Основною метою компанії є створення нестандартних інформаційних продуктів для лікарів, необхідних для підвищення успішності й конкурентоспроможності працівників медичної галузі, які допомагають лікарю монетизувати свої професійні знання і навички.
Інформаційні продукти «Ред Мед» вчать лікаря монетизувати свої професійні знання і навички, отримані в університеті або медакадемії. Використовуючи ці видання, можна гарантовано отримати сучасну і потрібну інформацію, яка застосовується в медичній практиці.
Кілька фактів про агентство «Ред Мед» та продукти:
Тільки унікальні продукти та унікальний контент. Все, що користувач почує, прочитає та побачить в книгах, журналах, ресурсах та ін. Вперше з'явилося тільки в «Ред Мед» та не має аналогів у світі.
Внутрішній стандарт підготовки матеріалу. «Ред Мед» готує та відбирає для вас тільки ті матеріали, які можна легко та швидко прочитати до кінця, чітко зрозуміти суть прочитаного, отримати задоволення від читання та відчути користь витраченого часу.
Агентство «Ред Мед» створила група незадоволених користувачів - слухали, читали, вивчали, дивилися та зрозуміли, що можливо зробити щось принципово нове, що принесе більше користі та задоволення в життя читачів.
У роботі над продуктами відсутній формальний підхід. Кожен співробітник: автор, журналіст, редактор, дизайнер, медичний редактор, літературний редактор, маркетолог, менеджер з продажу викладається «по повній», щоб читачі, слухачі, глядачі відчували себе в центрі турбот компанії «Ред Мед».
Більшість редакційного колективу агентства мають вищу медичну освіту та стаж роботи в практичній охороні здоров'я. Тому співробітники так глибоко розуміють свою цільову аудиторію. «Ред Мед» ділиться зі слухачами тією інформацією, яку від усіх нас свідомо приховує держава.
Інформаційні продукти:
Журнал «Участковый врач»
Єдиний в Україні спеціалізований медичний журнал у форматі "глянець". Журнал був названий неіснуючою лікарською спеціальністю та зроблений акцент на те, що журнал підходить для широкого кола лікарів. В даному виданні порушуються серйозні питання, та публікується контент пізнавально-розважального змісту. Журнал щомісяця випускається як в паперовій версії, так та в електронній.
Журнал «Приватний лікар»
Перший та поки єдиний журнал для приватнопрактикуючих лікарів та лікарів, що працюють в приватних клініках. У нашій країні понад 20000 лікарів працюють в приватних клініках та потребують власного засобу масової інформації. На сторінках журналу "Приватний лікар" розглядаються проблеми, що існують в приватній медицині; подається інформація, що підвищує конкурентоспроможність лікаря, пишеться про зміни законодавства та нові можливості для відкриття власного бізнесу в медицині.
Бізнес-книги для лікарів
Серія книг та аудіокниг навчають лікаря монетизувати професійні знання та навички. Сьогодні є в продажу 2 книги: «Перший мільйон ЛІКАРСЬКОЇ практики» та «Перший мільйон МОЛОДОГО ЛІКАРЯ». Найближчим часом вийде книга: «Зароби мільйон, керуючи потоками пацієнтів».
Бізнес-тренінги та консультації для лікарів
Групові та індивідуальні заняття з вивченням теоретичних основ та можливість відпрацювання практичних навичок, спрямованих на відкриття та розвиток власного медичного бізнесу.
Перше Лікарське Радіо
Єдине в світі професійне лікарське радіо, доступне у всьому світі завдяки інтернет-технологіям.
Журнал «Вестник Клуба Панкреатологов»
Єдиний клубний журнал. Президент Українського Клубу панкреатології: Наталя Борисівна Губергриц. В Клуб входить еліта гастроентерології та хірургії пострадянських країн. Український Клуб панкреатології найчисленніший в світі регіональний Клуб.
Факультет приватної медичної практики
Навчальний курс (самовчитель) по відкриттю, легалізації та розвитку свого медичного бізнесу.
Бізнес ТV для лікарів
Канал, який інформує лікаря про відкриття та оптимізація і легалізація своєї приватної медичної практики.