Відеокурс. Просування медицини у соціальних мережах
190 грн.
“Ефективний SMM для клінік і лікарів” – це чіткий, структурований курс, що розповість, як скласти SMM-стратегію для своєї клініки та грамотно реалізувати її в соціальних мережах.
Адже цікава сторінка в соціальних мережах – це обличчя вашої клініки. Тому до створення “обличчя” клініки потрібно підійти дуже серйозно.
Курс побудований на базі основних знань з комплексного просування в соціальних мережах, починаючи від створення медіа-плану для сторінки і закінчуючи аналізом статистики по проведеній роботі.
Опис
Детальніше про курс “Ефективний SMM для клінік і лікарів”
Це буде корисно для тих:
- хто хоче розвивати й просувати свій медичний бізнес у соц. мережах
- хто вже веде групи з медичної спрямованості в соц. мережах
- хто вже веде групи в соціальних мережах. мережах
- хто вже веде групи з медичною спрямованістю в соціальних мережах і хоче підвищити їхню ефективність
- хто хоче поглибити свої знання та дізнатися про нові фішки в просуванні компанії саме в медичній сфері
Спікер курсу:
Курс веде керівниця SMM-відділу, експертка з таргетування реклами, стратегії та всього, що зараз називається “social media”. Для неї “таргетинг”, “цільова аудиторія”, “трафік”, “залученість” – не порожні слова.
Маргарита знає, як підібрати правильні параметри саме для вашого бізнесу, щоб комунікація з вашою цільовою аудиторією була максимально ефективною і дійсно приносила результат.
Вона реалізувала понад 15 успішних кейсів у сфері медицини, яка вкрай специфічна. У ній обмежень і правил більше, ніж у будь-якій іншій.
Маргарита покроково проведе вас усіма етапами створення сторінки, допоможе правильно структурувати все і розібрати ключові моменти. Після цього ви зрозумієте, що потрібно саме для вашого бізнесу та використовуватимете весь функціонал Facebook з максимальною вигодою.
Нагородою вивчення курсу стане:
- залучення нових пацієнтів
- створення залученого співтовариства
- зміцнення та підвищення репутації і впізнаваності бренду
- збільшення доходу від вашої клініки
З курсу ви дізнаєтеся, як створювати вірусний контент, як правильно писати про свої переваги, про нюанси роботи з аудиторією.
Крім цього – ми розповімо про основні заборони в соціальних мережах для медицини, і як подавати інформацію, щоб не отримати бан за рекламу або пост.
Коротка програма курсу:
- Нюанси подачі медичної інформації у соціальних мережах
- Огляд найпопулярніших соціальних мереж
- Визначаємо цільову аудиторію в кожній із них
- Складаємо SMM-стратегію
- Готовимо контент для соціальних мереж: принципи, вимоги, джерела
- Автоматичний постинг у соціальних мережах – спрощуємо собі життя
- Яка різна реклама: можливості, налаштування та головні показники в найпопулярніших соціальних мережах.
- Таргетована реклама в соцмережах: детальне налаштування.
- Доглядаємо результати, аналізуємо та робимо висновки щодо виконаної роботи
Приклад одного з модулів навчального курсу
Характеристики
Вид поставки | електронний відеокурс |
Продовжительность курса | 5 годин |
Категорія | навчальний курс |
Рекомендується | для лікарів, медичних організацій, клінік, приватних кабінетів, аптек, фарми |
Мови | російська |