Даний захід є масштабною комплексною подією в сфері охорони здоров'я України. Тут представлені різноманітні школи з науково-практичною програмою, виставки зі спеціалізованими експозиціями. Все це дає можливість створити міжнародну платформу (так як сюди з'їжджаються люди з усіх куточків світу) для того, щоб обмінятися досвідом і підвищити кваліфікацію.
Керівник нашого інтернет-маркетингового агентства Костянтин Чекменьов 25 квітня 2017 року виступив з доповіддю на VIII Міжнародному медичному форумі «Інновації в медицині - здоров'я нації», де прочитав доповідь «Як керівнику оцінити ефективність просування медичних послуг через Інтернет?»
27 квітня 2017 року Костянтин виступить з ще однією доповіддю «Інтернет-маркетинг для лікарів: інструменти і методи залучення пацієнтів».
Крім того, тут на виставці знаходиться наш представник на місці Н-39. Можна підійти - поспілкуватися, дізнатися відповіді на ваші запитання, а також отримати корисні матеріали.
Які матеріали представлені на нашому стенді?
Над матеріалами, які ви можете взяти у нашого представника на виставці, працювало кілька співробітників компанії MedMarketing. У підсумку, у нас вийшло:
Загальний буклет про компанію
Являє собою оригінально оформлений буклет, в якому міститися дані про історію створення інтернет-маркетингового агентства, які фахівці у нас працюють, і які напрямки ми пропонуємо для медичного бізнесу
Нагадаємо, сюди входять:
- Розробка сайтів та Лендінгах;
- SEO-просування медичних проектів;
- SMM-просування;
- Контекстна реклама;
- Відеомаркетинг для медицини;
- Корпоративний дизайн;
- Консультації та навчання;
- Аналітика та додаткові сервіси.
Дизайнер «МедМаркетінг» потрудився над буклетом на славу: підібрано багато незвичайних іконок, саме оформлення виконано в трендовій кольоровій гамі.
- Інфографіка
Маргарита Корчак, керівник SMM відділу MedMarketing, підготувала цікаву інфографіку «6 «Так» і 5 «Ні»для SMM-маркетингу в медицині» та «Використання соціальних мереж серед клінік, лікарів і пацієнтів».
Крім цього, у нашого представника можна взяти і іншу цікаву інфографіку, присвячену темам просування медичного бізнесу в мережі Інтерні.
- Статті
Тамара Власова, сценарист і редактор MedMarketing, підготувала статтю «5 причин використовувати відеомаркетинг в медичному бізнесі», в якій в невимушеній легкій формі з конкретними прикладами описуються переваги даного інтернет-маркетингового інструменту.
Маргарита Корчак, про яку ми вже згадували вище, також підготувала статтю «Соціальні медіа: 23 поради для лікарів клінік», де також представлені конкретні кейси.
Дизайнери нашого інтернет-маркетингового агентства оформили дані матеріали добре обробленими зображеннями, унікальними іконами, що робить кожну статтю яскравою і такою, що запам'ятовується.
- Рекламна листівка
Тут ми представили коротко інформацію про наш online магазин MedMarketing Store. Тут представлені в зручному форматі товари з корисною інформацією, яку ми взяли у справжніх професіоналів в медичному інтернет-маркетингу.
Вашій увазі пропонуються:
- Відеокурси (тренінги, семінари, вебінари);
- Книги (для професійного та особистісного зростання);
- Іміджеві аксесуари (щоденники, блокноти і т.д.).
І багато іншої промопродукції, в якій представлені відомості не тільки про наше агентство, а й цікава інформація про застосування інтернет-маркетингових методів в медичному бізнесі.