6 порад з організації e-mail розсилки клініки
Головна >
16.07.2003
Як залучати клієнтів за допомогою правильно продуманої e-mail розсилки клініки. Шість порад грамотного підходу до директ-маркетингу.
Як зробити e-mail розсилку цікавішою? Досить згадати прості правила інтернет-комунікації та… запитати у пацієнтів.
Для зручної та своєчасної розсилки MedMarketing використовує https://sendpulse.com/ru/.
На початку літа американська компанія Healthcare Success Strategies, вирішивши поліпшити свою розсилку, провела опитування серед 15 000 своїх передплатників, цікавлячись їхньою думкою і побажаннями з приводу її реорганізації.
І ось що вони зрозуміли:
- БРЕНД І РОЗСИЛКА. Дизайн розсилки приїдається з часом. Вона стає занадто знайомою, перестає викликати інтерес. Варто іноді модернізувати оформлення розсилки, але навіть змінений дизайн розсилки повинен залишатися знайомим, асоціюватися з брендом і бути його частиною
- Друкова АБО ЕЛЕКТРОННА. Як виявилося, передплатники віддають перевагу електронній, а не друкованій, версії новин. Отримувати друковані бюлетені не дуже люблять, надаючи перевагу електронним листам, вкладенням у форматі pdf, jpg.
- КОРИСНА, ЦІКАВИЦЬКА, РОЗПОШИРЮВАНА. Думаєте, вам нічого сказати в розсилці? Запитайте у самих пацієнтів! Розсилка має бути корисною пацієнтам – потрібно сміливо ставити їм запитання, дізнаватися про їхні очікування, бажання. Навіть якщо вони хочуть знати лише про знижки на послуги та рекомендації лікарів.
- Треба сміливо додавати щось нове до розсилки – від цього вона буде тільки цікавішою, до того ж у цифровому форматі зробити це досить легко. Уся розсилка має бути відображенням побажань передплатників, а не творців.
- Особиста і дружня. Це класичне правило розсилки. Сучасні платформи дають змогу зробити розсилку більш особистою, додавши “іменний” рядок привітання. Додавши дружній розмовний тон до розсилки, ви зробите її набагато привабливішою.
- ДУМАЙТЕ “ПО-МОБІЛЬНОМУ”. Сьогодні пошту все частіше перевіряють на смартфонах і планшетах, читають на ходу. Адаптуйте розсилку під мобільний формат, приберіть зайві ілюстрації, відео та форматування. Розсилка сучасності – чітка, структурована та лаконічна.
- ПОМ’ЯТАЙТЕ ПРО E-MAIL ЕТИКЕТ. Не надсилайте листи тим, хто не хоче їх отримати. Не забудьте додати форму відмови від розсилки. Не перевантажуйте пошту додатками. Не пишіть занадто часто. Не пишіть занадто розлого. Не рекламуйтеся занадто активно.
Поділитися
Запитати у фахівця