Відеотренінг «Ефективний адміністратор стоматологічної клініки»

Головна > Онлайн курси з експертами > Відеотренінг «Ефективний адміністратор стоматологічної клініки»

Мета нашої компанії - пропозиція широкого асортименту товарів і послуг на постійно високій якості обслуговування.

admin_stom_kl_00

В наявності

390 грн.

Автор: Юлія Міллер

Працюючи у сфері комунікацій, необхідно вміти знаходити правильний підхід до людей. Від манери поведінки та слів таких фахівців залежить успіх компанії. Ці навички мають особливе значення в медичній сфері. Уміння правильно поводитися з пацієнтами відбивається на рівні попиту.

З цієї лекції Ви дізнаєтеся:

  • Як зробити слово “ключем” до серця клієнта?
  • Яких помилок припускаються всі адміністратори стоматологічних клінік?
  • Як перетворити незадоволеного клієнта на задоволеного?

Відповіді на ці та інші запитання можна знайти у відеотренінгу “Ефективний адміністратор стоматологічної клініки”. Лаконічні, змістовні та зрозумілі лекції допоможуть швидко підняти рейтинг стоматологічної клініки. Цей навчальний курс також містить практичні приклади та навчальні бізнес-вправи.

Прокладіть свій шлях до успіху, прослухавши лекції “Ефективний адміністратор стоматологічної клініки”!

У тренінгу використовуються вправи, ділові ігри.Матеріал розбирається на реальних записах телефоннихпереговорів адміністраторів..

Тривалість: 10 годин.

Опис

Детальніше про відеотренінг “Ефективний адміністратор стоматологічної клініки”

У нашому магазині Ви можете придбати відеотренінг на брендованій флешці

ПРОГРАМА ВІДЕОТРЕНІНГУ

  • Роль і завдання адміністратора стоматологічної клініки.Основні ресурси адміністратора по підвищенню запису в клініку. Різні типи пацієнтів. Схеми роботи з різними типами пацієнтів. Показники ефективності роботи адміністратора. Ведення статистики.
  • Що повинен знати і вміти ефективний адміністратор. Стандартні, нестандартні ситуації. Запитання пацієнтів. Які знання про стоматологію необхідні хорошому адміністратору. Спеціалізації в стоматології, “екстрені” та “планові спеціалізації”. Як визначити необхідність термінового запису пацієнта. Конкурентні переваги клініки. Як правильно презентувати свою стоматологію.
  • Підвищення рівня довіри пацієнта до клініки. Як формується враження пацієнта про клініку. Методи підвищення довіри до себе, до лікаря, до клініки. Як заручитися підтримкою – метод “УДОЧКА” Як представити пацієнту лікуючого лікаря.
  • Телефонні дзвінки. Основні типи телефонних дзвінків. Ефективні схеми відповідей. Робота з пацієнтом, який сумнівається. Робота із запереченнями пацієнтів. Правила озвучування ціни.
  • Пацієнт пред’являє претензії. Правила роботи в конфліктній ситуації. Запізнення та затримки пацієнтів, тактика адміністратора.
  • Бонусне заняття – Проведення міні-тренінгів для адміністраторів.

Характеристики

Документи