Як залучити реальних клієнтів до своїх онлайн-представництв?
Головна >
Як залучити реальних клієнтів до своїх онлайн-представництв? Примусьте своїх клієнтів вступити в комунікацію з брендом онлайн (підписатися на сторінку), поки вони перебувають у точці продажу. За її стінами у вас буде набагато менше можливостей і більше витрат.
Як компанії ритейлери, так і медичні організації працюють для реальних клієнтів. І часто засобів онлайн-маркетингу буває недостатньо для їхнього залучення. Тому не потрібно обмежувати себе рамками Інтернету – завжди є власна точка продажу послуг (клініка, магазин, салон).
З її допомогою можна спрямувати реальних клієнтів в онлайн-спільноти – запустити “зворотний” процес утримання реального клієнта в онлайні, перетворення його на підписника для подальшого його повернення. Це може спрацювати не гірше за традиційну схему “інтерес-підписка-покупка”.
Що потрібно? Змусити клієнтів налагодити онлайн-комунікацію з брендом, підписавшись на сторінку прямо в точці продажу – щойно клієнт вийде за двері, вам доведеться докласти значно більше зусиль і витрат.
Дуже важливо – привертати увагу клієнтів і якомога активніше інформувати їх про онлайн-представництва. Не соромтеся вказувати посилання на спільноти в елементах оформлення закладу – мінімум на 3 носіях.
Намагайтеся зробити дії клієнта максимально простими: жодних “Шукайте нас у…”. Дайте повне посилання на сторінку, помістіть потрібні QR-коди поруч.
Не бійтеся давати привід обов’язково підписатися на вашу сторінку – запропонуйте за це бонуси, купони, тестери. Ефект збільшиться в рази.
Як зробити безкоштовно і просто?
Найлегші способи інформування можна оформити самостійно.
Вікна/вітрини: наклейки та листівки. Можна роздрукувати на принтері або написати їх від руки, якщо ви підключите дизайнера або прихильників hand-made у стилі скрапбукінгу – листівки вийдуть тільки цікавішими і “душевнішими”
- Продуктова зона, ресепшен, барна стійка, каса (місце, де клієнти затримуються): інформаційні аркуші, таблички. У цих місцях варто розташувати більш інформативні листівки, в яких вкажіть повну інформацію – розмір знижки за вступ, повний опис пропозиції.
- Мелові дошки. Розташування таких дощок практично не має значення. Головне – вони у вас є. На стіні, на підлозі, на дверях – не важливо де ви їх розташуєте. Найголовніше – вказати посилання на ваші сторінки і не боятися сміливих і веселих рішень.
Як зробити недорого але красиво?
Подібні варіанти зажадають трохи більших витрат, але і віддача буде набагато більшою.
- На столах: підставки під кружки, менюхолдери, скатертини, самі столи. Усі елементи інтер’єру можуть містити посилання на ваші сторінки.
Не забувайте розміщувати QR-код – це скрасить хвилини очікування прийому і стимулює їх до дії “тут і зараз”.
Але не забудьте продумати “посадкові сторінки” і контент спільнот – зробіть його таким, що б клієнт захотів підписатися.
- Упаковка. Різні сумки, папки, бокси, брендована обгортка, паковання багатьом слугують своєрідними візитівками – адреси соціальних сторінок постійно з’являються на подібних носіях і приносять передплатників. Не забудьте мотивувати його, запропонувавши бонус при наступному замовленні.
- Оформлення простору (інтер’єр): стенди, розтяжки, вивіски, панелі, рол-апи, світлові та відеопанелі, аплікації, постери. Найпопулярніші в медичній сфері носії, які можуть спрацювати на вашу користь. Не бійтеся проявляти креатив і розміщувати мотивуючі та веселі повідомлення. Навіть у медичній клініці клієнти зрадіють неформальному та веселому заклику підписатися на корисну інформацію.
- Оформлення прилеглих просторів: штендери, стрітлайни, стели, лайтбокси, фреймлайти, маркізи, оформлення фасадів. Використовуйте всі можливості простору та мотивуйте користувачів підписатися та зайти до вас. Підтримуйте акції в соцмережах дописами “поза” клінікою. “Зачекінься просто зараз і отримай знижку! Вхід до клініки тут”.
10 носіїв, які дадуть змогу залучити людей в онлайн:
Двері/вікна/вітрини: наклейки, інформаційні листи, плівка, стенди, панелі, рол-апи.
Окремо стоячі носії: стійки, рол-апи, інтерактивні панелі, візки для покупок, дисплеї/
Викладення інформації: тримачі цінників, воблери, шелфтокери.
Оформлення прилеглих просторів: штендери, стрітлайни, стели, лайтбокси, фреймлайти, маркізи, оформлення фасадів.
Столи: меню, перекидні системи, холдери, скатертини, серветниці, підставки під кухлі, папки-рахунки.
Стеля: безпосередньо поверхня стелі, мобайли, гірлянди.
Підлога: підлогові наклейки, інсталяції.
Стіни: поверхня стін, постери, полиці.
Упаковка: пакети, пакувальний папір, коробки take-away, безпосередньо упаковка.
Ресепшен: диспенсери, холдери, стікери, монетниці, візитки, коробки для чеків, чеки.
Автор: Вікторія Димитрюха, Керівник відділу SMM, Molinos.RU
Джерело: http://www.likeni.ru/
Поділитися
Запитати у фахівця