Інтерв’ю з менеджером популяризації (pr) напрямки кртс
Головна >
Інтерв’ю з менеджером популяризації (PR) напряму КРТС “Товариства Лікарів Біорегуляційної медицини та косметології”. У рамках майбутньої реформи в медицині планується збільшити кількість сімейних лікарів, саме на них робиться ставка.
У рамках майбутньої реформи в медицині планується збільшити кількість сімейних лікарів, саме на них робиться ставка. Чи стане це поворотним моментом і основою для впровадження нових підходів до лікування? Як ви можете цьому сприяти?
Багато років медицина “розбирала” людський організм на частини, і, звісно, зібрати все докупи, у сукупності органів знову побачити людину, за кілька років неможливо. Але ж саме таке завдання стоїть перед сімейними лікарями. Сімейна медицина робить тільки перші невпевнені кроки в Україні. Обійтися без шишок на цьому шляху неможливо, але чому б не мінімізувати проблеми, скориставшись досвідом інших розвинених країн?
Цілісно підходити до людського організму – це не лише лікувати явні хвороби, а й вчасно проводити їхню профілактику, не нехтувати реабілітацією, зважати на найменші зміни в стані пацієнтів, які згодом можуть призвести до проблем.
Товариство лікарів біорегуляційної медицини – це об’єднання фахівців, які оцінили переваги комплексного підходу до пацієнта, освоївши нову технологію роботи сучасного лікаря – Комплексну регуляційну терапію станів.
Наше Товариство проводить навчання технології КРТС дистанційно-очно, що дає змогу не відволікати лікарів від їхньої роботи, але при цьому не залишає їх наодинці з комп’ютером і тонною теоретичного матеріалу. Освоєння Модулів і тестування відбувається в інтерактивному режимі, лікар має змогу поставити будь-яке запитання й отримати оперативну відповідь.
Чи є вони (сімейні лікарі) потенційними кандидатами на вступ до Товариства?
Товариство відкрите для лікарів усіх спеціальностей, але, звісно, саме сімейний лікар має всі можливості повністю використати переваги цілісного підходу до організму: він покликаний довготривало спостерігати за пацієнтом, зважати на його вік, спосіб життя та спадковість, знати всі слабкі місця в організмі та вчасно проводити корекцію стану організму.
Навчання у нас проходять і вузькі спеціалісти, вони мають усі можливості адаптувати отримані знання до своєї спеціальності. Крім того, для членів Товариства проводяться спеціалізовані лекції та круглі столи за окремими напрямами медицини.
Чи можна сказати, що бути частиною Товариства, пройти навчання, отримати Сертифікат – це конкурентна перевага лікаря? .
Без сумніву. Мати на озброєнні інноваційну технологію, покликану значно підвищити ефективність роботи – це найважливіша конкурентна перевага в будь-якій сфері. А вже для лікаря, з його катастрофічним дефіцитом часу і ресурсів, але з величезною відповідальністю за життя і здоров’я пацієнтів, – це і професійне зростання, і репутація, і дохід, і задоволення від виконаної роботи, і вдячні пацієнти…
Існує думка, що реформа в медицині призведе до негативних наслідків, серед яких збільшення дистанції між медичними установами та населеними пунктами, що призведе до збільшення смертності та багатьох інших побічних явищ. Сарказм, але українцям залишиться просто не хворіти. Що ви порадите для профілактики, як підтримувати здоров’я і залишатися в строю?
Ви проводите дистанційне навчання (за допомогою Інтернету), також ви представлені в мережі Інтернет, у вас є сайт…, А чи багато лікарів на сьогоднішній день перебувають “у мережі”? Чи є цей канал оптимальним, і якщо так, то чому?
На сьогодні серед наших учнів приблизно 80-85% – активні користувачі інтернет-ресурсів. І не завжди це молоді лікарі. Старше покоління також поступово освоює електронну пошту, скайп, соціальні мережі, інформаційні сайти.
Але все-таки наша аудиторія, члени Товариства, – це лікарі, відкриті до всього нового, зі здоровим інформаційним голодом, які бажають розвиватися, освоювати сучасні медичні технології. Можливо, у глобальному обчисленні відсоток лікарів-користувачів Інтернету дещо нижчий.
Є ймовірність, що з ухваленням реформи на всій території країни медустанови сформують жорстоке конкурентне середовище. На яких майданчиках вестиметься боротьба за клієнта/пацієнта? Чи буде “освоєно” інтернет для цих цілей?
За нашими спостереженнями, інформаційні війни та рекламні кампанії медзакладів уже здебільшого ведуться через Інтернет. Можливо, після реформи учасники ринку медичних послуг ще більше змагатимуться у винахідливості. Аби це не перетворилося на голу боротьбу за “лайки”. Адже, зрештою, у виграші має залишитися не медзаклад, а пацієнт.
Відомо, що Товариство Лікарів Біорегуляційної медицини та косметології вже представлено в мережі Інтернет, це означає, що ви вже залучені до цієї конкурентної гри?
Ви використовуєте соціальні мережі, чи сприяє це досягненню ваших завдань, наскільки цей інструмент ефективний?
Як будь-яка сучасна компанія, що бажає тримати постійний зв’язок із зовнішнім світом, ми також використовуємо соцмережі. Для спілкування з нашими лікарями ми вподобали Фейсбук, він найбільше відповідає цілям і завданням Товариства.
Ви націлені виключно на лікарів чи намагаєтеся донести свої ідеї до широкої публіки?
Як не дивно, широка публіка краще за нас із вами розуміє необхідність змін у роботі лікаря. Саме пацієнт втомився від поділу його на “органи”, він не хоче більше бігати по кабінетах. Він гіперінформований, розгублений перед безліччю рекламних пропозицій фармкомпаній, лікарських рекомендацій і “корисних порад” з Інтернету.
Найбільше пацієнт бажає довіритися одному лікарю – професійному, відповідальному, уважному. Який не буде відмахуватися від скарг, що не входять до його компетенції. Який не кине після тимчасового полегшення симптомів, а продовжить спостерігати і вчасно запобіжить погіршенню стану.
Пацієнт давно готовий до якісних змін у сфері медицини, тепер справа за малим – забезпечити лікаря всім необхідним для успішної практики в нових умовах.
Чи можна сказати, що маркетинг, а саме інтернет-маркетинг увірвався у сферу медицини, став її частиною? Якщо так, то як ви прогнозуєте розвиток медицини, яким буде її майбутнє?
Яка мета Товариства Лікарів Біорегуляціонной медицини і косметології, і яке його призначення або роль в рамках реформи, що насувається?
Ми пропонуємо сімейним лікарям освоїти технологію комплексного підходу до організму, яка дає змогу підвищити ефективність і безпеку лікування, і водночас проста в освоєнні та легко реалізується на практиці.
Наприклад, метод визначення стану здоров’я пацієнта заснований на стандартних методах клінічної, функціональної та лабораторної діагностики. Алгоритми корекції включають перевірені препарати відомих компаній, знайомі всім процедури і методики. За допомогою технології КРТС можна проводити терапію, профілактику та реабілітацію на будь-яких етапах життя людини.
Що ще потрібно сучасному лікарю? Кожен вирішує для себе сам, а ми запрошуємо колег до нашого Товариства, опановувати нове, ділитися досвідом, вчитися один в одного, щоб бути успішними лікарями вже сьогодні.
Чи можна сказати, що використання Інтернету та специфічних web-інструментів стане невід’ємною частиною сучасної медицини в нашій країні?
Поділитися
Запитати у фахівця