З 4 по 6 жовтня 2016 року відбулася масштабна подія у світі медичного інтернет-маркетингу під назвою Medical Outsourcing Days, організатор якого - «Студії охорони здоров'я». Агентство «МедМаркетинг» виступило партнером даного заходу. Крім того, керівник нашої компанії Костянтин Чекменьов прочитав доповідь на актуальну тему для інтернет-маркетингу в медицині.
Medical Outsourcing Days - це перша конференція, присвячена аутсорсингу послуг для медичних установ. Для її проведення був обраний Міжнародний виставковий центр біля метро «Лівобережна» в Києві. Вона проходила протягом трьох днів. Тема першого дня: консалтинг, навчання персоналу і інтернет-маркетинг. Саме тоді, 4 жовтня 2016 року, і виступив керівник нашого агентства «МедМаркетинг» Костянтин Чекменьов. Він розповів про те, як клієнту у вигляді медичного закладу знайти спільну мову зі студією, яка займається інтернет-маркетингом.
Чим займаються «Студії охорони здоров'я»?
Це організація, яка займається навчанням та обміном досвідом в управлінні медичною установою. Основна мета - поширення успішного досвіду менеджменту, сервісу і маркетингу в охороні здоров'я для того, щоб клініки, лікарні і приватні кабінети України більш ефективно і результативно працювали, і, звичайно ж, мали прибуток.
Серед продуктів, які пропонують «Студії охорони здоров'я»:
- тренінги,
- конференції
- обговорення з актуальних питань менеджменту медичних установ.
Особливістю цієї організації є те, що, складаючи програми, враховується сучасний стан медичної галузі, в цілому. І завдяки власним дослідженням, пропонується такий продукт, який ідеально підходить до нинішнього ринку охорони здоров'я України.
Спікери Medical Outsourcing Days
Серед спікерів даної події - тренери, керівники медичних установ та експерти галузі. Крім Костянтина Чекменьова, на Medical Outsourcing Days також виступили: Тетяна Степурко, керівник магістерської програми «Менеджмент в охороні здоров'я» НаУКМА »; Радмила Гревцова, керівний партнер консалтингової компанії «Юркрафт Медицина»; Валентина Онуфрієва, сертифікований аудитор систем якості, керівник компанії QMinHealthcare та багато інших.
Партнери конференції
Інтернет-маркетингове агентство «МедМаркетинг» виступило партнером першої конференції з аутсорсингу послуг для медичних установ. Також партнерами заходу виступили: Медичний тренінговий центр, Школа охорони здоров'я Києво-Могилянської Академії, блог Zelenka, юридичне бюро Олени Бабич, консалтингова компанія Yurcraft Medical та інші.