваш майбутній пацієнт, - теж споживач послуг і товарів, але зовсім іншого типу. Наш "споживач" знаходиться не в пошуку мобільного телефону дешевше, або сукні на вечір - він в пошуку вирішення своєї проблеми, а проблема ця в сфері "Здоров'я" і часто її рішення вимагає швидкого вибору фахівця.

      Відповідно, при заході на сайт користувачеві відразу ж повинно бути зрозуміло:

      • Куди він потрапив
      • Який спектр послуг йому можуть запропонувати
      • Які ціни на ці послуги
      • Чи є на сайті УТП (унікальна торгова пропозиція)
      • А також, у нього повинна бути можливість швидкої комунікації з медичним центром або лікарем, щоб швидше вирішити свої питання, так як всі знають прислів'я "здоров'я змолоду бережи"

      При побудові майбутньої структури сайту потрібно враховувати всі перераховані вище моменти.

      Пройдемося по основним обов'язкових елементів на сторінках медичних сайтів.

      Головна сторінка

      Головна - це "обличчя" сайту, яке розподіляє відвідувачів по всім іншим сторінкам. Основне завдання "головної сторінки" - допомогти відвідувачеві швидко знайти потрібну йому послугу або рішення проблеми, розповісти і показати ваші УТП, а також викликати довіру.

      Як і всі сайти, наш сайт складається з:

      • "Хедера" або "шапки" сайту або "топ" сайту
      • "Тіла" (де розміщується вся інформація, УТП, картинки і т.д.)
      • "Футер" він же "підвал" сайту

      Хедер

      Хедер це як двері в вашу клініку або кабінет.

      Для нього обов'язкові:

      • Логотип
      • Назва клініки або кабінету
      • Години роботи
      • Телефон і адреса
      • Меню

      Про меню варто сказати пару додаткових слів. Воно у нас дворівневе.

      Є адміністративне меню куди входять сторінки "Про нас", "Місія", "Контакти", пункти з інформаційними сторінками, такими як акції, новини, відгуки і т.д і меню послуг яке розташовується в основному нижче. Більш докладніше структуру медичних сайтів ми описали в статті Етапи розробки медичного сайту при класичній схемі «Водоспад» .

      Футер

      Футер, як і хедер, складається з навігаційних елементів, логотипу вашої клініки або кабінету, контактної інформації, режиму роботи, кнопок соціальних мереж, а також посилань на сайти ваших партнерів, якщо такі є.

      Тіло сайту

      У тілі сайту розміщуємо весь матеріал який може бути корисний користувачеві.

      Це:

      • Форми запису

      Бажано розміщувати так, щоб користувачеві було не важко знайти цей блок. Так само враховуємо, що це хороший елемент для відстеження конверсії на сайті.

      • Галерея

      Фотографії вашої роботи, інтер'єру вашої клініки, а також співробітників і щасливих пацієнтів.

      Користувачеві завжди цікаво, як виглядає клініка, в яку він хоче записатися, чи є там відвідувачі, яке обладнання, як виглядають лікарі, до яких він хоче записатися на прийом і які будуть його лікувати.

      • Відгуки

      Бажано розміщувати відгуки реальних відвідувачів, так як це також грає на довіру майбутніх клієнтів.

      • Новини та акції.

      Найактуальніші УТП і новини, події, які відбуваються у вас в клініці.

      • Блок з лікарями / командою клініки

      Блок з фотографіями лікарів, а також їх біографією, потрібен знову-таки для того, щоб викликати довіру у відвідувачів сайту. Пацієнту цікаво і важливо знати, чим займався його потенційний майбутній лікар, що він вміє, які у нього досягнення і звання.

      • Сертифікати, знаки якості, нагороди і дипломи.

      Знову-таки, пункт, який формує довіру у потенційного пацієнта вашої клініки або приватного кабінету.

      Підведемо підсумки

      Для мінімізації витрат і термінів розробки вашого сайту важливо враховувати і включати етап прототипування в цикл розробки сайту.

      Тому, перед тим як підписувати договір з веб-студією, слід звернути увагу буде включений етап прототипування в роботу, стикалася ця компанія з розробкою медичних сайтів раніше.

      Можливо буде краще звернутися в компанію вже з готовим прототипом або повним циклом розробки.


      Теги
      дизайн медичного сайту розробка сайту
      Поділитися
      Назад до списку
      Це цікаво
      • ЭТАПЫ РАЗРАБОТКИ МЕДИЦИНСКОГО САЙТА ПРИ КЛАССИЧЕСКОЙ СХЕМЕ «ВОДОПАД»
        ЭТАПЫ РАЗРАБОТКИ МЕДИЦИНСКОГО САЙТА ПРИ КЛАССИЧЕСКОЙ СХЕМЕ «ВОДОПАД»
        2 Листопада 2017
      • ЧТО ТАКОЕ КОЛЛТРЕКИНГ И ЧЕМ ОН БУДЕТ ПОЛЕЗЕН ДЛЯ ВАШЕГО БИЗНЕСА
        ЧТО ТАКОЕ КОЛЛТРЕКИНГ И ЧЕМ ОН БУДЕТ ПОЛЕЗЕН ДЛЯ ВАШЕГО БИЗНЕСА
        19 Жовтня 2017
      • СОЗДАНИЕ САЙТА НА КОНСТРУКТОРЕ. СРАВНИТЕЛЬНАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА СЕРВИСА ТИЛЬДА И БАЗИУМ.
        СОЗДАНИЕ САЙТА НА КОНСТРУКТОРЕ. СРАВНИТЕЛЬНАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА СЕРВИСА ТИЛЬДА И БАЗИУМ.
        18 Жовтня 2017
      • НОВЫЙ ПРОЕКТ ПОД НАЗВАНИЕМ «EHEALTH» - ОНЛАЙН-МЕДИЦИНА
        НОВЫЙ ПРОЕКТ ПОД НАЗВАНИЕМ «EHEALTH» - ОНЛАЙН-МЕДИЦИНА
        10 Серпня 2017
      • ВАКЦИНАЦИЯ В УКРАИНЕ — ГРОЗИТ ЛИ ГРАЖДАНАМ ЭПИДЕМИЯ
        ВАКЦИНАЦИЯ В УКРАИНЕ — ГРОЗИТ ЛИ ГРАЖДАНАМ ЭПИДЕМИЯ
        8 Серпня 2017
      • ВСЕМИРНЫЙ ДЕНЬ БОРЬБЫ С ГЕПАТИТОМ
        ВСЕМИРНЫЙ ДЕНЬ БОРЬБЫ С ГЕПАТИТОМ
        31 Липня 2017
      • ДИАГНОСТИКА ВИЧ: СТАЛО ИЗВЕСТНО О СЕРЬЕЗНОМ ПРОРЫВЕ
        ДИАГНОСТИКА ВИЧ: СТАЛО ИЗВЕСТНО О СЕРЬЕЗНОМ ПРОРЫВЕ
        27 Липня 2017
      • SWOT-АНАЛИЗ В МЕДИЦИНЕ
        SWOT-АНАЛИЗ В МЕДИЦИНЕ
        24 Липня 2017
      • ПАРАДОКС «ИСЧЕЗАЮЩЕГО ПАЦИЕНТА». ПОЧЕМУ ПАЦИЕНТЫ БОЛЬШЕ НЕ ПРИХОДЯТ В КЛИНИКУ?
        ПАРАДОКС «ИСЧЕЗАЮЩЕГО ПАЦИЕНТА». ПОЧЕМУ ПАЦИЕНТЫ БОЛЬШЕ НЕ ПРИХОДЯТ В КЛИНИКУ?
        19 Липня 2017
      • КАК ПРИВЛЕЧЬ ПАЦИЕНТОВ ЗАХОДИТЬ НА САЙТ КЛИНИКИ С МОБИЛЬНОГО УСТРОЙСТВА
        КАК ПРИВЛЕЧЬ ПАЦИЕНТОВ ЗАХОДИТЬ НА САЙТ КЛИНИКИ С МОБИЛЬНОГО УСТРОЙСТВА
        17 Липня 2017
      • ПОЧЕМУ НЕ НУЖНО ИСПОЛЬЗОВАТЬ ЧЕРНЫЙ КОПИРАЙТИНГ ДЛЯ МЕДИЦИНСКОГО САЙТА?
        ПОЧЕМУ НЕ НУЖНО ИСПОЛЬЗОВАТЬ ЧЕРНЫЙ КОПИРАЙТИНГ ДЛЯ МЕДИЦИНСКОГО САЙТА?
        12 Липня 2017
      • ТРЕНДЫ ВТОРОЙ ПОЛОВИНЫ 2017 ГОДА
        ТРЕНДЫ ВТОРОЙ ПОЛОВИНЫ 2017 ГОДА
        10 Липня 2017
      • ТРЕНДОВЫЕ ДИЗАЙНЫ ЛОГОТИПОВ ДЛЯ МЕДИЦИНСКОЙ СФЕРЫ В 2017 ГОДУ. ИНФОГРАФИКА
        ТРЕНДОВЫЕ ДИЗАЙНЫ ЛОГОТИПОВ ДЛЯ МЕДИЦИНСКОЙ СФЕРЫ В 2017 ГОДУ. ИНФОГРАФИКА
        29 Червня 2017
      • ДЕКІЛЬКА СПОСОБІВ ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕО В МЕДИЧНОМУ МАРКЕТИНГУ
        ДЕКІЛЬКА СПОСОБІВ ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕО В МЕДИЧНОМУ МАРКЕТИНГУ
        23 Червня 2017
      • КАК БЛОКИРОВКА ЯНДЕКСА, ВКОНТАКТЕ И ОДНОКЛАССНИКОВ ЗАТРОНЕТ УКРАИНСКИЙ МЕДБИЗНЕС?
        КАК БЛОКИРОВКА ЯНДЕКСА, ВКОНТАКТЕ И ОДНОКЛАССНИКОВ ЗАТРОНЕТ УКРАИНСКИЙ МЕДБИЗНЕС?
        21 Червня 2017
      • С НАСТУПАЮЩИМ ДНЕМ МЕДИКА!
        С НАСТУПАЮЩИМ ДНЕМ МЕДИКА!
        16 Червня 2017
      • КАК ПОВЫСИТЬ КОНВЕРСИЮ НА МЕДИЦИНСКОМ САЙТЕ? С КОНКРЕТНЫМИ ПРИМЕРАМИ
        КАК ПОВЫСИТЬ КОНВЕРСИЮ НА МЕДИЦИНСКОМ САЙТЕ? С КОНКРЕТНЫМИ ПРИМЕРАМИ
        12 Червня 2017
      • ЧТО ТАКОЕ ДЕВАЛЬВАЦИЯ МЕДИЦИНСКОГО КОНТЕНТА, И КАК ЕЕ НЕ ДОПУСТИТЬ?
        ЧТО ТАКОЕ ДЕВАЛЬВАЦИЯ МЕДИЦИНСКОГО КОНТЕНТА, И КАК ЕЕ НЕ ДОПУСТИТЬ?
        8 Червня 2017
      • ЧТО ТАКОЕ MOTION DESIGN? ЕГО ПРИМЕНЕНИЕ В МЕДИЦИНСКОМ БИЗНЕСЕ
        ЧТО ТАКОЕ MOTION DESIGN? ЕГО ПРИМЕНЕНИЕ В МЕДИЦИНСКОМ БИЗНЕСЕ
        6 Червня 2017
      • ФОРМУЛА 5 ШАГОВ. INBOUND-МАРКЕТИНГ
        ФОРМУЛА 5 ШАГОВ. INBOUND-МАРКЕТИНГ
        1 Червня 2017
      • Коментарі
      • Facebook
      • Вконтакте
      Завантаження коментарів ...
      Підпишіться на нашу розсилку!
      Компанія
      Про компанію
      Наша команда
      Партнери
      Відгуки
      Питання відповідь
      Новини
      Продукти
      Готові сайти за 5 днів
      Відеокурс. Просування медицини в соціальних мережах
      Медичний бізнес. Відеокурси
      Навчальний курс "Медичний стартап"
      Послуги
      Розробляємо
      Просуваємо
      Підвищуємо ефективність
      Навчаємо і консультуємо
      Наші контакти


      +38 044 33 83 003
      kc@medmarketing.com.ua
      02000, Київ, вулиця Лаврська 9
      © 2021 Все права защищены.
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • YouTube
      • Google Plus
      0

      Кошик

      Ваш кошик порожній

      Виправити це просто: виберіть в каталозі товар, і натисніть кнопку «В кошик»
      В каталог