Тренінг для адміністраторів “Чому навчати адміністратора у клініці, або як збільшити доходи та прибуток клініки”

Головна > Онлайн курси з експертами > Тренінг для адміністраторів “Чому навчати адміністратора у клініці, або як збільшити доходи та прибуток клініки”

Мета нашої компанії - пропозиція широкого асортименту товарів і послуг на постійно високій якості обслуговування.

Цілі тренінгу:

– Підвищити конверсію дзвінків
– Збільшити відпрацювання за призначенням консультацій
– Підвищити лояльність клієнтів до медичного центру
– Збільшити доходи і прибуток клініки
– Підвищити лояльність адміністраторів до роботодавця
– Створити додаткові цінності для адміністраторів
– Створити додаткові цінності для адміністраторів.

Опис

Тренинг для администраторов "Чему обучать администратора в клинике, или как увеличить доходы и прибыль клиники"

Романенко Ігор

Закінчив національний медичний університет ім. Богомольця, факультет лікувальна справа. Богомольця, факультет лікувальна справа.

Потім КМАПО ім. Шупика, спеціальність дерматологія.

Працював лікарем (поліклінічний прийом).

З 2002 року працював на керівних позиціях в іноземних та українських страхових компаніях, опікувався питаннями управління, андеррайтингу, продукт-менеджменту, продажів у корпоративному та роздрібному сегментах, організацією обслуговування клієнтів.

Зараз, приступив до обов’язків бізнес консультанта в нашій компанії. Його сфера відповідальності – аудит, аналітика, побудова ефективних бізнес-процесів, навчання і мотивація персоналу.

Розробник ПЗ для страхового бізнесу, автор монографій про особливості сервісної підтримки клієнтів.

КУРС ПРИЗНАЧЕНИЙ ДЛЯ:

– Керівників і власників стоматологій
– Завідувачів відділень, організаторів охорони здоров’я
– Приватно-практикуючих фахівців
– Маркетологів медичних клінік
– Менеджерів за якістю
– Менеджерів із сервісу
– Старших адміністраторів

ПРОГРАМА:

Блок №1 Продажі

-Структура діалогу – контакт-потреби-презентація-заперечення-закриття угоди. Кінцеві цілі діалогу. – Типи клієнтів. Мотивація та очікування клієнтів
– Фактори стилю спілкування. Голос, як інструмент продажів. -Сприйняття голосу в телефонних переговорах.
– Заняття з розвитку навичок управління голосом і дикцією.
– Навчання розмовним технікам.
– Початок діалогу. Алгоритм ідентифікації та привітання.
– Алгоритми діалогів з різними типами клієнтів
– Причини сумнівів клієнтів
– Робота із запереченням “Я подумаю”
– Запитання-фільтри, рятувальні мовленнєві формулювання.
– Перехоплення ініціативи в діалозі, мовленнєві модулі.
– Обсяг презентації, вигоди для клієнтів.
– Як правильно пропонувати час запису.
– Техніка спілкування з клієнтом під час візитера
– Інструменти в роботі адміністратора
– Основи тайм-менеджменту (скорочено)
– Розбір типових помилок адміністраторів (телефонний діалог).

Блок №2 Особливості роботи із застрахованими клієнтами

Блок №3 Робота в зоні рецепції

– Тактика поведінки в зоні рецепції
– Тактика адміністратора при очікуванні клієнта
– Стресостійкість, розвиток навичок. -Табу на рецепції.
– Причини претензій клієнтів.
– Робота в зоні конфлікту.
– Роль адміністратора в клініці.

ЩО ВХОДИТЬ У ВАРТІСТЬ:

– Жива участь у 8 вебінарах
– Доступ до відеозаписів вебінарів упродовж року з моменту старту навчання
– Зворотний зв’язок від експертів і детальний аналіз вашого проєкту
– Можливість отримати відповіді на будь-які запитання за тематикою курсу
– Додаткові матеріали до кожного уроку + перевірка домашніх завдань
– Доступ до закритого співтовариства курсу у Facebook

ЗАПИСАТИСЯ та дізнатися детальніше можна тут

Характеристики

Документи