Що дратує відвідувачів сайту?
Головна >
Думаєте, що сайт вашої клініки, медцентру чи аптеки подобається клієнтам? Спочатку звіртеся з нашим списком типових подразників.
Інформація, яка стане корисною для клінік, медичних компаній, інтернет-представництв аптек і всіх власників сайтів в Інтернет, які хочуть, щоб сайт приводив реальних клієнтів.
1. Повільна робота сайту
Дослідження всесвітньо відомої компанії Amazon показало, що будь-яке сповільнення швидкості відгуку сторінки сайту веде до втрати приблизно 1 % продажів послуг і товарів.
2. Спливаючі рекламні вікна
Вікна з рекламою та різними пропозиціями, що постійно вискакують, найбільше дратують користувачів. Робіть свою підписку максимально ненав’язливою, щоб вона не заважала відвідувачам.
3. Музика і відео, що запускаються автоматично
Автоматичний запуск роликів або звуків під час завантаження сторінок дратують практично всіх користувачів інтернету. Навіть якщо є кнопка для вимкнення звуку – потенційному колись клієнту простіше буде просто покинути сторінку і ніколи вже не повертатися на сайт. Не можна примушувати відвідувачів до будь-яких дій, особливо на сайтах медичної сфери.
4. Замість інформації про контакти розташована форма зворотного зв’язку.
Форма зворотного зв’язку корисна в розділі консультацій і як доповнення до стандартної інформації, що містить контакти. У розділі “Контакти” потрібно помістити максимум інформації про вас, наприклад: кілька номерів телефонів, адресу електронної пошти, мапу з місцем розташування і схемою проїзду, посилання на ваші сторінку в соціальних мережах, фактичну адресу.
5. Немає кнопок соціальних мереж
Нерідко сторінка клініки в соціальних мережах – це джерело корисної та цікавої інформації, можливість швидко отримати відповіді на запитання й уточнити потрібні дані. Користувачі вважатимуть за краще підписатися на вас у соцмережах, ніж носити в голові назву клініки, часто складну і незвичайну. Тому розміщувати кнопки соціальних мереж на сайті просто необхідно.
6. У заголовку одне, а на ділі – абсолютно інше.
Цілком зрозуміло, що ви хочете отримати максимум відвідувачів. Але не потрібно приводити клієнтів до лікаря, якого у вас немає, просувати товари, яких немає в продажу, анонсувати послуги, які не представлені у вашій клініці. Інакше клієнт швидко розчарується, покине сайт і більше вже не повернеться.
7. Ваші внутрішні посилання не працюють
Внутрішні посилання (або так зване перелінковування) корисні не тільки для пошукових машин, а й для ваших відвідувачів. Вивчаючи інформацію про послугу, їм цікаво дізнатися побільше про лікарів, супутні товари, свіжі акції на платні послуги, цікаві дані про лікування. І він користуватиметься можливістю дізнатися про них більше. Тому слід ретельно відлежувати всі посилання, щоб ваші потенційні клієнти потрапляли туди, куди хотілося, а не на “сторінку 404” або на сторінку, яка не має стосунку до справи. Має бути відразу зрозуміло, куди користувач перейде після натискання на посилання.
8. Ціна не повинна бути сюрпризом
Ціна на ваші послуги та товари повинна завжди чітко виділятися на сторінці. Якщо ви надаєте кілька послуг у рамках пакета – вказуйте базову вартість “від” або “до”. Виділяйте ціни великим шрифтом, завжди звіряйте їх з актуальним прайсом. Застарілі ціни – бич будь-якого бізнесу, адже це сприймається користувачами як обман, особливо під час відвідування лікарів. Пам’ятайте, що користувач має знати, на що йому розраховувати під час відвідування клініки або оплати ліків.
9. Занадто складні форми реєстрації та запису.
Є кілька простих правил, яких необхідно завжди дотримуватися при створенні форми реєстрації або запису на прийом:
- Не змушуйте відвідувача заповнювати необов’язкові поля
- Зробіть якомога менше полів: ім’я, контактний номер телефону, бажаний час запису, спеціалізація лікаря
За результатами деяких досліджень порталу, найчастіше невдоволення користувачів викликане великою кількістю різної реклами (42%), низькою швидкістю завантаження сторінок сайту (16%), обов’язковою реєстрацією для комунікації або запису (38%), надто складною і неочевидною навігацією (12%), поганою інформативністю (13%) і застарілим дизайном (7%).
Поділитися
Запитати у фахівця