Відеотренінг «Ефективний адміністратор стоматологічної клініки»
390 грн.
Автор: Юлія Міллер
Працюючи у сфері комунікацій, необхідно вміти знаходити правильний підхід до людей. Від манери поведінки та слів таких фахівців залежить успіх компанії. Ці навички мають особливе значення в медичній сфері. Уміння правильно поводитися з пацієнтами відбивається на рівні попиту.
З цієї лекції Ви дізнаєтеся:
- Як зробити слово “ключем” до серця клієнта?
- Яких помилок припускаються всі адміністратори стоматологічних клінік?
- Як перетворити незадоволеного клієнта на задоволеного?
Відповіді на ці та інші запитання можна знайти у відеотренінгу “Ефективний адміністратор стоматологічної клініки”. Лаконічні, змістовні та зрозумілі лекції допоможуть швидко підняти рейтинг стоматологічної клініки. Цей навчальний курс також містить практичні приклади та навчальні бізнес-вправи.
Прокладіть свій шлях до успіху, прослухавши лекції “Ефективний адміністратор стоматологічної клініки”!
У тренінгу використовуються вправи, ділові ігри.Матеріал розбирається на реальних записах телефоннихпереговорів адміністраторів..
Тривалість: 10 годин.
Опис
Детальніше про відеотренінг “Ефективний адміністратор стоматологічної клініки”
У нашому магазині Ви можете придбати відеотренінг на брендованій флешці
ПРОГРАМА ВІДЕОТРЕНІНГУ
- Роль і завдання адміністратора стоматологічної клініки.Основні ресурси адміністратора по підвищенню запису в клініку. Різні типи пацієнтів. Схеми роботи з різними типами пацієнтів. Показники ефективності роботи адміністратора. Ведення статистики.
- Що повинен знати і вміти ефективний адміністратор. Стандартні, нестандартні ситуації. Запитання пацієнтів. Які знання про стоматологію необхідні хорошому адміністратору. Спеціалізації в стоматології, “екстрені” та “планові спеціалізації”. Як визначити необхідність термінового запису пацієнта. Конкурентні переваги клініки. Як правильно презентувати свою стоматологію.
- Підвищення рівня довіри пацієнта до клініки. Як формується враження пацієнта про клініку. Методи підвищення довіри до себе, до лікаря, до клініки. Як заручитися підтримкою – метод “УДОЧКА” Як представити пацієнту лікуючого лікаря.
- Телефонні дзвінки. Основні типи телефонних дзвінків. Ефективні схеми відповідей. Робота з пацієнтом, який сумнівається. Робота із запереченнями пацієнтів. Правила озвучування ціни.
- Пацієнт пред’являє претензії. Правила роботи в конфліктній ситуації. Запізнення та затримки пацієнтів, тактика адміністратора.
- Бонусне заняття – Проведення міні-тренінгів для адміністраторів.